Csak mondom

Csak mondom

Eladják a koronát

2019. október 15. - pettra01

Jó régen nem írok blogot, az utóbbi időben főként olvasok, és az az igazság, hogy sokkal jobbakat írnak, mint én valaha is írnék, vagyis a tétlenségem eredménye leginkább pozitív, egyfajta haszon az, ha nem veszem el a teret a tehetségesebbektől, tehát ha mégis betévedne ide valaki, előre elnézését kérem, amiért az idejét rabolom. 

Hogy mégis billentyűzetet ragadtam, annak az az egyszerű oka van, hogy olyasmi történt velem, amit ki kell adnom magamból. Ma ugyanis felhívott egy réges-régi ismerősöm, akiről már legalább egy éve nem hallottam semmit, de most eszébe jutottam. A tegnapi önkormányzati választás apropóján vívtam ki a figyelmét. Nem mintha indultam volna polgármester- vagy képviselőjelöltként, hanem mert az ellenzéki összefogás váratlan jó eredménye vélhetően engem is érint. Szó se róla, megtettem a magamét, az ellenzékre szavaztam, de én csak egy voltam, tehát semmiképpen nem beszélhetünk az én személyes sikeremről, de ezek szerint ez nézőpont kérdése. 

Azzal kezdte a mondókáját, hogy na, örülhetek, mert most jönnek a Lenin-fiúk. Innen eljutott odáig, hogy ő azért nem fél, mert ő nem politizált soha és most se teszi, de hát ezek nem ismernek se istent, se embert, majd meglátom, milyen gazságokat fognak csinálni. Képesek eladni a Parlamentet és a szent koronát Gyurcsánynak és Sorosnak például. Neki elvették a 13. havi nyugdíját például, és emlékezzek csak vissza, hogyan lett ilyen magas az államadósság. Itt volt némi ellenvetésem, hogy nem hinném, hogy Sorosnak pont a magyar korona kellene, az államadósság pedig most is magas, de már ment is tovább. Persze, nekem a korona nem fontos, igazából nekem nincs is hazám, de neki fontos, hogy a magyar nemzeti értékek sértetlenek maradjanak. Mert például ki hozatta haza a Seuso-kincseket? Ez lett volna az ász, a Seuso-kincsek, mint nemzeti érték. 

Hát tényleg, nekem azért annyira nem életbevágó a Seuso-kincsek sorsa, tőlem akár el is adhatják megint, mert szép, tagadhatatlan, de mitől magyar? Mert itt ásták ki a földből? Igazából hozzánk semmi köze nincs, nem magyar kezek alkották, idegen hozta, használta, nem igazán értem, miért kellene nekem büszkének lennem rá? Nyilván borzasztó kulturálatlan vagyok, amiért így viszonyulok ehhez a páratlan kincshez, amiben ráadásul meggyőződésem szerint nekem van igazam. 

Visszakanyarodott oda, hogy neki nincs miért félnie, őt nem lőhetik le, mert ő sose volt fideszes. Hát kicsit ellenkeztem, hogy azért az Orbán-beszédeknél mindig ott tapsolt az első sorban - az átkosban természetesen párttag volt, de utólag azzal se szeret dicsekedni. Valamiért most retteg, hogy szörnyű idők következnek, az ellenzékiek most majd elkezdenek házról házra járni és megölnek mindenkit, aki nem DK-s legalább, vagy nem tudom, mégis mitől félhet, ami ellen azt gondolja, hogy én megvédhetem. Nem úgy reagáltam, ahogy szerette volna, erre rámnyomta a telefont, mondván, hogy rám se lehet számítani. 

Szegény elveszített egy remélt szövetségest. Azt hiszem, én nem veszítettem semmit. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmondom123.blog.hu/api/trackback/id/tr1515223318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2019.10.17. 13:23:17

Szia Pettra, végre visszajöttél! Milyen a járóképességed, remélem javult.

Te is írsz olyan jól, mint mások, mindig friss témákat hozol nekünk az életből.

Elképesztő, hogy a régi ismerősöd miket talált ki, és úgy látszik, valóban elhiszi azt.
A Seuso-kincseket Orbánék nem hazahozatták, hanem nagy pénzekért megvásárolták.

