Csak mondom

Csak mondom

Hadüzenet

2017. április 28. - pettra01

Gyurcsányt most már végképp nem tudom hová tenni. Hogy mire volt jó ez a hadüzenete, talán idővel kiderül, de talán sose tudjuk meg. Furcsa módon az meg sem fordult  a fejemben, hogy valóban vannak valamiféle bizonyítékai, ha lenne, már előállt volna vele, tehát nyilván blöffölt, a kérdés már csak az, hogy volt-e ennek valami értelme. Ilyen ma már naponta előfordul, hogy letolvajozzák a kormányoldal ékességeit, de azon túl, hogy egy egész ország biztos benne, hogy kilopják a szemünket is, bizonyítani ma már gyakorlatilag lehetetlen. Az az idő már elmúlt, amikor reklámszatyrokban meg papírzacskókban adogatták a pénzeket - tegyük hozzá, hogy most már pár milliós tételekért le se hajolnak. Kifinomultak a módszerek, és aki azt mondja, hogy ezeket a pénzeket valaha is vissza lehet venni, az sajnos nem mond igazat, mert nem lehet, és jobb, ha ebbe beletörődünk. 

Gyurcsány bedobta az időzített bombát, aztán letelt a 72 óra, és úgy tűnik, hogy a nagy durranás elmarad, a csodafegyver csütörtököt mondott. Nyilván volt valami elképzelése arról, hogy mi fog történni. Talán arra számított, hogy Orbánt ez úgy feldühíti, hogy bepereli, és akkor végre szembekerülnek egymással, ha máshol nem is, hát egy bíróságon. Ámbár azt ő se gondolhatta komolyan, hogy Orbán besétál egy bíróságra, azért ez nem olyan ország, ahol bármilyen perben beidéznék magát a tekintetes miniszterelnök urat. Milyen más variáció létezik? Ráuszítják a titkosszolgálatokat, betörnek vagy belopóznak hozzá, hátha megtalálják a félelmetes bizonyítékokat? Vagy merényletet követnek el ellene, és akkor ha miniszterelnök nem is, de legalább mártír válhat belőle? 

Okosabban tette volna, ha még csak eszébe se jut egy ilyen ultimátum, de hát eszébe jutott, és persze a határidő letelte után mindenki azt kérdezte tőle, hogy és akkor most mi lesz? Erre megint olyat mondott, amit bár ne mondott volna, hogy Orbán imádkozzon, mert ő bizony látott valami szörnyűséges dokumentumokat, és most mindent el fog követni, hogy azokat megszerezze. Erről valamiért az a régi kabarétréfa jut az ember eszébe, ahol elég csak annyit mondani, hogy ha én egyszer kinyitom a számat. Ott és akkor bejött, na de most? 

Olyan, mint a hadvezér, aki kimegy a harcmezőre, megáll az ellenséggel szemben és odakiabál nekik, hogy majd lesz ám hadseregem, aztán várja, hogy ettől a támadók félelmetes hada megfutamodjon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmondom123.blog.hu/api/trackback/id/tr8512459885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

littke 2017.04.28. 03:18:45

Valahogy úgy ahogy írod.

ZorróAszter 2017.04.28. 07:28:50

Kedves Pettra!

Ilyenkor, amikor egy politikus ilyen mértékben látszik hülyének, sokkal hülyébbnek, mint egyébként, akkor csak arra lehet gondolni, hogy utasításra műhülye.

Ezekkel szabályozzák a választási eredményeket.

Csak nem mindenkinek van kreatív, hihetőnek látszó ötlete önmaga lejáratására.

Ezek köréből pontosan kirajzolódik, hogy Vonát szemelték ki führernek 2018-ra.

pettra01 2017.04.28. 10:41:00

@littke: Hát igen, tulajdonképpen nincs ebben semmi meglepő.

pettra01 2017.04.28. 11:06:30

@ZorróAszter: A választási eredményeket nem hinném, hogy ez befolyásolná, el nem tudom képzelni, miért gondolhatná ezt egy gyarmattartó, hogy Gyurcsány veszélyeztetheti bárki esélyeit. Szóval a háttérhatalom nem valami profi, mert ha energiát öl bele, hogy alakítsa a mi választási eredményeinket, akkor elég sajátos módszerei vannak, hogy pont Gyurcsány mozgatásával próbálkozik. Vagy ez lenne a vezércsel, hogy az esélyteleneket még esélytelenebbé kell tenni?

CsipkeRózsa 2017.04.28. 12:58:15

Kár, hogy Gyurcsány nem a bizonyíték megszerzése után jött elő a témával, igaz nem mondta, hogy az már nála van.
Csak nem hitte azt, hogy Orbán megijed tőle, és beperli, vagy egyszerűen annyit mond, hogy Gyurcsány hazudik. Ezt mindig mondja az összes fideszes megszólaló, most már azt is, hogy megbolondult.

Az mostani időpont kedvezne, mert tele vannak a hírek az orbáni lopásokkal, hazugságokkal. Az emberek mégsem kapták fel a fejüket.

pettra01 2017.04.28. 15:21:10

@CsipkeRózsa: Hát ez az. Jó, nem mondta, hogy nála van, de ha nincs nála, akkor egyáltalán minek mondta? Még a legkisebb ügyekben is akkor ér valamit a vád, ha bizonyíték támasztja alá, az pedig nem bizonyíték, hogy azt állítom, a saját szememmel láttam. Ez így annyira amatőr.

ZorróAszter 2017.04.28. 16:39:38

@pettra01:

Már az, hogy Gyurcsány egyáltalán jelen van, rontja a baloldal esélyeit. A megnyerni kívánt ingadozó szavazóréteg felől nézve meg MSZP, DK, stb. ebenguba. Úgyhogy nem csak magát járatja le, hanem az egész baloldalt.

Mint már mondtam, a tömegmanipulációt, választási manipulációt kb. 100 éve kezdték természettudományos módszerekkel fejleszteni. Mára pontosan tudják, milyen húzásnak mi az eredménye. Hogy lehet kézben tartani egy baloldali lapot, hogy ne lógjon ki a lóláb, hogy valójában jobbos külföldiek irányítják kézivezérléssel. Vagy hpgy kell bábozni a pártokkal, politikusokkal, mintha a demokrácia lenne és a választók szabadon választhatnának.

pettra01 2017.04.28. 17:39:32

@ZorróAszter: Ha jobbos külföldiek irányítanak, akkor semmi szükségük a Jobbikra, ott van nekik Orbán, nem elég jobbos ez bárkinek? Ráadásul a Fidesz és a Jobbik koalíciója bármikor elképzelhető, míg a baloldal és a Jobbik összezárása kizárt szerintem. Ez dől el jövőre, hogy jobbra vagy balra megyünk-e tovább, és itt semmiféle önállóskodásnak nem lenne helye, mivelhogy értelme sincs. Gyurcsány meg most már leülhetne a fészkére és leköthetné magát valami mással, tartson csirkéket vagy pókerezzen, vagy a fene tudja, miben leli örömét, de most már hagyhatná a dagadt ruhát másra...

pietnik 2017.04.28. 19:54:17

Ez az egész nem más,mint tavaszi uborkaszezon!
Gyurcsány ruszofób megnyilatkozása,Orbán CEU elleni támadása csak nagyhangú szellentés a korpába!
Akár hova nézek-lapozok,csak ezek jönnek elő!Mintha megállt volna a világ,ennek a két idiótának a párharca szaglik mondenhonnan!
Pedig vannak olyan események is,amelyek nagyon fontosak,mégsem kapnak nagy nyilvánosságot!Miért megy az USA flotta É-Korea partjaihoz,miért ott vannak a határon a közös hadgyakorlatok,mi történik Szíriában,Ukrajnában,mi lehet a francia elnökválasztás jelenlegi állása mögött,stb.stb.de semmi!
Vihar előtti csend?!

ZorróAszter 2017.04.28. 19:59:56

@pettra01:

Nem teljesen. Egyrészt mindig alkalomhoz illő bábra van szükség. Nem mindig a fideszre. Ha meg összeomlik a gazdaság az EU pénzek elapadása után, akkor kemény kézre lesz szükség. A magyar gazdaság ugyanis ha leszedjük az EU-s pénzek okozta kb. 5%-ot, akkor több százalékos recesszióban van évek óta. Ez ránk fog dőlni 2019-2020-ban, hacsak az EU nem segit.

A jelekből is egyébként az látszik, hogy a nácipártot futtatják.

nick papagiorgo 2017.04.28. 20:41:18

Gyurcsány egy hülye, nem igazán lehet rá mit mondani.

Tegyük fel (elméletileg), hogy az oroszoknak mondjuk tényleg van anyaguk Orbánról, és ezzel zsarolják. A zsarolásnak ugye az a lényege, hogy valaki valakiről valamit tud, és azzal tartja sakkban, hogy nem árulja el, ha....

Ennek fényében, a KGB vagy bárki, betekintést engedne Gyurcsánynak abba, hogy mivel zsarolják Orbánt? Mi több, oda is adnák neki ezeket a dokumentumokat? Hiszen, ha odaadnák, és Gyurcsány nyilvánosságra hozná, akkor többé már nem tudnák mivel Orbánt zsarolni. Azt azért lássuk be, hogy ha a fentiek igazak, az oroszok érdeke egy zsarolható Orbán, nem pedig az, hogy a "bábjukat" az "igazmondó Gyurcsány" lebuktassa, és így elveszítsék befolyásukat. Az ilyeneket, meg hogy a KGB-től az iratokat valami "igazi demokrata hazafi" ellopta, és pont Gyurcsánynak mutatta meg, talán hagyjuk meg a mese kategóriában.

Félreértés ne essék, én nem azt akarom mondani, hogy kinek milyen adata van vagy nincs Orbánról. Azt akarom mondani, hogy ha tényleg létezne ilyen, akkor annak az esélye, hogy Gyurcsány (pont ő) ehhez hozzájusson, pláne, hogy közzétegye, kábé nulla (ha tényleg igazán "forró" adatokhoz jutna hozzá, kb lelőnék abban a percben, hogy hozzájutott. A KGB nem igazán finomkodik ilyen esetekben).

Ennek fényében, nem értem, hogy mégis miről pattog. Azt sem, hogy ez neki miért jó. De mindegy :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.28. 21:29:55

Nagy durranásnak indult de csak egy halk puki lett belőle

nick papagiorgo 2017.04.28. 21:51:27

@FILTOL:
nem, ez már induláskor is halott ügy volt.
Gyurcsány kb hetente áll elő "világrengető híreivel", amikről mind kiderült hogy halk puki, úgyhogy ha neadjisten tényleg kijönne valami komollyal, már azt se hinnék el neki. "Már megint a Gyurcsány pattog", gondolnák- és gondolják is, már most is. Még akkor is, ha tényleg komoly. Maga az ember teszi komolytalanná a hírt.
Szóval szerintem nem neki kellene kellene próbálkozni ilyennel :)

illaim 2017.04.28. 22:00:22

Ez a Petra az a Petra aki menekültek rúgkapálásában éli ki pervez hajlamait?

Jakab.gipsz 2017.04.28. 22:04:11

Gyurcsány Feri bejelentette, hogy tud repülni, de most nem akar, mi ebben a különös?

Pedig azzal a böszme szóval fején találta a szöget, valóban ritka böszme koalíció volt az amit az SZDSZ-el alkottak, mára már megtapasztalhattuk.

pettra01 2017.04.28. 22:07:44

@pietnik: Ez már olyan, mint amikor a gyerek csak azért rosszalkodik, hogy végre figyeljen már rá valaki. De hát már így se ér el semmit...
Figyelünk azért a nemzetközi helyzetre is, csak ami messze van - akár térben, akár időben - az nem érint bennünket, aztán majd azok is több figyelmet kapnak, csak még nem jött el az ideje :)

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.04.28. 22:17:34

"Gyurcsányt most már végképp nem tudom hová tenni. Hogy mire volt jó ez a hadüzenete, talán idővel kiderül, de talán sose tudjuk meg. "

A Gyurcsany egyszeruen csak kenyszeressen szerepelni akar.
Teljessen kimaradt a CEU ugybol, a civiltorvenybol, es a tuntesekbol is. Az europai parlamentben meg csak meg sem emlitettek. Erre bedobta ezt a nevetseges ovodas hazugsagot.
Az persze jo, ha a Gyurcsany a felszinen marad, es rombolja a baloldalt.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.28. 22:17:57

Gyurcsány olyan mint Lagzi Lajcsi.

