Csak mondom

Csak mondom

A nagy nyeremény

2018. március 27. - pettra01

Csörög a telefon, egy nő van benne, valamilyen kft.-től. Életemben nem hallottam róluk, mondom is elöljáróban, hogy ne nagyon tegyen nekem ajánlatot, mert több mint valószínű, hogy nem érdekel, de ő nagyon lelkes, nem lehet csak úgy elriasztani. Azt mondja, hogy volt egy sorsolás és nekem nagy szerencsém volt, mert nyertem, ezért most ajándékkal szeretnének kedveskedni nekem. Nofene, ugyan bizony mit kapok? Küldenek nekem két harisnyanadrágot, egy feketét meg egy testszínűt, teljesen ingyen, nem jár vásárlási kötelezettséggel, nekem csak a postaköltséget kell kifizetni, ami 1100 forint. 

Itt már kezd a dolog egészen mulatságossá válni, mondom is neki, hogy ebben az esetben lemondok a nagy nyereményemről, adják oda bátran másnak. De ő nem csügged, azt mondja, igazán nem érti, miért vagyok ilyen elutasító. Hát csak azért, kérem szépen, mert 1100 forintból egy tucatnyi harisnyanadrághoz juthatok. Érvei továbbra is vannak, de ez minőségi termék. Na ja, el tudom képzelni, de ezen ne is vitatkozzunk, a lényeg az, hogy nincsenek nagy igényeim, nekem a bóvli is tökéletesen megfelel, nem kell, hogy örökké tartson, meg az se fontos, hogy különlegesen szép legyen, az meg főleg nem, hogy látatlanban fizessek valamiért 1100 forintot, ami esetleg egy fillért se ér. 

A legszörnyűbb az egészben, hogy még innen is úgy érezte, hogy vissza tudja hozni a dolgot, bele akart fogni valami újabb meggyőző litániába, de ekkorra már fogyóban volt a türelmem. Ha az ember nemet mond, akkor az nemet jelent, meg vagyok értve? Csalódottan végre elköszön, hát én tényleg nem értem, hol találnak még ezek a cégek ilyen telefonos lányokat, mennyi pénzért vállalhat el valaki ilyen munkát, hogy embereknek próbál lukat beszélni a hasába? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmondom123.blog.hu/api/trackback/id/tr4213783560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

littke 2018.03.27. 15:44:10

Igen ez egy áldatlan foglalkozás.

pietnik 2018.03.28. 11:08:44

Sajna,manapság a világ ilyen becsali módon működik.!
Minden,de minden rendesen túl van árazva,aztán hatalmas árleszállításokat mímelve,jó haszonnal adják tovább a terméket,a vevő meg örül,hogy milyen olcsón jutott hozzá!
Aztán vannak ennél sokkal csalárdabb módjai az árdrágításnak,a v"edd meg és dobd el" játékoknak.
Ha jól odafigyelünk,és netán felhergelődünk ezeken,akkor három nap után bele lehetne őrülni az emiatt keletkezett stresszbe!Pláne,ha még kényszeres ügynökök zaklatnak telefonon a pettráéhoz hasonló brókerek!
Csak két dolgot!
Valamikor nagyon kedvelt volt a "FA" dezodor,azaz a hónaljízesítő,ami,kb.olyan 250 ft.-ba került(ma kb 1200 ft.-nak felel meg!!)Hengeres ,golyós ,tenyérben kényelmesen elférő,kellemes illattal!
Aztán pontosan eltűnt a polcokról akkor,mikor éppen előző napon láttam a polcon,és eszembe jutott,hogy az enyém már fogytán,és venni kellene!
És másnap már nem volt,és azt ígérték,hogy a jövő héten már lesz!
Lett is!25o ft. helyett 42o-ért,és nem hengeres üvegben,hanem olyanban,amelyik előlről hengeresnek tűnt ugyan,de oldalról olyan sakkbástya formája volt,így csak kb harmadát tartalmazta,mint az eredeti!!Sem akkor,sem azóta nem vettem!
Aztán egy másik "férfias " kellék :az új ,eldobható borotvák!
Jó harminc évvel ezelőtt kezdődött,vagy jóval előbb,de megjelent!Egy élű volt a szentem,de kb háromszor addig tartott,mint az akkor mesésnek tartott "Wilkinson" gilette!
És ment,mendegélt az idő,megjelent a kétélű eldobható borotva,,persze drágábban,nagyon jó minőségben,és hogy,hogy nem,az egyélű teljesen lesilányodott,nem lehetett vele csak visítozva borotválkozni!
Aztán megjelent a háromélű,és a kétélű lett silány,majd a háromélű silányodott le békanyúzóvá a 4 élű és az ötélű pengék megjelenésével!
Nem hiszem,hogy érzékcsalódás áldozata lennék,hogy a valóban jó 5 élű,de nagyon drága borotvákkal hasonlítanám össze a korábbiakat,mert sokszor visszanyúltam hozzájuk,és ahogy öregszem,úgy vastagszik a bőröm ,a szakállam meg smirglipapír durvaságról selymes kölökszakállá silányult az idők folyamán,és biztosan jó lenne neki a kétélű is,hogy azé egy kis flanc is legyen benne,de nem,nem megy a dolog!
És a franc benne az,hogy ugye,teljes mértékig áttértem a 5 pengésre,miután a korábbiak minősége egyre elviselhetetlenebb lett,és mire megelégedtem az 5 pengéssel(az árával nem,mert nagyon drága,de a srácok karácsonyra ellátnak vele a következő karácsonyig!),addigra beütött a krach!!
Amíg egy fejet használtam a kölökszakállamra fél évig,ugyanabból a márkábó(kettőt használok!) egy fej nem tart ma tovább ,mint egy,vagy másfél hónap!
Ennyit a garantált minőségről,és árakról!
Aztán,hogy a párom,azaz a női dolgokról is szóljak!
Elnézem,hogy milyen cuccokat vásárol a neten!Farmert,szoknyát,fürdőruhát,és még mindent,amit kedvezményesen ,árleszállítást,vagy utolsó darabot kivárva meg lehet venni!
Cipőt!!2oo euró helyett harmincért!!Nem hiszem,hogy a harminc eurós áron nincs nagy haszna az eladónak!!De még mindíg jobb,mint a boltban megvenni ugyanazt,ugyanattól a gyártótól,pl.Wrangler-farmert 145 eu.helyett 27 eu-ért!
Aztán ott van a pettra által mondottak!!Filléres cucc,hatalmas postaköltséggel!Márkás ugyan,de ráterhelik a postaköltségre a valós ár többszörösét!

pettra01 2018.03.28. 16:16:00

@pietnik: Tulajdonképpen én azon csodálkozom, hogy ezek a technikák még mindig képesek működni. A kezdet kezdetére jól emlékszem, az első valami Home Shopping nevű akármi volt, mi szerencsésen már az első körben megtanultunk kesztyűbe dudálni, a tévére állítható parabolaantennát egyből két példányban is megrendeltük a papával, ami természetesen semmire se volt jó, de arra nagyon,hogy okuljunk belőle és soha többé ilyen baromságba ne sétáljunk bele. Annak idején el is meséltem mindenkinek, mekkora nagy marha voltam, tanuljanak a káromon.
süti beállítások módosítása