Remélem, rendszeresen írsz blogot nekünk. Bár én nem vagyok nekünk, de talán mások is hozzászólnak majd.

pettra01 2019.10.17. 14:20:15

@CsipkeRózsa: Szia! Hát tényleg, a blogomat már szinte benőtte a fű, de hát tényleg, egyre kevesebb kapcsolatom van a külvilággal, újdonságot nem tudok mondani, csak a véleményemet mondhatom el, aztán legfeljebb nem kíváncsi rá senki. Ez a világvége-hangulat most eléggé jellemző a másik oldalon, ugyanakkor valóban, ezen az oldalon sokan vérszomjasak, de azért hiszem, hogy a józanok dominálnak, mert a fenének sincs ahhoz kedve, hogy az egyik ciklusban az egyik üldözze a másikat, a következőben meg a másik az egyiket.
Hát a járóképességem az továbbra is emlék, de azért a járókerettel eljutok a fürdőszobáig, máshova meg hova is mennék? Nyáron a gyerekek levittek az orvoshoz, kaptunk egy tolókocsit, abban feszítettem, megröntgeneztek, combnyaktörésem volt-van és persze lesz is, mert ez már így marad, megbeszéltem magammal, semmi gond, úgyse akarok én járkálni, szóval jól van ez így. Decemberben lesz nekem egy unokám, úgyhogy történnek azért nagyszerű dolgok is. Sajnos nem itt lesz, hanem Angliában - emiatt meg egy másik ismerősöm fújta fel magát, nekiállt győzködni, hogy a lányoméknak haza kell jönniük, mert itt a helyük. Hát ebben nem értettünk egyet, ráadásul a srác nem is magyar, hanem angol, hát tényleg, biztosan jól éreznék itt magukat. Nem akarok én senkivel vitatkozni, de bólogatni se fogok, ha nem értek egyet vele, aztán ha megsértődik, hát sértődjön.

CsipkeRózsa 2019.10.17. 15:07:38

@pettra01:

Az unokád érkezése valóban nagy öröm lesz, még akkor is, ha távol élnek.

CsipkeRózsa 2019.10.17. 17:05:36

Nyírfa írja:

Szia, pettra, csak előkerültél! :) Ami a tehetségedet illeti, afelől ne legyenek kétségeid, vitán felüliek a kvalitásaid. Az unokádhoz sok-sok boldogságot kívánok!
A választás napján agyon izgultam magam, több tollat vittem magammal, nehogy akkor fogyjon ki, amikor ikszelek, már az aláíráshoz elővettem az olvasó szemüvegem, és vizslattam mindent...:) Aztán, amikor már jöttek az eredmények, teljesen lementem gyerekbe, ujjongtam, ez az, gyerekek, így kell ezt, kiabáltam...nagyon boldog voltam.

Rózsa hozta a hírt, hogy posztot tettél fel, én nem tudok belépni, azért megkértem őt, hogy adja át az üzenetem. Most megint kommentelgetek a Propelleren, itt van Rózsán kívül Róna Gyuri, egyik nap láttam...

pettra01 2019.10.17. 17:36:22

@CsipkeRózsa: Nini, de régen láttalak már téged is, örülök, hogy megvagy. A szavazásnál elhozták nekem az urnát, most már így oldom meg a dolgot, sikerült is, de most utoljára, mert jövőre lejár a jogosítványom is, és akkor már minden érvényes iratomból kifogyok. Ha netán élek még '22-ben, akkor azért majd valahogy eljutok az okmányirodáig :) Nagyon örülök az ellenzék sikerének, annak már kevésbé, hogy már most elkezdik gáncsolni Karácsonyt, hogy nem elég kemény, nekem mondjuk pont így tetszik, mindig is ilyen jámbor politikusokról álmodoztam, akkor csalódnék benne, ha most megváltozna. A mi városunkban sajnos nem történt váltás, a polgármesterünk függetlennek akar látszani, de nem az, nem fideszes ugyan, de addig ügyeskedett, hogy ott lehetett Kötcsén, a választáson a Fidesz is támogatta, na meg az itteni MSZP-sek egy része ráindított az itteni összefogásra, nem sok szavazatot vittek el, de ahhoz pont eleget, hogy az összefogásos jelöltek ne tudjanak nyerni.