Felfesti magát ideig óráig a falra, hogy szerepeljen a hírekben, de már rég leszarják az emberek, és max röhögenk rajta, csak képtelen ezt elfogadni.

AlbaZen 2017.04.28. 22:19:59

Van abban valami groteszk, hogy ma azok lettek oroszfóbok, akik amúgy a szovjet megszállás politikai hagyatékából táplálkoznak.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.28. 22:21:15

@nick papagiorgo:

Tekintve hogy Gyurcsány jelentéseket készített az MSZMP KB-nek, azaz közvetve a KGB-nek, miközben Orbánt megfigyelték és lehallgatták a Gyurcsány féle spiclik, így valóban lehet Orbánról némi anyag.
Csak a Gyurcsányról is van, csak épp a komcsi megyei KISZ főtitkárról nem mások írkálták azokat, hanem a saját kezű jelentgetéseit iktatták leltárba.
Amiért cserébe az MSZMP KB elintézte Feri vizsgáit, ahogyan arról Mellár Tamás, mint oktatója beszámolt.

illaim 2017.04.28. 22:25:14

Csak egy kérdés az ideírogató fidesses birkákhoz. Ha a memóriátok még elhord 2007 évi Orbán Oroszországról tett nyilatkozatáig, és a napi történések között , vajon mi lehet az oka a pálfordulásnak?
Vagy az már régen volt? Tán igaz se volt? Nem a lopás a bűn hanem aha nem ti loptok, báránykák?
Szóval marad a Hofi által felemlített házatlan csiga gerincoszlop hozzátok képest! A kozmetikusotok meg a rinocérosz ápolója, mert a múltkor is puhára varázsolta a rinocérosz valagán a bőrt!

illaim 2017.04.28. 22:30:02

Egyébként tiszteletem az idomítónak, aki képes volt ennyi fröcsögő majmot betanítani a klaviatúra használatára! LOL

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.28. 22:30:17

@illaim:
Emlékeztetnélek hogy a Paks 2 előkészületeit minden párt egységesen megszavazta a parlamentbe, így a Fidesz is.
Gyurcsány kétszer is családilag benyalt Putyinnak, és aláírta Paks2 papírjait.

Aki pártfordult az ügyben az a kedvenc elkúród volt, és agyhalott sleppje.
Akiknek valóban csak annyi a problémájuk, hogy most nem ők lopnak, a magadfajta bérrettegőket ezért fizetik, hogy újra hatalomra kerüljenek, és lophassanak.

A lopásokon túl azonban ott van a tény, hogy ők elkúrták a Fidesz meg nem. Ami sokat ront az esélyeiken.

pettra01 2017.04.28. 22:32:06

@ZorróAszter: Hát ez valóban elgondolkodtató, mi lesz, ha nem lesznek támogatások. Igazából a Fidesznek most az lenne kedvező, ha elveszítené a választást, a legjobb időszakot megnyerték, a szűk esztendőket meg nyögje más. Ők meg majd ellenzékben hepciáskodnak, hogy milyen hülye a másik, bezzeg ők... Az biztos, hogy a következőnek nem lesz könnyű dolga. Már ha lesz következő.

pettra01 2017.04.28. 22:37:27

@nick papagiorgo: Voltak neki korábban ilyen érdekes beköpései, egy időben hadonászott valami dossziékkal, hogy abban mik vannak, aztán sose derült ki semmi. Valahol valaki azt írta, lehet, hogy így biztosította be magát, mert most aztán semmi bántódása nem eshet, nehogy baja történjen, mert akkor mindenki azt hinné, hogy a Fidesz hallgattatta el, de hát ezt se hinném, miért is törnének az életére? Hacsak egy önmerénylet nem jut eszébe...

pettra01 2017.04.28. 22:39:04

@FILTOL: A farkast kiáltó fiú esete.

dunántúli gyerek 2017.04.28. 22:46:04

@pettra01: Ja a DK 4 évvel ezelőtt jött elő a hírhedt bajai cigányVIDIÓVAL, amit a HVG lebbentett fel hogy most jól leleplezték a korrupt Fideszeseket, mondjuk akkor a szokásos hazudozáson és rágalmazáson messze túlmentek azzal hogy bizonyítékot is hamisítottak

persze gyorsan lebuktak a filmmel, mert akkora balfaszok hogy még ezt sem csinálták rendesen. Rákosi ezért agyonlövette volna a teljes pártvezetést, nagy szerencse ferinek hogy most él, nem akkor.

hehe

pettra01 2017.04.28. 22:47:00

@Jakab.gipsz: Persze, jó volt az SZDSZ, volt kire mutogatni. Úgy összességében voltak bénák szerintem.

pettra01 2017.04.28. 22:50:26

@illaim: Az a nickem, több mint tíz éve használom, az említett Petrához hálistennek semmi közöm.

illaim 2017.04.28. 22:56:32

@Legeslegalja: Szóval nem emlékszel köcsög, vagy nem akarsz emlékezni az Orbán losonci beszédére? Tudod amelyikben a nemzet elleni puccsról hablatyolt! A múltkor még a fidess honlapján megtaláltam, de ha lusta disznó vagy utána járni, majd emlékeztetlek a fordulatokra!

illaim 2017.04.28. 23:01:22

"Magyarországon éppen puccs van, a magyar kormány puccsot hajt végre a parlament és saját népe ellen - mondta Orbán Viktor a szlovákiai Losoncon csütörtökön egy konferencián.
Losoncon több mint kétszáz szlovákiai és magyarországi résztvevő, parlamenti és önkormányzati képviselő, régiófejlesztésben tapasztalt szakember jelenlétében rendezett a Jövő Hídjai címen konferenciát csütörtökön a szlovák parlamenti ellenzékhez tartozó Magyar Koalíció Pártja (MKP) a magyarországi székhelyű Pro Minoritate Alapítvánnyal és a Polgári Magyarországért Alapítvánnyal közösen. 

A Fidesz elnöke a konferencián úgy fogalmazott, hogy "történik valami Magyarországon, ami mindannyiunk számára figyelmeztető lecke. Anélkül, hogy külpolitikai kalandokba bocsátkoznék, szeretném önöket tájékoztatni arról, hogy Magyarországon éppen puccs van. A magyar kormány puccsot hajt végre a magyar parlament ellen, a magyar kormány puccsot hajt végre a saját népe ellen". Orbán Viktor azt bírálta kijelentésével, hogy a kormány egyelőre titkosított, hosszú távra szóló szerződést köt Oroszországgal "a XXI. századot és a teljes Kárpát-medencei magyar nép életét meghatározó" energiakérdésben. A politikus leszögezte: "van még teendő az előző rendszerből itt maradt romok, kártékony, rossz politikai reflexek és mentalítások eltakarításában", nem csak Szlovákiában, de Magyarországon is.
"

pettra01 2017.04.28. 23:05:39

Mi történt? Kirakták valahova a blogot? Honnan lett ez a sok ismeretlen látogató?

illaim 2017.04.28. 23:20:13

@Legeslegalja: A parlamenti határozatra meg ne hivatkozz, mert smafu! A vadászgépek tenderről is volt parlamenti határozat, hogy elhalasztják, amit az Orbán gátlástalanul figyelmen kívül hagyott, és megkötötte a "mezitlábas" Gripenekre a szerződést! Az ellenség barát felismerő rendszert, és a NATO kompatibilis fegyverzetet már a Medgyessy kormánynak kellett rendeznie! Az Orbánt csak addig érdekli a parlamenti határozat, ameddig az érdekei úgy kívánják! A svéd államügyész bejelentését meg a bűnpártoló polpot bagatelizálta el!

illaim 2017.04.28. 23:23:31

@pettra01: A kérdésemet nem sértésnek szántam! Csak a tisztánlátás végett tettem fel. Egyébként örülök neki ha semmi közöd nincs hozzá! :-))

illaim 2017.04.28. 23:25:05

@pettra01: Az Index.hu oldalán találtam rá Üdv.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.04.28. 23:44:50

@AlbaZen:

Gyurcsány esetében azért nem csak politikai az a hagyaték. A vagyonát is onnan szerezte.

illaim 2017.04.28. 23:58:13

@AlbaZen: A fidess volt MSZMP kádereire gondolsz? Arra tudod e a választ, hogy a FIDESZ alapító okiratát, és az alapszabályát, miért az MSZMP irattárában lelte meg az MSZMP elszámolását végző bizottság.

illaim 2017.04.29. 00:02:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A Hazafias Népfrontról már nem is beszélve! Ja az egy másik bagázs a Stumpfal , a Mikolával meg a néhai Pozsgaival LOL

illaim 2017.04.29. 00:07:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szép is amikor az egykori kommunisták esnek egymásnak! Ez olyan mint a hosszú kések éjszakája! Csak egy maradhat!

böször 2017.04.29. 01:52:44

Ne csodálkozzunk azon, ha a Momentumosok behánynak EZEKTŐL. Gyurcsány Budapesten, Orbán Brüsszelben. Két bűzlő erkölcsi hulla.

Nico 1 2017.04.29. 06:49:39

A legszebb az egészben, hogy Feri a baloldal agytrösztje és utolsó reménye arra, hogy választást nyerjenek.

Nico 1 2017.04.29. 06:51:42

@böször: A momentumtól meg Soros erkölcsi hullája, akiktöl az Újlipótváros-bulinegyed tengelyen kívül behány mindenki.

böször 2017.04.29. 07:01:47

A világ olyan amilyen. Csak értő alkalmazkodással lehet normálisan meg és túlélni. Nem használ ellene a keresztény, nemzeti, úri közép arcfestés. De a proletár vagy paraszt romantika és az "egyszerű ember" attitűd sem.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.29. 07:15:32

Gyurcsány szeret időnként öngólt rőgni. Egyszer az őszödi hazugságbeszéd, most a kamufenyegetés.

AlbaZen 2017.04.29. 07:35:07

@illaim: Jellemző 2 bites gondolkodás, hogy ha DK-MSZP kritikát fogalmazok meg, akkor biztosan Fidesz droid vagyok. Képzeld, minden oldalt egyformán alázom, kritizálom, őszintén. Pártom nincs, max x-elek valamit méla undorral, de attól még nem vagyok olyanos, amit x-elek.

mojszipupi 2017.04.29. 08:01:56

Majd akkor és úgy kerül nyilvánosságra az irat (ha létezik), ahogy azt a "tulajdonosa" akarja. Az pedig nem Gyurcsány. Már megint megy a nagy pofával Gyurcsányozás, miközben csak annyit állított, hogy mindent megtesz azért, hogy nyilvánosságra kerüljön.
A per azért lett volna kézenfekvő, mert ott hivatalosan be lehetett volna adni bizonyítékként a bíróságra, onnantól nyoma van szakértőket lehet bevonni stb.
Most hogy nincs per még megy az agyalás, és kurvára nem csak Gyurcsánytól függ mi lesz. Sőt, főleg nem tőle függ. Nyugalomra intek mindenkit, közeleg a választás, nem biztos hogy még le akarják dobni az atomot Orbán ellenségei...

különvélemény 2017.04.29. 08:03:55

Inkább a szakdolgozatát keresné meg, ha ennyire ráér.

Zionnépe 2017.04.29. 08:17:12

Ha Gyurcsány nem egy beteges hazudozó lenne (mint be is vallotta), akár azt is hihetné az ember, hogy taktikai húzás volt részéről....

Túl sokat kértek a doksikért, és úgy volt vele, hogy amennyiben O.V. feljelenti, és bíróságra kerül az ügy, a doksi tulajdonosára fog mutogatni, hogy ott vannak a bizonyítékok. Tőle kell bevasalni, ingyé.
Így viszont kénytelen fizetni érte.