CsipkeRózsa 2019.10.17. 18:04:14

@pettra01:

Ezt is Nyírfa írja:

A petttrának szóló üzenet túl hosszú lett, nem bírta el a mező, így a végéről lemaradtak lényeges infók, értelmetlennek is tűnhet ezáltal, amit írtam.
Hívtam, hogy jöjjön ide a Propellerre és a Hírklikkre, ahol fsp is rendszeresen jelentkezik cikkel, s ahol Jehu - Gusztos István - is fel-feltűnik egy-egy kommenttel.
Próbáltam bejutni megint a blog.hu-ra, de nem fogad, pedig az eredeti regisztrációmmal kísérleteztem.
Tedd meg, kérlek, hogy ide invitálod pettrát, hisz itt még dumcsizni is lehet egymás között.

pettra01 2019.10.17. 18:30:13

@CsipkeRózsa: Érdekes, én azt hittem, ide nem kell regisztrálni, bárki akár névtelenül is bejöhet és akár hozzá is szólhat. Mondjuk a kolozsvaros.com-ra járok rendszeresen, ott facebookkal lehet kommentelni, meg disqussal is, őket rendszeresen olvasom, meg rezedát, emellett a facebookon ha ajánlanak blogokat, azokat is. Az exnolblogon láttam, Mikulás Anna írta meg, hogy Kokó is meghalt, hát fogy a magyar. Nem tudom, átregisztrálok-e, itt már úgy megszoktam, nekem nagyon kényelmes.

pettra01 2019.10.17. 20:28:15

@azigaziraptor: Háháhá - feltámadunk :) Rég láttalak.

azigaziraptor 2019.10.17. 20:46:38

Igen, Drága, mert nem tudtam milyen nickem volt! Nyírfa mondta +, ő + nem tud belépni!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2019.10.22. 11:15:08

Bizony, bizony, rossz lesz néki,
Mivel nem volt ellenzéki:
Felnégyelik s lövik agyon!
Szörnyű lesz a sorsa nagyon... :)))

(haláltánc!)

ZorróAszter 2019.10.23. 19:42:42

Kedves Pettra!

Csak most láttam meg a bejegyzését és örülök, hogy újra ír. De ne legyen már ilyen kishitű. Mi mindig szívesen olvassuk a cikkeit.

Nekem szerencsére nincs ilyen álcázott fidesznyik propagandista ismerősöm. Úgyhogy erről csak annyit, hogy rém idegesítő lehet egy ilyennel cseverészni.

pietnik 2019.11.10. 17:22:53

Összejöttünk ó Nagy Isten!Na,végre!Sokszor jártam itt,persze,csak benéztem,és sajnálattal láttam,hogy csak egyedül Frady Endre postolt nagyon sokáigCsodáltam a kitartását,és reméltem,hogy nem megy el ő is.
Sajnálom,Pettra,hogy egészségi problémáid ennyire hátráltatnak!Nincs rájuk megoldás?!
Ami pedig a mostani választásokat illeti.....hát,olyan vegyes a felvágott!Örülök,hogy a fideszre ráhozták a frászt,de ilyen mértékben csak arra volt jó,hogy megvaduljanak.és még tovább betonozzák be magukat.Olvasom,hogy a Jobbik kezdi mutatni a maga igazi arcát,sok helyen visszaléptek akkor,amikor a fidesz vesztésre állt,így mégis azok győztek.
Nem tudom,mennyire cigányság ez az egész,de az mélyen jellemző az ellenzékre,(isí),hogy csak a fidesz leváltása volt a cél,de semmiolyan,hogy szociális változások,és/vagy gazdasági fellendülés,egészségügy visszaállítása.stb,Bár ezek inkább a parlamenti választások igéi lennének,de nem lett volna hátrány amostani belengetésük sem.
A fidesznyik ismerősödnekme....na,jó,csak ennyi esze van!
Csak az a baj,hogy nagyon sokan követték észeldobó magatartását,az ellenzék kegyetlenségére hivatkozva,de ez,sztem,csak olyan önámítás,tagadva az igazi okot,ami a fidesz táborában tartja őket.
Persze,még sok más dolog is lehet a háttérben,de ezt volt a legkönnyebb elrebegni!Hogy az ellenzé(ség!)milyen kegyetlen!Haha....

pettra01 2019.11.11. 01:47:21

@pietnik: Szia, hát mi újság a messzi Szlovákiában? Remélem, hazafias módon a magyar pártnak kampányolsz, ha nem, istentelen hazaárulós vagy, szóval óvatosnak kell lenni nagyon :)
süti beállítások módosítása