Más kérdés, ha valóban létezik is ilyesmi, és tényleg le is mondana a kormány, abból ő nem fog profitálni, mert hamarabb csukatja le egy új kormány és vágja be a sittre Viktor mellé, mint kapjon bármi újabb kormányposztot.

Zionnépe 2017.04.29. 08:20:47

@mojszipupi: Amennyiben valóban létezik ilyen, hidd el ezek után Soros még reklámújságot is csináltat belőle és bedobatja minden postaládába :-) !

Legalábbis én tuti ezt tenném a helyében.

ZorróAszter 2017.04.29. 08:32:00

@pettra01:

Jó, csakhogy nagyon úgy tűnik, hogy a Nácipártot akarják hatalomra juttatni.

Magyarország nemcsak hogy elherdálta az utolsó lehetőségét, de előre felélt rengeteg forrást. Úgyhogy ha elapadnak a kamunövekedés forrásai, nem egyszerűen visszaesés hanem egyenesen összeomlás várható.

Hacsak az EU nem talál ki valami további programot ennek elkerülésére. De egyelőre úgy néz ki, 2019-2020-ra kiürül a mézesbödön. És jön a feketeleves.

kuki123 2017.04.29. 08:49:07

Tanuljátok meg:
Egyik kutya másik eb, egymás torkát sose fogják elharapni...

kell a cirkusz, hogy a lényeges dolgokról elteljék a figyelmet.

@ZorróAszter
Hát ha nem is egyik napról a másikra, de úgy 2024-2026-ra érezhető lesz
És ahogy nyert most a pesti szavazáson az MSZP én nem sok jót jósolok...
Mszp azon a szinten van, hogy adóztassuk meg a gazdagokat...
Kérdem én ki gazdag? a 100milliós Mszp pénztárnok? meg botka? meg gyurcsány?
Arról nem beszélve hogy agyilag eddig jutnak hogy hogy akkor vegyük el mástól...
Nem az a kampány, hogy csukjuk be ítéljük el a csalókat...nem ....vegyük el.
jogtiprás magasiskolája..

menekülni innét a picsába

Netuddki. 2017.04.29. 09:58:06

Mivel egy ilyen akció kimenetelét, mármint, hogy az orbán úgy csinál mintha semmi se történt volna, előre lehet látni, 3 eset van.

1. A gyurcsány valóban ennyire hülye, hogy nem látta előre, hogy az orbán úgy csinál mintha...

2. A felszínen ugyan nem történik semmi, ezt előre lehetett látni, de mivel az orbánnak vaj van a fején, a háttérben lázas kutakodás kezdődik a fidesz részéről, hogy megbizonyosodjanak róla valóban nem léteznek ilyen dokumentumok. Na, ezzel már lehetne valamit kezdeni.

3. A gyurcsánynak valóban vannak ilyen dokumentumai, amiket nyilvánosan felajánlott megvételre az orbánnak. Vagy valakik rajta keresztül felajánlották megvételre. Maga a vétel nyilvánvalóan nem lesz nyilvános.

Személy szerint a 3. lehetőséget tartom a legvalószínűbbnek. Ugye, így más nem is annyira ostobaság volt ez az ultimátum!

Netuddki. 2017.04.29. 10:00:02

@Tibi !: P.S.: Ha most (független) újságíró lennék, első dolgom lenne a 3. esetre rákérdezni a gyurcsánynál.

Netuddki. 2017.04.29. 10:06:36

@Tibi !: Még annyit tennék hozzá, hogy amilyen béka segge alatti színvonalú a magyar sajtó, a 3. lehetőség meg sem fordult egyik újságírónak csúfolt sajtójómunkásember fejében se. Úgyhogy rajta!

bekerült 2017.04.29. 10:27:00

@pettra01:

Valahogy az jut az eszembe, hogy vajon miért Gyurcsányt cseszegeted TE is a blogodban, miért nem Orbánt ?
Elvégre ő tehetné a legtöbbet azért, hogy tisztán lásunk.

Ha ugyanis Gyurcsány állna elő bármilyen okmánnyal és bizonyítékkal, akkor seperc alatt kiderülne, hogy hamisítvány , hazugság, meg nem is egy közgyűlési jegyzőkönyv !!

Ahhoz, hogy ezt ne tudják eljátszani, lenne szükség egy bírósági tárgyalásra, amely Hivatalosan bemutathatná a valóságot !

Gyurcsány vállalja az ezzel járó nem kis kockázatot, Orbán meg nem !
A mai napi dolgok alakulása szerint.
Letelt ugyanis a 72 óra, amely ki tudja miért, de a politika etalonja.
Már Orbán is 72 órát adott Gyurcsánynak, hogy mondjon le és hozatott vekkereket is ennek érdekében fűvel fával !

Akkor, hogy is állunk, kedves " pettra 01 " ?

Ki itt a hunyó ?

Ebből következően miről is kellene szólni a blogodnak ?

Már, ha meg szeretnéd tudni az igazat !

Igen , biztasd Orbánt, hogy pereljen !!!
Már amennyire meg meri ezt tenni !

Pop40 2017.04.29. 10:28:23

Nos, ebből még bármi lehet.

Lehet kiváló taktikai húzás is, hogy Fletó eljátssza, hogy nincsenek nála a papírok, csak a levegőbe dumált, és mikor kollektíve mindenki lehülyézte, egyre felbátorodva, akkor egyszer csak mint derült égből a villám, előszedi a papírokat.
Ha valóban olyan fajsúlyú lenne, hogy Vitya meg a maffiája belebukna, azzal a baloldal hősévé válna, akit a hívei a vállukon visznek a parlamentbe, onnantól fogva nem lenne kérdés, van e helye a balos összefogásban.

Ha azonban tényleg blöffölt, akkor ez a legidiótább blöff, amit valaha láttam. Ebben az esetben Fletó feltette a koronát a karrierjére, mert innentől fogva tényleg mindenki csak legyinteni fog arra, amit beszél.

Meglátjuk.

Pop40 2017.04.29. 10:32:13

@bekerült:

Vitya részéről ebben semmi logika nem lenne.

A világon politikus még nem született, aki kormányzati pozícióból nekiállna ellenzéki célozgatásokat cáfolni. Ezzel csak teret adna a vádlónak, s felerősítené a pletykákat.

Nyilvánvaló, hogy Vitya meg a maffiája szétlopták az országot, ezt 2 agysejt fölött mindenki látja.
De ha Fletó állított valamit, bizonyítani az állítást neki kell.

bekerült 2017.04.29. 10:37:55

@ZorróAszter:

Egyetértek veled.

De, ha innen nézzük, akkor mindjárt ésszerűbb arra gondolni, hogy miért nem akar az istennek se nyerni itt senki az ellenzéki térfélen !
Mert azért nem olyan balfékek ők, pláne, ha a mézesbödönről van szó, kivéve, ha üres !

Ki a fene vágyik egy olyan helyzetbe bele, hogy ne tudjon semmit csinálni és még ráadásul a tehetetlenség minden ódiumát is rá lőcsöljék !
A FIDESZ ugyanis rögtön azzal kezdené, hogy lám, lám, mi még tudtunk valamit csinálni, de ezek ?

Szóval jelentkezzen az az ellenzéki, aki egy ilyen helyzetben örömmel állna a vártán és szeret gúzsba kötve táncolni !

Egye csak meg Orbán amit főzött és azok is, akik rá szavaztak és szavaznak.

Csak azon aggódom, hogy nehogy a SOROSNAK kelljen kihúzni bennünket a szarból !

nick papagiorgo 2017.04.29. 10:38:37

@Pop40:
Már eddig is legyintettek arra, amit beszél.
A múltkori baloldali összefogásra meg se hívták, mert hogy "ő mindent elpofázik". És amúgy tényleg.
Van neki egy ilyen kóros szereplésvágya.

Hogy a vén istenbe lehet normális embernek azzal előjönni, hogy "tudok ám valamit, illetve láttam, nincsenek nálam, de majd megpróbálom megszerezni, remélem sikerülni is fog, de nem biztos. Nem mondom meg mi az, de a legjobb lenne, ha már most beperelnének" :)

Pop40 2017.04.29. 10:39:24

@Tibi !:

" A gyurcsánynak valóban vannak ilyen dokumentumai, amiket nyilvánosan felajánlott megvételre az orbánnak. Vagy valakik rajta keresztül felajánlották megvételre. Maga a vétel nyilvánvalóan nem lesz nyilvános."

Szerintem ez hülyeség.
Fletónak nem pénz kell, az van neki elég.
Neki ambíciói vannak. És azzal, amit írsz, pont az ambícióit nyírná ki, hogy pénzt kapjon, amire pedig pont semmi szüksége.

A baloldal nevetséges szájhősévé válna, aki nem tudott bizonyítani, csak a levegőbe beszélt.
Cserébe kapna fű alatt pár milliárdot.

Nem nagyon látom be, mi lenne ebben neki a logika. Kinyírná azt, (a szavahihetősége maradékát) amire égető szüksége van, azért, hogy megszerezzen valamit, (pénzt) amire semmi szüksége nincs.

bekerült 2017.04.29. 10:45:25

@Pop40:

Bravó ! Jó a logika !

Csak az a kérdés, hogy akkor miért vállalt fel Gyurcsány egy ilyen kockázatot ?
Mert ezt ő is ki tudná így okoskodni, vélem én !

Lehetséges, hogy Botkának akart segíteni az ő eltüntetésében ?
Gyurcsánytól sok minden kitelik !

Itt a lehetőség Gyurcsány eltüntetésében !

Gyorsan be kell perelni és már kész is, mehet minden tovább nélküle !

Nem úgy látnám, hogy tolonganának az eltüntetése érdekében.
Csak nehogy az a fránya létra megint leessen !

nick papagiorgo 2017.04.29. 10:45:32

@Tibi !:
"3. A gyurcsánynak valóban vannak ilyen dokumentumai, amiket nyilvánosan felajánlott megvételre az orbánnak.
Személy szerint a 3. lehetőséget tartom a legvalószínűbbnek. "

Nem tudom a te köreidben hogy megy, illetve engem sem zsaroltak meg még sokszor, de olyanról még a büdös életben nem hallottam, hogy zsaroló dokumentumokat valaki NYILVÁNOSAN megvételre felajánljon (és utána titokban megalkudjanak) :)

Pop40 2017.04.29. 10:50:17

@nick papagiorgo:

Éppen ez benne a lényeg. Ez az egész sztori eddig annyira amatőr, hogy arra szavak sincsenek.

Fletó pedig elvileg nem egy buta ember. Azt ugye minimális logikával ki lehet sakkozni, hogy ha eddig legyintettek, ezután is legyinteni fognak, pláne, ha rá is játszik kicsit (most nincs a kezemben, próbálom megszerezni, stb) Ez tipikusan a csetlő-botló szerencsétlen képe, akit nyilván senki nem vesz komolyan.

Ha megvárod, míg kollektíven mindenki lehülyéz, és akkor robbantasz, maximalizálhatod a hasznot.
Ezzel sokkal nagyobbat durranthat, mintha simán csak előállt volna a papírokkal.

Gondold el, versenyen melyik durran nagyobbat? Ha a végig első helyezett nyeri a versenyt, vagy ha az utolsó 5 percben az addig csetlő-botló szerencsétlen utolsó helyezett megtáltosodik, és mindenki megdöbbenésére behúzza a meccset? ;)

Már persze, ha valóban elő tud állni valamivel. Ha nem, akkor pedig a világtörténelem legamatőrebb politikai húzását láttuk.

nick papagiorgo 2017.04.29. 10:51:09

@bekerült:
nagyon lovagolsz te ezen a pereskedésen, de a faszit nincsen miért perelni (és ezt ő is tudja, csak ragaszkodik hozzá, hogy pereljék be).

Azért, mert valaki mond valamit, azért még önmagában nem lehet beperelni.
Tegyük fel, azt mondja, hogy Orbán otthon csecsemők vérét issza éjszakánként, pereljen be, ha nem igaz.
De ezt neki kellene bizonyítani, hogy így van, nem Orbánnak, hogy nincs így :)

A Jobbik is teleplakátolta az országot, hogy "ti dolgozok ők lopnak, és ezért szar az egészségügy" stb. Mégse perelte be érte senki őket. Ugyanígy Gyurcsányt se lehetne a kijelentéseiért beperelni - illetve lehet, hogy lehetne, csak értelme nem lenne. Az világos, hogy ő nagyon akarja, majd belepuszul, hogy végre valaki beperelje, de ez önmagában még kevés :)

Pop40 2017.04.29. 10:57:16

@bekerült:

Neked is szól az előző, @Pop40: 10.50.17-es komment.

Pont ezért vállal fel ilyen kockázatot. Mert tudja, hogy ha akkor terít, mikor mindenki lehülyézte, az hatalmasat durran, sokkal nagyobbat, mintha simán csak terített volna.

És ne felejtsd el, hogy neki ebben nincs kockázat, hisz ő, velünk ellentétben, pontosan tudja, hogy van e valami a kezében, vagy sem.

Ha meg csak beszélt a vakvilágba, akkor annyira elképesztően amatőr, hogy semmi keresnivalója a politikában.

Pop40 2017.04.29. 11:00:38

@nick papagiorgo:

Hát igen.
Szerintem se túl logikus. :-)

Az érdeklődő nyilvánosság esetleg a kelleténél többször rákérdezne, hogy most akkor mi is volt ez a sztori? :D

Ha el akarok valakinek valamit adni zsarolással, azt kevéssé célszerű országos médiavisszhang mellett csinálni. :D

nick papagiorgo 2017.04.29. 11:02:51

@Pop40:
Tekintsük át az úr munkásságát:
Még miniszterelnökként azt mondta, hogy reméli, hogy magyar fociválogatott legyőzi a "terrorista" szaúdi válogatottat.
Szintén miniszterelnökként azt is mondta, hogy teljesen jogos, ha valaki lecseréli öregecskedő feleségét egy fiatalabbra.
Amikor otthagyta az MSZP-t, elkezdett arról pofázni (ugyanilyen sokat sejtetően, mint most), hogy milyen pénzek jöttek mentek ott (amikor ő volt a főnök), és jobb, ha erről nem is tud senki. (Egyébként ez az ügy hasonlít leginkább a mostanira).
Legutóbb meg lebuktatta az egész baloldalt Majtényi kinevezésével kapcsolatban, merthogy elmondta, hogy ők találták ki, aztán mégis a civilekkel jelöltették, mert az úgy jobban néz ki, mintha a baloldali pártok jelölték volna.

Szerinted ez az ember normális? Már politikai értelemben. Belegondol abba, hogy mit mond és kinek, és a szavainak milyen hatása lesz?

Mert szerintem k**ára nem :)
Neki csak az a fontos, hogy megjelenjen, és mondjon valami "sokkolót", amire figyelnek. Az, hogy ez igaz vagy sem, tudja-e bizonyítani vagy sem, mi lesz a következménye stb, az számára lényegtelen. Neki ezek az 5 perc hírnevek kellenek, hogy szerepelhet a tévében.
Többek között ezért sem akar vele senki se összefogni a baloldalon.

Pop40 2017.04.29. 11:17:39

@nick papagiorgo:

Ilyen szerencsétlen kiszólásai mindenkinek vannak, bár tény, hogy Fletónak, mivel elég impulzív alkat, az átlagosnál gyakrabban. Az tény, hogy a Majtényis duma hatalmas baromság volt, a szocis pénzeknél meg valszeg a sértettség beszélt belőle. (Mármint nem olyan értelemben, h a szocik hófehérek lennének, tehát ne lenne igaz, amit mondott, hanem olyan értelemben, h ezt a témát egyáltalán előhozta, ott, akkor.)

Ezt most viszont volt ideje átgondolni, egész más szitu ez, mint mikor a képedbe nyomnak 23 kamerát, és ott rögtönzöl valamit, ami esetleg hülyeség lesz.

Az meg kiderül, hogy ez egy zseniális politikai manőver volt, amivel Fletó megágyazta a visszatérését, vagy egy elképesztően amatőr blöff, amivel végleg elásta magát.

bekerült 2017.04.29. 11:19:27

@nick papagiorgo:

Nagyon egyszerűen lehet előállni egy ilyen bejelentéssel !

A dolog nyitja ott van, hogy mi lenne, ha egyből elő állt volna a farbával ?

Már hallom is !
Hamisítvány ! Meg, nem is közgyűlés volt !! STB:
Ráadásul bizonyítsa is be, hogy igaz !

Így érdemes előállni valamivel ?
Azt hiszem, hogy ezt te se tennéd !

Akkor ?
Mindenki úgy csinálja, ahogy neki tetszik, annak minden következményével együtt.

Érted már ?
Mert, ha nem, akkor nagyon sajnállak !

Pop40 2017.04.29. 11:38:08

@bekerült:

Igen, ez igaz.

Részemről teljesen egyetértek vele, hogy így csinálta, a lehető legjobb módszert választotta - már amennyiben tényleg van valamije.

Ha nincs, akkor viszont elkúrta. Nem kicsit, nagyon.

nick papagiorgo 2017.04.29. 12:02:05

@Pop40:
szerintem neki nincsenek zseniális politikai manőverei :)
De majd meglátjuk. Az idő eldönti. Mi végül is ráérünk kivárni :)

pettra01 2017.04.29. 12:09:22

@ZorróAszter: Az elherdálás meg a tartalékok felélése nagy múltra tekint vissza, az összes eddigi kormánynak van benne érdeme, csak most már ipari méreteket ölt, nálunk a fejlődés leginkább ebben nyilvánul meg, sajnos. Aki meg elnyeri a szűk esztendőket, az megemlegeti, bár igazából mi egészen biztosan elnyerjük, akárki is nyeri a választást. Azon se lehetne csodálkozni, ha lámpással se találnának jelölteket a következő ciklusra, de úgy látszik, sokan látnak még benne fantáziát.

nick papagiorgo 2017.04.29. 12:09:45

@bekerült:
Hát, ha én lettem volna ő, akkor ELŐSZÖR megszerzem a dokumentumokat és UTÁNA előállok vele.
Az teljesen nyilvánvaló, hogy a Fideszesek akkor se hitték volna el, mert azok nem hisznek el semmit, még ha bebizonyítják, hogy Orbánnak TÉNYLEG van patája a lábán, azt se.
De a bizonytalanokat meg lehetett volna szólítani vele, a pártja népszerűségét emelhette volna, több helyet kapott volna az összefogásban stb.

De így?
Nézd meg mit csinált. A saját táborát erősítette (mert azok is olyanok, mint a Fideszesek, mindent elhisznek, ha Fletó mondja), de kb ennyi. Ez nem túl sok.
Új szavazót nem szerzett.
A többi baloldali párt max. röhög rajta, tőlük nem vonzott be senkit, se a DK pozícióját nem erősítette meg a baloldalon.
A Fidesz konkrétan hülyének nézi.
És az ország jelentős része (a bizonytalanok) is.
Összességében ezzel többet vesztett, mint nyert. Jelen pillanatban.

Abszolút negatívan jött ki belőle, ezen akkor tudna változtatni, ha TÉNYLEG előállna azokkal a dokumentumokkal, amiket állítása szerint látott. Amíg nem teszi meg, csak a saját "bohóc" szerepét erősíti.

Azt meg majd meglátjuk, hogy előjön-e bármivel is :)

Pop40 2017.04.29. 12:12:35

@nick papagiorgo:

Ezt most mi nyilván nem fogjuk tudni eldönteni :-)
Majd kiderül. Őszintén szólva még valószínűséget se tudnék mondani.

Olvastam olyan elképzelést, hogy Simicskától van a papír, ami mondjuk logikus lenne, hisz Simi a Jobbikra tett, de az látható, hogy a Jobbik önmagában tuti nem vált kormányt jövőre.

tuaregblog.blogspot.hu/2017/04/simicska-nagy-jatszmaja.html?m=1

Hogy mennyire fikció, nem tudom, nem látok rá.

nick papagiorgo 2017.04.29. 12:14:41

Egyébként az egyetlen ésszerű dolog, amit elképzelni tudok, hogy Fletót a saját pártjából belülről próbálták meg megpuccsolni titokban. (vö Botka nem fog össze velük, amíg Gy. a vezér stb).

Erre előállt ezzel (a hülyeséggel), ami a kívülállónak ugyan nem mond semmit (többet visz, mint hoz), de a párton belül megint megerősítette a szerepét, lám a Fletó megint előrelépett, megmondta a frankót, ő a sztár - és ezzel megint bebetonozta a saját szerepét a saját pártjában.

Ez az egyetlen értelmes és logikus ok, amire én gondolni tudok.

nick papagiorgo 2017.04.29. 12:19:27

@Pop40:
ha engem kérdezel, Simicska "atombombája" kb ugyanakkora, mint Fletóé.
Igazából mindenki mondogatja, hogy ennek-annak van ilyen-olyan információja, amit titkol. Na most Gyurcsány nem képes semmit titkolni, azonnal előlép vele, max 1 nap után (Nem olyan természet).

Simicska infói is több évesek, és kérdés, mennyire hihetőek, vagy mennyire koholtak, retusáltak stb. Ha Simicskának tényleg lenne "atombombája", akkor arról Orbán pl. vélhetőleg tudna (jóbarátok voltak), és megpróbálná valahogy semlegesíteni, vagy megegyezni vele - nem folytatná azt az egészpályás letámadást S. ellen, amit tesz. Ha valakitől félek, nem megyek neki hóekével. Tehát ha O. nekimegy S-nek hóekével, akkor nem fél tőle- ergo S.nek nincs túl nagy atombombája :)

Pop40 2017.04.29. 12:24:23

@nick papagiorgo:

"Hát, ha én lettem volna ő, akkor ELŐSZÖR megszerzem a dokumentumokat és UTÁNA előállok vele. "

Per pillanat nem tudhatod, vannak e nála dokumentumok. Lehet, h pont így csinálta ő is, megszerezte, csak nem azonnal áll elő vele. Nem árt pl felmérni, hogy a puszta sejtetésre ki hogy reagál.
Ha tudod, hogy tied a nyerő lap, nyugodtan ráérsz várni kicsit, míg mindenki reagál valamit.

A póker szabályait meg gondolom ismered. Ha van adud, ott se azzal kezded, hogy az első pillanatban kicsapod az asztalra, hogy utána ott állj üresen.

"Az teljesen nyilvánvaló, hogy a Fideszesek akkor se hitték volna el, mert azok nem hisznek el semmit, még ha bebizonyítják, hogy Orbánnak TÉNYLEG van patája a lábán, azt se."

Ha doksikkal bizonyítva, lepapírozva bebizonyítanak egy bűnügyet, ott nem az lesz az érdekes, hogy pár szektás majom mit szól hozzá.
Az ugyanis bizonyított bűncselekmény, amit még a Polt-féle ügyészség is nehezen tud majd elkenni.
Itt a börtön lesz a tét, nem az, hogy csökken e x százalékot a fideszmaffia népszerűsége.
Márpedig bizonyítottan börtönbe valóként Orbánnak vége lenne.

Pop40 2017.04.29. 12:29:14

@nick papagiorgo:

Ez az, amit mi nem tudhatunk.

Kivéve azt az egyet, hogy ők ketten bő negyed évszázadon át haverok voltak, koleszos szobatársak, Simicska pénzelte a fideszt, és Simicska azért nem egy hülye ember.

Fogalmazzunk tán úgy, h nem lehet tudni, van e valami Simicska kezében, de ha van ember a Földön, akinek lehet valami a kezében, akkor az ő, lévén valszeg nála jobban kevesen ismerik Orbánt.

Pop40 2017.04.29. 12:35:16

@nick papagiorgo:

Ebben nem hiszek.

Fletó a balos ellenzéket akarja uralni, nem egy 5-10%-os pártocskát, aminek ráadásul a fele simán világgá megy, ha Fletó nélkül valósulna meg a kormányváltással kecsegtető balos összeborulás.

Akkor ott maradna egy 2- 4% körüli párttal, amiben tényleg csak a nagyon hardcore Gyurcsány-fanok vannak - ez mire lenne jó neki? Ő baloldali vezető akar lenni, nem egy nyugdíjasotthoné.

ZorróAszter 2017.04.29. 13:27:00

@kuki123:

Nem tudom, milyen ütemben csökken le nullára a befolyó euró, és hogy a lendkerek hatás meddig tart azután. De úgy tudom, a fidesz kormány előre hozott egy csomó lehívást.

Fizessenek a gazdagok:
Pár hete megírtam róla a véleményemen, és kivételesen ki is tették az index címlapjára.

Most csak annyit: a baloldali fordulat nekem tetszene, ha őszinte lenne.

Az álbalos populista lózungok nekem se tetszenek.

ZorróAszter 2017.04.29. 13:37:47

@bekerült:

Nem tudom, hogy mik a 2018 utáni EUs fejlesztési tervek. Nem beszél róla senki, úgyhogy lehet hogy tényleg nem lessz többé semmi. Ezt a hajót hagytuk elmenni. Magyarország marad a Balkánon.

Mint említettem, nem is annyira azt hiszem, hogy a baloldal azért játsza az álhülyét, mert nem akar kormányon lenni az összeomlásnál. Hanem azt, hogy a magyar politikát és sajtót marionett bábokként irányítják a Német Birodalom helytartói és gyarmati tisztviselői.

Tehát itt egyszerűen megmondják Orbánnak vagy Gyurcsánynak, hogy most te mész te meg jössz. És akkor Orbán elkezd hibát hibára halmozni, Gyurcsény vagy a kijelölt más utód meg megtáltosodik és a német tulajdonban lévő teljes magyar média direkt vagy bújtatott módon elkezdi őt sztárolni.

A baj, hogy a jelekből az látszik, hogy Vona és a Nácipárt a kijelölt utód.

Remélem tévedek, és ezt a húzást csak ijesztgetésnek szánják.

De aggasztó Vona újsüttetű emberarcú nácizmusa.

Ijesztgetésnél ilyesmire nem lenne szükség.

ZorróAszter 2017.04.29. 13:50:08

@pettra01:

Bevallom, én súlyosabb összeonlásra gondolok, mint a szokásos eladósodás meg válságok. A felszín alatt több százalékos recesszió van, de kiszámíthatatlan, hogyha ez tudatosul a gazdasági szereplőkben, akkor milyen hatással lesz mindez. A legrosszabb forgatókönyv a befektetők menekülése, és pár hónapos tengődés után összeomlás.

Hacsak az EU, pontosabban Németország nem dob mentőövet. Vagy nem lengetnek be valami újabb fejlesztési programot újabb eurótízmilliárdokkal.

De nem nagyon hallani ilyesmiről.

nick papagiorgo 2017.04.29. 13:52:16

@Pop40:
na ja.
Pont a pókerszabályok jutottak eszembe nekem is, mind Gy. mind S. esetében.
Csak ugye a pókerszabályok abban különböznek a politikától, hogy ha mindent kijátszanak, a végén teríteni kell : hát neked csak egy nyamvadt párod volt és ott maradsz szégyenben. Politikában ez nem feltétlenül van így, nem muszáj teríteni., nem tudjuk, a játéknak mikor van vége.

Gy. már rendszeresen eljátszotta ezt a póker-dolgot, blöffölt, csak utána nem terített. Gy. egy tipikus túlmozgásos játékos (ezért is bukott meg), blöffölni vidáman blöfföl, de utána kiderül hogy lóf*sz sincs a kezében. Nézd meg, pénze van, vesztenivalója nincs, igazából csak a játék öröméért játszik.

Orbán sokkal ravaszabb: ő játszik a főbankért akár kifulladásig is, de ha csak egy párja van, nem blöfföl, vagy legalábbis nem sokat. Ha szar a helyzet, inkább bedobja a lapjait, elveszíti az aktuális játékot, hogy megnyerje az egész meccset. Tipikus biztonsági játékos. A társaságból neki van igazából nyerni vagy vesztenivalója, de az az előnye, hogy ő keveri a paklit.

Nézzük Simicskát: neki tényleg nem tudni, hogy mi van a kezében, állítása szerint nagyon sok, de ebből nem tudni, mennyi a blöff. Viszont a G-nap óta tudjuk, hogy ő is inkább impulzív (Orbán egy geci) mint politikus alkat. Ehhez képest évek óta nézi, hogy visszaszorul (és Mészáros Lőrinc kerül a helyébe). Gazdaságilag sokat bukott. Szerintem, ha neki nagyobb lapjai lettek volna, kijátszotta volna őket már korábban (hogy ne bukjon akkorát).Valahogy úgy nem tudom elképzelni róla, hogy évekig csak hallgat (és bukik), és majd a választások előtt lép elő. Fennáll az a veszély is, hogy addig ül a lapjain, amíg végül azok nem jelentenek semmit: pár hete is felbocsátotta azt a kísérleti lufit, hogy Orbán azt mondta, hogy a Roszatom megveszi neki az RTL Klubot - és ez egy egynapos hír volt, nem izgatott fel igazán senkit. Ha S. sokat vár, a "forró" információi végül nem fognak érdekelni senkit. Ez az a kockázat, amivel neki számolnia kell. Lehet, hogy van stratégiája (a Jobbik támogatása), de ez jelen pillanatban édeskevésnek tűnik, a befektetés nem hoz hasznot.

Xilit 2017.04.29. 15:44:09

Mi van itt, kérem?
Üdv. Mindenkinek!

Pettra, én egészen biztos vagyok abban, hogy Gy. kezében vannak ütőkártyák. Hogy eddig miért nem játszotta ki, annak számos oka lehet, talán a bizonyítékok megszerzése ütközött akadályokba.
Azt hiszem, számára most az a lényeg, hogy Orbán körül szoruljon a hurok, és izgalmában hibázzon.

Hozzá teszem, engem is ingerel, hogy évek óta sejtet, de utána, mint aki jól végezte dolgát, kényelmesen visszavonul. Unom.
Igényt tartok arra, hogy felfedje a 2006-os fidesz-cirkusz minden lapját, valamint hozza végre nyilvánosságra a beszéde kikerülésének a módját.

pettra01 2017.04.29. 16:27:44

@Xilit: Először azt hittem, csak idetévedt egy-két új látogató, de aztán gyanús lett, végül valaki felvilágosított, hogy kikerült a címlapra. Ilyen velem még nem történt, meg valószínűleg nem is fog, hát most már ilyet is láttam:)
Nagy kérdés, hogy mivel lehet Orbánt izgalomba hozni, nem úgy fest, mint akinek akár csak a szeme megrebbent, meg hát addig, amíg minden fontos ponton az ő emberei ülnek, mégis, mit lehetne kezdeni bármilyen bizonyítékokkal? A 2006-os ügyek igazából már senkit se érdekelnek túlságosan, mint ahogy a beszéde se, szóval el se tudok képzelni olyan fantasztikus leleplezést Orbánról, amitől felhördülne az ország. Nem is naponta, de már óránként jönnek az újabb és újabb hírek a Fidesz-mutyikról, amik már nem is mutyik, mert a mutyi legalább diszkréten történik, ezek gátlástalanul csinálják, mi meg már belefásultunk. Mintha megadtuk volna magunkat a sorsnak, hogy most már minden mindegy, történjen, ami történik, mi meg majd megpróbáljuk átvészelni valahogy.

Pop40 2017.04.29. 17:26:43

@ZorróAszter:

"Hanem azt, hogy a magyar politikát és sajtót marionett bábokként irányítják a Német Birodalom helytartói és gyarmati tisztviselői."

Bár így lenne, de sajnos nemigen van így.
Az ostoba nemzetieskedésből meg a sehova nem vezető magyarkodásból bőven elég volt ennyi, amit eddig kaptunk.
Viszont hogy a jelenlegi maffiát marionett bábokként irányítja a dicső ruszki birodalom, az kb egyértelmű.

"A baj, hogy a jelekből az látszik, hogy Vona és a Nácipárt a kijelölt utód."

Mind a 11 százalékukkal? :D
Úgy, hogy Bp-n nem is léteznek, legutóbb még csak elindulni se mertek?
Azzal, hogy Ék-en te vagy a májer, még nem jutsz kormányra.

Xilit 2017.04.29. 17:37:24

@pettra01:

Csak Manetti meg ne sejtse! :)

Szerintem Orbán nagyon leépült. Már azt is papírról mondja fel, hogy elmúltnyolcév. Most olvastam egy cikk beharangozójaként , hogy Gulyás Márton a testével védené meg a min.elnököt, ha fegyveresen akarna fellépni ellene valaki. Én meg azt mondom, kár lenne érted, Marci!
Néztem a híradásokat, mit alakított ez a szerencsétlen Brüsszelben, nincsen itt már szellemi muníció, sallangokkal pörgeti a maga kis mókuskerekét.
Az lenne a legideálisabb, ha a saját pártja buktatná meg.

Mielőtt nekilát illiberálisan átalakítani az Uniót. :) Szegény.

Xilit 2017.04.29. 17:40:57

@pettra01:

Csak a mi korosztályunk ilyen lemondó. A fiatalok ereiben vér csörgedezik. Ha valakik nem fogják hagyni, azok ők.

Pop40 2017.04.29. 17:42:21

@nick papagiorgo:

Ezt jól összefoglaltad. Valóban, ez egy logikus verzió.
Pár kisebb kiegészítés:

"Politikában ez nem feltétlenül van így, nem muszáj teríteni., nem tudjuk, a játéknak mikor van vége. "

Most Fletó kénytelen lesz teríteni, mert ha sokáig nem terít, az kb egyenértékű azzal, mintha beismerte volna, hogy nincs a kezében semmi adu. Ezzel a verzióval viszont neki vége, elásta magát.

Simicskát kicsit más sztorinak érzem, ő csak célozgatott, de konkrétan sosem állította, hogy papírokkal alátámasztva teríteni fog.

"Valahogy úgy nem tudom elképzelni róla, hogy évekig csak hallgat (és bukik), és majd a választások előtt lép elő. "

Pedig ez lenne a logikus. Támadni olyan pillanatban kell, mikor az ütés után az ellenség nem tud felállni, különben Vitya meg a kezében lévő pártsajtó kimagyarázza.
Ha rosszkor sütöd el az adud, és elvész, cseszheted. Jobb 1-2 évet várni, még ha veszteséges is, mint utána ott állni adu nélkül.

Persze simán benne van az is, hogy a te verziód az igaz, és semmi olyan nincs a kezében, ami nagyobb kárt okozhatna (vagy esetleg van, csak valami okból nem tudja kijátszani, pl mert ő is belebukna.)

Pop40 2017.04.29. 17:48:45

@nick papagiorgo:

Mondjuk a Roszatomos példád sztem nem jó, az az ügy épp, hogy bejött.

Simi elsütött egy sztorit, bármi bizonyíték nélkül.

Ehhez képest ma már bármelyik kvk kimutatja, hogy a magyar társadalom súlyos problémának tartja az erősödő orosz befolyást. Veszélyesebbnek, mint pl az arabokat. Most volt róla cikk az Indexen pár napja.

Nem állítom nyilván, hogy ez csak a Roszatomos sztori miatt van, de az is közrejátszhatott.

És azért ez egy bizonyíték nélküli pletyka esetében nem rossz eredmény.

Pop40 2017.04.29. 17:51:27

@pettra01:

Bizony, kikerültél a címlapra, ráadásul érdekes témával, ne csodáld a fokozott érdeklődést. ;)

Albert Ejstejn 2017.04.29. 19:38:25

A Gyurcsanyt mar evek ota az Orban iranyitja, hogy lejarassa a balodalt.
Ez is, egy ilyen baloldalt lejarato, hiteltelenito akcio volt.

pettra01 2017.04.29. 20:19:10

@Xilit: Kíváncsivá tettél, hogy mi ez az áldozatkészség Gulyás részéről, hát azért nem kell kétségbe esni, mint szélsőséges példát mondta Orbánt, ezzel is mutatva, mennyire nem híve az erőszaknak, hogy még Orbán életére se törne, sőt, ha mások tennék, azt is igyekezne megakadályozni. Ez így kiragadva a szövegkörnyezetből elég furcsa, de hát mit vár az ember a Pesti Srácoktól? Aztán ezt is olvastam, hogy mégiscsak meghátrált Brüsszelben migránsügyben, hát ez is olyan érdekes. 14-18 év közöttiekre vonatkozik, dns-vizsgálattal, hogy tényleg annyi idősek-e. Hatalmas eredmény. Ezzel az erővel mondhatta volna azt is, hogy a gyerekeket is, de csak szülők nélkül. Egyébként az unió nem azt kifogásolja, hogy nem engedjük át a menekülteket, hanem ahogyan ezt tesszük. Már régen ki kellett volna dolgozni egy normális szabályrendszert, hogy például csak azt engedjük be, aki direkt ide akar jönni, illetve ha máshova, akkor jelölje meg, hova, az illető ország pedig igazolja vissza, hogy mehet. Nem annyira bonyolult ez szerintem.
Ha a fiatalok nem hagyják, jól teszik, ez már nem is a mi dolgunk.

ZorróAszter 2017.04.29. 20:19:40

@Pop40:

Szerintem Orbán nem Putyin bábja, hanem a németeké. Mint az összes többi is.

A látszólagos ellentétek színjáték.
Orbán parancsra épített kerítést is, hogy ne a németek játsszák a rosszfiút. Az Aus! Aus! Aus! Auslander Rauss! ugyanis németül németektől csúnyán hangzik még 60 év után is.. Ezt veszi le Orbán Merkel váláról.

Putyint nem tudom mire vélni. Talán világpolitikai alku van mögötte. A Nyugat átverte Oroszországot a bővítésekkel kapcsolatosan. A megszegett igéreteknek meg nagy az ára.

Azt hogy ezen a Magyarország nevű fehérniggergyarmaton egy kollaboráns kormány önállóan dönt, azt én kizártnak tartom.

Aki esetleg nem kollaboráns, arról azt se tudjuk, hogy létezik. A német tulajdonú szabad magyar sajtó gondoskodik róla.

pettra01 2017.04.29. 20:20:27

@Albert Ejstejn: Na, ezt a verziót még nem hallottam. Ha ez a véleményed, nem baj az, elfér ez is a többi között :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.04.29. 20:39:02

@ZorróAszter:

Túlkomplikálod, valóságos konteót építesz aköré, hogy egy korrupt, tolvaj politikus a lopások közepette időnként a hazája javára is tesz valamit - ellentétben a maszop-szadesz kormányok politikusaival. Hogy ezért némi konfliktust is mer vállalni nyugat-európai gyarmattartóinkkal - ellentétben a maszop-szadesz kormányok politikusaival, akik mindenben kiszolgálták a nyugati tőkét.

Tudom, a fejem Orbán seggében van és elvtelen fidesznyik bérkommer vsgyok, nem kell nektek is leírnotok. Elsején kapom a vastag csekket a Fidesztől, ezért nyalom a seggüket.

Pop40 2017.04.29. 22:18:01

@ZorróAszter:

Ami a németeket illeti, ez is egy vélemény. Még csak nem is mondhatom rá, hogy lehetetlen, akár lehet is benne valami.

Putyin mögött viszont nem hiszem, hogy alku van. Minek lenne?
Orbán a nyugati félteke egyik legnagyobb tolvaja, egész karrierje másból sem áll, csak lopásból. Putyin pedig a világ egyik legjobb titkosszolgálatával rendelkezik, ha akarja, azt is megtudja, hogy Vitya lehajtja e a wc-t használat után.

Ha akar, simán tud szerezni olyan anyagot, amivel Orbánt zsarolhatja, mert a szervezet is megvan hozzá, és az alany múltja is kitűnően alkalmas erre.

Xilit 2017.04.30. 00:14:10

@pettra01:

Gulyás erőszakmentesség-igényét ugyanúgy akceptálom mint a TASZ CÖF-állásfoglalását. De azért eksön esetén a Marcit elcibálnám Orbán elől. És akkor most kiteszem a mosolyjelet, amit fentebb elmulasztottam: :).
Mindazonáltal komoly a választásom.

Azt olvastad, hogy Komáromyt felnyomta a külügy az orosz nagykövetségen?
Tálcán kínálják , tessék-tessék, lehet bosszút állni a fiún, ez egy megátalkodott fideszzaklató.
Aztán a brüsszeli fejmosás után Orbán nagy hévvel kiabált: eztígyhogy?
De ki hisz el neki bármit is? Ja, a Kovács Józsefné.

pettra01 2017.04.30. 02:26:41

@Xilit: Na, ezzel a Gulyás-üggyel megjártam. Mondom a fiamnak, hallottad, mit hozott ki címnek a Pesti Srácok ebből? Azt mondja, hogy hát tényleg mondott ilyet. Válasz: na de ezt úgy mondta, mint amikor azt mondja valaki, hogy ő annyira tiszteli az életet, hogy még egy csótányt se taposna agyon. Ezt valamiért félreértette, hogy miért hasonlítom én Gulyást csótányhoz... Aztán sikerült tisztázni a helyzetet, de kicsit megrémített, ezek szerint nincs minden rendben a kommunikációmmal :)
Hát azért az a brüsszeli fejmosás egy vicc volt, ettől csak még inkább felbátorodik, attól tartok. De mit is kellene érteni azon az offshore-postaládán?
Tarjányi meg médiacéget alapít, jól teszi, remélem, sikerül neki.

Xilit 2017.04.30. 12:06:22

@pettra01:

Ilyen beszámíthatatlanokkal és/vagy gazemberekkel van tele a Parlament:

444.hu/2017/04/30/ifj-lomnici-zoltan-mar-ep-kepviseloket-vilagitana-at-soros-gyanu-miatt

Felfoghatatlan a számomra, hogyan tűrheti ezt el a társadalom - már, ha egészséges. A miénk, tuti, hogy nem az.

Akkor a "Gulyás-ügyről" ennyit, nem ragozzuk. :)

Offshore-postaláda: én nem is akarom értelmezni, annyira abnormális gondolat.

Ez a Tarjányi nekem nem szimpi. De, ha a rendszerváltást fogja szolgálni, sok sikert.

Ja: az a fejmosás csak kifelé látszik ejnye-bejnyének, zárt ajtók mögött , szerintem, mentek a "sallerek".
Talán az EU és a Néppárt is úgy van vele, hogy mindjárt itt van 2018., mondassák le Orbánt otthon , és akkor le lehet ülni egy új fidesszel átbeszélni a jövőt. Persze, nem Lázár-Rogán-Kósa felállásban.
A mostani kormány, úgy, ahogy van, bukta.

Netuddki. 2017.04.30. 17:58:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Végre egy őszinte fideszes! Vagy csak pillanatnyi elmezavar volt ez a comingout?

Netuddki. 2017.04.30. 18:01:00

@Xilit: Az "alkotmánylovász" komplett elmebeteg, mint már annyiszor bebizonyosodott amikor a fideszrádióban "szagértőként" délben előadja a hülyeségeit. Nyihaha!

pettra01 2017.04.30. 18:37:23

@Xilit: Orbánt lemondatni? Hát az érdekes lenne, el se tudok képzelni olyan szituációt, amelyben Orbán erre hajlandó lenne. Arról nem is beszélve, hogy másik Fidesz nincs, csak ez van. Hajdanában még elképzelhető volt, hogy voltak, akik nem vették észre, milyen klubról van szó, de most már annyira nyilvánvaló, hogy aki még mindig ezekért lelkesedik, attól nincs mit várni. Fideszesnek lenni egyenlő a bűnrészességgel vagy legalábbis a bűnpártolással. Nem lehetünk akkora barmok, hogyha kicserélnek a maffia vezérkarában néhány embert, akkor elhisszük, hogy ettől más lesz. Nem lesz más, a maffia az maffia.

Xilit 2017.04.30. 19:34:27

@Tibi !:

Rádiót nem hallgatok, közszolgálati csatornát az M3 kivételével nem nézek - kímélem magam. :)
Az ismert fideszes arcok közül tudna valaki csak egyet is említeni, aki mentálisan egészséges?
Normális esetben már az elgondolkodtató, hogy akad egyáltalán fidesz-szavazó.
A kormányt támogató üzleti körök pedig ugyanúgy hazaárulóknak minósíthetőek, mint O. és sleppje.

Xilit 2017.04.30. 19:47:27

@pettra01:

A Publicus mérése szerint Botka megelőzte Orbánt a népszerűségi listán. Pedig ez a közvéleménykutató minden, csak nem balos /liberális.
Nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy van másfél-kétmillió magyar, aki eddig a fideszre szavazott. Eddig. Még van pont egy év, sok víz folyik le addig a Dunán.
Szó nincs arról, hogy EZZEL a fidesszel bármit is lehet kezdeni. De nap mint nap értesülünk arról, hogy belülről reped a párt. Nyilván azok fogalmaznak meg kritikát, akiknek nem felel meg ez az ámokfutás. Az EU Néppártja is nyilván szívesen fogadna egy megújult, tárgyalóképes fideszt, és nagyon is valószínűnek tartom, hogy a háttérben munkálkodnak a változás érdekében.

ZorróAszter 2017.04.30. 20:52:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Aki nem a nagytőke, nálunk a német nagytőke csicskása, az nem hogy a hatalom közelébe nem kerülhet, de még csak nem is hallhattunk róla.

Orbán nem tesz semmit a gyarmattartóink ellen. A felfújt, látszólagos ellentétek bábszínház hülyegyerekeknek.

Jó példa erre a különadók.

Csak a hülyék hiszik, hogy egy multit érdekel, milyen címen szednek tőle adót. A multikat az érdekli, hogy összességében, bérben, adókban összesen minél kevesebbett hagyjon a gyarmaton.

Márpedig az szigorúan titkos, hogy mennyit fizettek a multik összességében mondjuk 2011-ben, és mennyit 2009-ben. Pedig az összesített adat végképp nem adótitok.

De ezt a baromságot is simán beveszi a tökkelütött magyar nép.

ZorróAszter 2017.04.30. 20:59:08

@Pop40:

Nem könnyű magas beosztású, szemelőtt lévő embert megzsarolni.

Nem lehetetlen, de nehéz

Főleg mert a gazdái nem tűrik, hogy másnak dolgozzon.

Orbán a német gyarmattartóink csicskása.

Tehát a Putyin-barátkozása csak utasításra történhet. A gazdái ellenében semmiképpen sem.

Hogy miért, arra próbáltam adni egy lehetséges magyarázatot.

Az ugyanis politikai egyszeregy, hogy veszélyes egy olyan országot mint Oroszország sarokba szorítani.
Minimum azt kell biztosítani, hogy ezt ne érezze.

Erre vannak az ilyen barmok, mint Orbán.

ZorróAszter 2017.04.30. 21:04:02

@Pop40:

Ja! Nem válaszoltam vonáék 10%-ára.

Az a 10% könnyen lehet több mint 50%, ha a média megfelelően manipuláltam akarja.

Beleértve a fidesz sajtót is.

Az is ugyanazok kezében van

De remélem, ami itt látszik jobbik meg vonasztárolásban, azt csak ijesztgetésnek szánják.

pietnik 2017.05.02. 08:22:07

Már aznap válaszolni akartam pettrának a nekem írt szövegre,de aztán túl sok lett a töltelék-hozzászóló,meg nekem is volt elfoglaltságom.Nem eszkuzálok,hanem válaszolok!
Nos,hogy térben és időben tőlük távol történtek események megtárgyalásának nem jött el az ideje,hát ez mondjuk egyáltalán nem igaz!
Csak belegyönyörödtünk abba a kaleidoszkópba,amelyet a CEU-Soros_Orbán-Gyurcsány pergetett előttünk!
Hogy mennyire igaz az,hogy GyF,Orbán,meg ez a zsarolási -fenyegetési ,mondvacsinált russzofóbia eltakarta előlünk a fenyegető veszély látványát,arra hadd álljon itt a következő Drábik videó:

ujvilagtudat.blogspot.sk/2017/04/mekkora-eselye-van-annak-hogy-kitörjön-a-

Tudom,hogy Drábik nem a szive csücske az általam ismert blogolóknak,de nem ő az egyetlen,akinek viszonylagos rálátása van a világ dolgaira,és azért hellyel-közzel ki lehet következtetni a szövegből a lényeget!
Egyébként a múltkori postodhoz belinkelten a magyardiplo.hu-ból a Bárányok hallgatnak c.-ű cikket,ami ugyanerről szól!
Hogy konkrétan mondjam,hogy mi volt a lényege annak a bizonyos eseménynek,arra Benjamin Fullford múlt heti cikkében lehet olvasni,és ami úgy szól,hogy a háttérhatalom megdöntésének (nem általa!!) vízionált )időpontja '17 május elseje,de kérdőjellel!
Ennek az volt a lényege,hogy az USA kongresszusa megemelte a költségvetés hiányának plafonját,ezért nem omlott össze a Deep State(mély állam!),hanem továbbra is folytathatja a háborús készülődést,amnek folyytatására 40%(?) százalékkal megemelték a hadiköltségvetést!
Tehát lehet folytatni a szíriai.é-koreai,Oroszország , etc.etc.elleni harci készülődést,a világháború kirobbantásához szükséges felvonulást,fegyverkezést!
Erről pontosan azért nem hallottunk,mert a CEU elleni-melletti tüntetés,meg Soros-ifjoncok tüntetése,Gzurcsánz ökörsége éppen elfedte a kilátást,áthallást!
Ey volt a lénzege ennek a cirkusynak,semmi más!
És abban is biztos vagyok,hogy Soros György nem az Orbán-féle janicsárkodást tárgyalta ki Junckerrel
hanem további pénzügyi -politikai manővereket a BRICS bevezetése ellen,és a még nagyobb russzofób hisztéria felkorbácsolásáról,aminek látható jele volt nálunk a tegnapi Soros-Momentum gyökök hangzatos tüntetése!

pietnik 2017.05.02. 08:30:27

Lemaradt!

Ha jól megnézzük,akkor jól látható,hogy Orbán győzedelmes vereségének,Gyurcsány hangzatos zsarolásának a háta mögött annyira kilátszott a russzofóbb lóláb,hogy az már nem is igaz!Gyurcsány csak a" ruszkik haza" szlogen bömbölésének az igazolását adta a hülyeségével(nana,nem is biztos,hogy az volt-lehet,hogy nagyon is összhangban volt az egész CEU-s balhéval,és az egésznek is ez volt a mozgatórugója!Nem Orbán volt az oroszbérenc,hanem a népből akarták így "kiverni" az egyre nagyobb "keleti nosztalgiát!)
Kellett az egyre elkeseredettebb,múltba forduló magyarságnak egy i kiábrándítónak szánt performansz!

pietnik 2017.05.02. 08:33:50

Aytán meg érdemes ehhez a szinjátékhoz elolvasni Pupu blogját,aminek a címe:
"A vörös zászló", a hozzászólásokkal együtt!

pettra01 2017.05.02. 12:50:13

@pietnik: Kezdem a végén: múltba forduló magyarság. Nem nagyon fogalmazza ezt meg magában senki, hogy tulajdonképpen hová is fordul. A nosztalgia nem új találmány, a jelenünk pocsék, a jövő se ígér sok jót, hát visszavágyunk a múltba, amikor jobban éreztük magunkat a bőrünkben. Persze akkor se éreztük magunkat igazán jól, de akkor még elhittük, hogy lehet jobb. Aztán jött a rendszerváltás, és nem az történt, amit sokan vártak tőle, hogy jobbá válik az életünk, csak annyi változott, hogy négyévenként váltották egymást különböző érdekcsoportok, amelyek egyben megegyeztek, egyiket se érdekelte igazán, hogy mi, a tömegek élünk-e vagy halunk. Nem hiszem, hogy bárki fondorlatosan akciózna a keleti nosztalgiával szemben, annál inkább, mert nincs itt szó keleti nosztalgiáról.
A háttérhatalom bukása ezek szerint elmaradt, vagy későbbre tolódott, lényegében mindegy, se ehhez, se a különféle nagyhatalmi szándékokhoz és cselekedetekhez nincs közöm, ezért elnézést, ha nincs bennem érdeklődés ezek iránt, és azt hiszem, a nagy többség így van ezzel, úgyhogy itt nem stimmel az elméleted, mely szerint a nagy világeseményekről akarták csupán elterelni a figyelmet a mi kis ügyeink.

Xilit 2017.05.02. 13:45:03

@pietnik:

Elolvastam,. Soha nem fogom vitatni a szocializmusunk eredményeit, soha nem fogom megtagadni vagy letagadni, hogy szerettem, és végtelen lehetőséget láttam benne .
De : azt sem feledem, hogy Kádárnak köszönhetően mi voltunk a legvidámabb barakk. Meg azt sem tévesztem szem elől, hogy a mai, putyini Oroszország köszönőviszonyban sincs a Szovjetunióval.
Az is igaz, hogy, miután nem éltem , nem is jártam a SZU-ban, fogalmam sincs, milyenek lehettek a mindennapok - a családtagok, ismerősök közül többen is megfordultak Moszkvában és Leningrádban, meséltek a jobbára üres üzletekről, a kirakat-városrészek mellett található nagy szegénységről. Ezt betudtam a rendszert tönkre tenni akaró fegyverkezési versenynek, amely nyilvánvalóan abszolút hátráltatta a szovjet gazdaságot.
Tehát, nem tudom, hogyan élt az orosz és a sok tagköztársaság-beli ember, amíg én lógattam a lábam a Balatonba, fürdőszobában tollászkodhattam , és degeszre ettem magam gyümölcsből.
Bárki mondhatná, persze, hogy ez csak a lét fizikai oldala, de hol volt a szellemi szabadság, kérem szépen, amíg saját könyvtárból falhattam akár a nyugati drámairodalmat, és már az általános iskolában arra fordított gondot a magyar-töri tanárnőm, hogy tanuljunk meg kérdéseket feltenni, mielőtt előállunk a készen kapott gondolatokkal, addig én egészen szabadnak éreztem magam, és ez azért is meghatározó emlékérzésem, mert , ha valami létkérdés a számomra, az a szabadság. Igaz, gyermek voltam, még rengeteg információ nem volt a birtokomban, és nagyon hittem abban, hogy az ember a nemes érzések hordozója. Ez ma is alapállásom.
Na de, az az állítás, annak bizonygatása, hogy a putyini Oroszország csupán a háttérhatalmi összeesküvések szánnivaló áldozata, sőt mi több , a rendszere követendő példa - agyrém.

Józanodj ki, pietnik!

pietnik 2017.05.02. 17:59:08

Miért kellene kijózanodnom?!
Oroszország nem szánnivaló,ki tud magáért állni,ami a jelekből egyértelműen kikövetkeztethető!
Nem nekem kell kijózanodnom,hanem inkább nektek!

Xilit 2017.05.02. 20:30:31

@pietnik:

Édes-jó pietnik, hogy a túróban tudod elhinni annak a gátlástalan exkágébésnek akár egyetlen mondatát is. Megszámláltad , hány ellenlábasát tetette el láb alól, ki mindenki ül börtönben azok közül, akik kritikát gyakorolnak felette? A Putyin-Erdogan vonal a világtörténelem legsötétebb időszakának a megidézője. Te ne látnád?
Tuti, hogy azok az oldalak, amelyeket olvasol, az orosz propaganda tárháza, kíváncsi lennék, milyen szerverekről működtetik - igazából nem, nem vagyok kíváncsi, tudni sem akarom, hogy annak a népnek , amelyet valamikor nagyra becsülve barátinak tartottam, a mai képviselői milyen aknamunkát végeznek a hazámban. Persze, dehogynem, tudni kell, hogy ki mit művel a mi kontónkra, csak iszonyúan kiábrándító.
Pietnik, figyeled, hogy elkezdted a ragozást? : Én - Ti. Csakhogy, ha van Ti, akkor van Mi is. És a társadalom megosztásán ügyködők összedörzsölhetik a mancsukat.

Xilit 2017.05.02. 20:50:44

Hogy lehet maxhoz kommentelni? Behúzok neki egyet. :)

Xilit 2017.05.02. 21:14:44

Pietnik, látogasd csak meg Fradyt, találsz valami érdekeset!

pietnik 2017.05.03. 07:51:06

Elolvastam fradyt!
Ezek szerint húzzuk meg magunkat!ennyi jött le!
Biztosan emlékszel rá,hogy egyszer azt mondtam,hogy enyhe balosok vagytok!
Hát,most én is cenzúrázom ezt a pár szót!
És elhagyom belőle a "balos"-szót!

pietnik 2017.05.03. 08:28:20

És búcsúzóul:

www.youtube.com/wartch?v=dkuXcSmbGMM

Ha esetleg nem jönne be,akkor csak annyit írj be,hogy "Út a harmadik világháború felé-videó"
Több fog bejönni belőle,de nem mindegyik magyar feliratos!Választani kell

Xilit 2017.05.03. 09:45:54

@pietnik:

Erre gondoltam: fradyendre.blog.hu/2017/04/27/orosz_kemprogram#c32968007

Sok mindenre emlékszem. Arra is, hogy , bár egészen ki tudtam akadni Funyitól, de elementáris igénye - vágya? - volt a morális tisztaságra. És értettem a mottóját: kétféle embör van, a rendös meg a nem rendös. A képlet, persze, nem ilyen egyszerű, többé-kevésbé megvívjuk a magunk lelkiismereti harcát - már aki -, de a döntéseinkkel egyben megfestjük az önarcképünket is.
És minden nap döntünk, a nap minden pillanatában a felmerülő gondolatainkkal, az átsuhanó érzéseinkkel, a felhorgadó érzelmeinkkel, a megfogalmazásainkkal, a cselekedeteinkkel.
Enyhén balos vagy egészen az - mit jelent?
Rendös vagy nem rendös, ez a lényeg.

ZorróAszter 2017.05.03. 23:52:11

@pietnik:

Kedves Pietnik!

Ismételten óvva inteném, hogy az álruhás nyilas Drábik mérgezett tányérjáról próbáljon meg csipeget szép piros szemeket.

Az is mérgezett.

Olyan, mintha Hitlertől próbálna egészségügyi sarkigazságokat beszerezni, vagy Szálasitól mondjuk a közgazdaságra vonatkozókat.

Nem lehet,

Csak az lehet a vége, hogy megmérgezi magát velük.

A gombaszakértő se szemezi ki a jókat a kosárból, ha egyszer bolondgombát talált benne. Attól kezdve nincs jó. Az már mindent megmérgezett. Kidobják az egészet.

pietnik 2017.05.04. 11:32:04

Aszter kérem!
Ez nem így van!Hányszor felhívtam a figyelmet arra,hogy Drábik fidesz-és Orbán hívő,de amit a hivatkozásban mondott az fedi a valóságot!Egyébként ugyanerre a témára felhívtam egy magyardiplós cikkre a figyelmet pettra előző postjában,csak visszhangja nem volt!
Egyébként kevesen mondanak igazat,azt is csak részben,valahogy úgy,ahogy a CEU -veszekedésben láthattuk!
Abban egyetértettem Orbánnal,hogy Sorost végre elkell útálni innen,de a világból is,mert a milliárdos csak a fedőneve,és a háttérhatalom szarkeverője,akinek Orbán a mai napig híve,legalább is az elveihek!De ez nem jelenti azt,hogy Orbán-hívő lettem,és egyetértek azzal,hogy Orbán menjen szembe Sorossal!A végét az egész szemfényvesztésnek láthattuk,,azt a pofátlanságot,ahogy nagypofájú kiegyezett az EU-val,Sorossal!Szóval csata volt ellenünk,nélkülünk,Orbán megdicsőülésére!
Valahogy úgy kellene ennek lenni,hogy Soros a hóna alá csapja Orbánt,és elcammognak a szégyenteljes politikai,és személyes megsemmisülésbe!
A gombaszakértőre való hivatkozás rossz példa,mert a politikusi őszinteség révén odáig jutottunk,hogy mazsolázni kell,innen-onnan kell összeszedni a valamire való híreket,és következtetni a háttérben meghúzódó összefüggésekre!
Mindenestre valamerre el kell indulni,és az út mellett nem állhat Orbán,Soros,az EU,az USA,és más agyatlan ,kzsákmányolásra,háborús uszításra képes egyén,szervezet!
Erre vannak törekvések,de most nem akarok pl.Oroszországra,Putyinra hivatkozni,mert látom,hogy ,mint pl. Xilit is útálják,mert volt KGB-s,meg azért odavágott keményen(de nem eléggé, ) az ISISnek,és mára jócskán ellensúlyozza az USA egypólusú világát!
Akárhogy is,az még nem jött át itt senkinek,hogy Oo. a saját területét,integritását védi az elfoglalás,a feldarabolás ellen,és bizony ebben nem sokban van tekintettel másokra,főleg azokra nem,mint pl. a magyar politikusok,elárulták a szövetséget!
A világ ,a háttérhatalommal szembeni ellenállás jegyében próbálja meg leváltani a háttérhatalmat,mert talán a másik fél eljutott odáig,még ha mégoly megátalkodott kapitalista is,hogy ez így nem mehet tovább,nem lehet az USA az egypólusú világ vezető hatalma,amely a háttérhatalom képviselője,illetve szolgája!Gondolom,azt nem kell elismételni,hogy mik a háttérhatalom törekvései,akár egy III.vh. árán is!
És mi az az enyhén balos(Xilitnek!)?!
Hát az ,aki azt mondja,hogy háá' jó volt az a Kádár-kor,de azé ne jöjjön vissza mer' a SzU volt a barátunk,meg a KGB-nek dolgoztunk,meg jó nekünk az EU!
Ez ugyanaz a duma,mint amit ma nyom a legfelső elit,amely mélyen baloldal-ellenes,gyűlölködő!
És ezzel nincs mit tenni,togyogjunk csak a sírfelé!Ez kb.így néz ki!

Xilit 2017.05.04. 13:35:49

.....miket beszélsz, pietnik.......

ZorróAszter 2017.05.05. 20:11:46

@pietnik:

Kedves Pietnik!

Az itt a probléma, hogy pl. Drábik nem fideszes, hanem nyilas.

Egyike a volt szabaderurópás nyilas CIA ügynököknek. Márcsak ezért sem lehet öszinte a "háttérhatalom" elleni fröcsögése.

Nem hiszem, hogy annyival idősebb nálam, és én is csak az olvasmányaimból ismerem fel a tipikus nyilas dumát Fiala, Málnássy és a többi főnyilas könyveit olvasgatva.

Magának is ajánlanám, hogy olvasson bele az 1945 előtti nyilas irodalomba, hogy felismerje, hogy ezek nyilas szövegek.

A háttérhatalom megfogalmazása és felhasználása is.

Nem véletlen.

A nyilasok ezekkel a pirosba csomagolt cukorkákkal próbáltak baloldaliakat magukhoz édesgetni.

Nem ajánlgatnám Önnek, hogy ezekből csemegézzen.

Mérgezett.

pietnik 2017.05.05. 20:32:32

Gondoltam,hogy nem tetszik,de ez van!

pietnik 2017.05.05. 20:49:30

Aszter kérem!
Ezt nagyon jól tudom!A SZER-es Drábik nagyon jól tudja,hogy mi nem igaz abban,amit mond!Mi is tudjuk!Az igazságnak azt a szeletét mondja el,ami szükséges ahhoz,hogy a szélsőjobb tudjon előretörni!
Ebben semmi újdonság nincs!Itt csak az a bökkenő,hogy rajta,és a hasonló célúakon kívül nincs olyan,aki erre rávilágítana,és kiszűrné ebből ami igaz,és azt is,hogy mi a célja ennek a beszédnek!
Feltehetően az,hogy a fő ágon vesztes háttérhatalom egy látszólagos szűk csatornán visszamásszon az ő hátukon a hatalomba!
Gondolom ez sem újdonság!
Szaniszló Ferenc ,gondolom,nem ismeretlen az ön számára!És az is,hogy mi történt vele!Sok-sok videóját megnéztem,és a legnagyobb megrökönyödésemre ott az igazságtartalom kb.olyan 70 %-os volt!
Igen ám! A többi ,számomra ocsúnak számító duma mögött egyszer csak kiderült,hogy nyilas a szentem,és lelkesen részt vett a "becsület napi túrán,!És miket nyögött mellette!
A ferdítések Szaniszló nélkül is megmaradtak(Vona-Jobbik-Orbán-fidesz),de a valós tények eltüntek Szaniszlóval együtt!Ezzel így vagyok Drbiknál is!
Értem én,hogy mit mond ,de nálam ilyen veszély nincs,legfeljebb az,hogy ne tudom megmagyarázni hely-idő-megértés hiányában ezt az óriási,tudatosan előállított gubancot!
Egyrészt,mert nem az én dolgom lenne,másodsorban valójában még a nolblogos társaság sem,de az itteni sem akar abból a szűk látókörből kitekinteni,inkább megsértődnek,vagy valami mellékvágányra terelik a beszélgetést,hogy ..miket mondok!
Tudom,hihetetlen,de leginkább ezekből a dumákból lehet kihámozni,hogy mi zajlik a háttérben!
Na,meg talán Thürmer előadásaiból,de nála inkább az általános baloldaliság szlognjei,mintsem a háttérhatalom valós történései,céljai világlanak meg!
Nem részletezem,de el kell olvasni őt is,és az olyan fantasztákat(biztos,hogy azok?!),mint David Ice,Cobra,Fullford,vagy Le Monde magyar cikkeit!De Orbánt Gyurcsányt,semmiképp sem!

ZorróAszter 2017.05.06. 09:45:27

Kedves Pietnik!

Az a gond, hogy észrevétlenül hatnak a gondolkodásra ezek a mérgezett gondolatok.

Nemcsak Önre.

Annak idején Altall Jóska is azzal döbbentette meg a nyugati hallgatóságát, hogy a szövege telistele volt az antikommunista máz alatt marxista fordulatokkal. Ami itthon egyáltalán nem volt feltűnő, senki se tette szóvá, csak a nyugatiaknak csíte kissé a szemét :o)

Orbánék is előszedték az extraprofitot, holott az is marxista fogalom. Igaz, Orbán szokása szerint eltévesztette a dolgot, és azt hitte, az extraprofit az kurvanagyprofitot jelent, holott eredeti értelmében olyan tevékenység profitja, amit nem a piac, az átlagprofitráta kialakulásának mechanizmusa határoz meg. Például szabadalmaztatott termék gyártása, kereskedelmi monopólium, stb.

Önre visszatérve: Ön is használja a háttérhatalom kifejezést, holott az is nyilas szakkifejezés.

Háttérhatalom ilyen tartalommal nincs.

Ami helyette van, az a 100 vagy 400 klán, akik kézben tartják a világ koncentrálható tőkéjének nagy részét, és összeesküvés nélkül is ez akkora hatalom, hogy döntő a befolyásuk a világra.

Pláne hogy emellett a markukban tartják a világsajtót is.

Annyiban háttér, hogy dédnagyapjukkal ellentétben nem jelennek meg csoportképen a többi "király"-jal (acélkirály, cukorkirály, vasútpápa, olajcsászár, ... stb. csoportképen)

De már nem is tudnának, mert már nem egy emberhez kötődik a tulajdon, hanem a klánhoz.

Az ilyen hamis fogalmak láthatatlanul torzítják el a gondolkodást. És ez a cél. Ezen dolgoznak Drábikék és a hasonszőrűek.

Mert nem az a lényeg, merre, milyen irányban tereljük el a tömegek gondolkodását. Hanem hogy eltereljük főleg a marxista iránytól.

Ez abból is látható, hogy semmire nem reagálnak dühödten, csak a marxista gondolatokra. Azon kívül mindenki szabadon gondolhat és beszélhet bármilyen összeesküvésről, UFÓkról, földönkívüliekről, háttérhatalmi összeesküvésről, stb.

Csak marxizmusról tilos.

Tehát a hamis fogalmak igenis eltorzítják a gondolkodást. (Nem véletlenül csinálják)

A mérgezett történelmi tények közül szakértőnek sincs képessége kiválogatni a hamis tényeket. Csak a legegyértelműbb esetekben. Például mikor Drábik a főrabbira vonatkozó részt hazudta. De az is csak annak volt feltűnő, aki tudta, ki az a főrabbi valójában, vagy legalább vette a fáradságot, hogy rákeressen a wikipédián.

pietnik 2017.05.06. 13:29:23

A lényeg itt van:
Ami helyette van az a 100,vagy 400 sz.....bezárólag:
Pláne,hogy emellett a markukban tartják a világsajtót!
Na,ez az egésznek a lényege!
A msik pedig az,hogy szidják a marxizmus-leninizmust,meg komcsiznak vastagon!
De ezeknek a tartalmi lényege sosem kerül a felszinre!
Ha valaha megkérdezné valaki KÖvér Lacát pl,hogy mi a kommunikzmus lényege,azt hiszem,valami zagyva ,fröcsögő választ kapnák,gyilkosságokról,hazaárulásokról,meg Rákosi-Kádár stb,de lényeg az sosem hangzana el!Nem is lehet még csak egy fröcsögő kommentelőtől sem megkérdezni,mert vagy annyira hülye,hogy csak szajkózza szlogeneket,vagy nagyon is tisztában van a fogalommal,és annak tagadására öszpontosít, a lényeget messzire elkerülve!
Nem véletlenül próbáltam ezt én sokszor,és majdnem mindenkivel elmondatni,de még egyszer sem sikerült konkrétan rávenni senkit arra,hogy pontosan megfogalmazza azt!
Persze ,sokféle változatban létezik a baloldaliság lényege,és talán Marx.és Lenin talán tudományosan fogalmaz,de ezeket ma nem célszerű hangoztatni!Ezért írtam,hogy "enyhe balos",mert ugyan részben elismerik a szocializmus enyhe kísérletét a dolgozók országának felépítésére,de ..és itt jön a hibák,sőt bűnök felsorolása,és ebbe kapaszkodva próbálják az előnyöket elsinkófálni,és reménytelenül reménykednek abban,hogy majd ez a kurva kapitalizmus majd egyszer jó,vagy jobb lesz!
Azt viszont nem értem,hogy miért sújkolja belém állandóan,hogy engem mérgez a Nyugati propaganda,holott én tíz évvel ezelőtt is ugyanezeket mondtam!
Arra mindenkinek ügyelni kellene,hogy ha valamelyik nyugati politikus,ha mond is igazat valamilyen kényszer,vagy érdek folytán,azt azért tudomásul kell venni,hogy azt teljesen a kapitalizmus fennamadása érdekében teszi
lehet,hogy abban a pillanatban nem látok át a szitán,és mások sem,de azért arra törekedni kell!,még ha utólag is!

ZorróAszter 2017.05.06. 21:26:18

Kedves Pietnik!

Azt, hogy mi is valójában a kommunizmus, az egyáltalán nem egy egyszerű kérdés.

Sok magát kommunistának valló se értette valójában.

Önt azzal vigasztalnám, hogy Marx egyik legfontosabb gondolata, hogy ezek visszafoghatatlan, automatikus folyamatok. Vagyis idővel maguktól beállnak. Akár ha megszűnne az osztályharc, akkor is. Mert ezek törvényszerűségek. (A történelem kerekét csak ideig-óráig lehet megállítani. A történelem kerekét nem lehet érdemben visszaforgatni, stb. stb.)

A veszélyre pedig azért figyelmeztettem, mert ez a veszély valós. És Ön szemlátomást nem veszi eléggé komolyan.
süti beállítások módosítása