Csak mondom

Csak mondom

Szemétség

2018. október 28. - pettra01

szemet.jpgElőre megmondták, akik értenek hozzá, hogy ebből baj lesz. A szemétszállítás jól működött, de persze a Fidesznek ehhez is hozzá kellett nyúlni. Már évek óta tapasztaljuk, hogy nem az igazi a dolog, nekem például fogalmam sincs, hogy tartozom a szemétszállításért vagy túlfizettem, mert totális káosz van a díjbeszedésben. Sokáig nem küldenek csekket, utána többször küldenek többet, aztán szólnak,hogy volt egy kis tévedés, most nem kell fizetni, de végül is nem derül ki, hogy melyik az igazi csekk és melyik a hamis, aztán az ember egyszer csak megunja az egész zűrzavart, és azt mondja, hogy majd akkor fizetek, ha utolsó felszólítást küldenek, hátha az valódi lesz. És ez csak a díjbeszedési oldala az egésznek, a másik oldalon ott vannak a cégek, akik eddig is végezték ezt a munkát, csak éppen most már nem ők szedik be érte a díjat, viszont amit a nemzeti kukaholding mégiscsak beszed, azt se kapják meg a cégek, úgy kellene nekik szolgáltatni, hogy közben senki se fizet érte, úgy meg előbb-utóbb nem lesz kedvük hozzá. Hosszú évekig tartó munkával nagy nehezen már egészen jól rászoktatták a lakosságot a szelektív gyűjtésre, hát ezzel is bajok vannak, itt meg állítólag azért, mert nincs ember - persze azért nincs ember, mert nem fizetik meg, és valószínű, hogy azért nem fizetik meg, mert nincs rá pénz. 

Most majd talán valami történik, mert a Zöld Híd Kft. megunta a dolgot és hétfőtől nem szolgáltat. Vagy fizet a kukaholding, vagy nem lesz szemétszállítás. A kormány természetesen kikéri magának, hogy bármi sara is lenne ebben, közölték is, hogy ha másképp nem megy, majd a katasztrófavédelem megoldja a problémát, mire a tűzoltók fölhorkantak, hogy egy frászt fognak ők még kukákat is ürítgetni - hogy ki van még a katasztrófavédelemben, aki meg tudná oldani ezt a problémát, az rejtély, majd meglátjuk, hova fejlődnek a dolgok, majd megpróbálják a honvédséget bevetni, tartok tőle, hogy ők se lesznek elragadtatva a lehetőségtől, szóval lehet, hogy érdekes időszak következik, ha a kormány nem enged, szép lassan elborít bennünket a szemét. Azért stílusos,  hogy pont a szemétség miatt rendül meg a Fidesz, mert ha ez a szeméthistória kifejlődik, ez nem kis felháborodást fog kelteni, ráadásul a Zöld Hidat más cégek is követik, mert az ilyen példa ragadós, és most még csak 116 település fullad bele a szemétbe, de kis idő múlva már akár az egész országra átterjedhet a kór. 

Hallgattam ma a pártok ezzel kapcsolatos véleményét. A Jobbik a nemzeti kukaholding bejáratát fogja eltorlaszolni szeméttel, az MSZP a Kossuth teret borítja majd be szelektív hulladékkal, az LMP-s hozzáállás nagyon tetszett, ők a szemét képződését fékeznék meg - hát ez egy remek ötlet, kár, hogy most nem az ilyen bolygómentő stratégiáknak van itt a ideje, hanem a tűzoltásnak, mielőtt a pestis meg a patkányok ellepnek bennünket...

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmondom123.blog.hu/api/trackback/id/tr2914327729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2018.10.28. 11:55:03

Érdekes ez a "szemét dolog", a múlt században, amikor még nem találták föl a műanyag tejes-tejfölös-stb. "üvegeket", a kertvárosi részeken és a falvakban nem szállították el a háztartási szemetet, mert nem volt. Se elszállítás, se szemét. Volt viszont a ház mögött a kertvégeken emésztőgödör. Ebbe került mindenféle szerves háztartási hulladék, a maradék és megromlott ételtől kezdve a nem is emlékszem mikig. Mert a kertekben volt mindenütt baromfiudvar, tartottak nyulakat és persze disznót is, így hasznosult a krumplihéj és a zöldségek letisztított héjrésze, a csomagolópapír és az újságpapír a többi éghető holmival helyet kapott a nyárikonyha sparheltjében. Aztán az emésztőgödörbe került a lomb és zöldhulladék is, vagyis komposztálás folyt a javából, ami aztán "beérve" a kert talaján lett szétterítve és beásva.
Ma a falvakban sok háztartási szemét gyűl össze egy hét alatt, mert nem tartanak már baromfit, sok a vesződség velük és olcsóbb megvenni a csirkecombot, és nincs helyhez kötve az ember az etetési idők miatt, nem hajtanak ki ma már tehéncsordát és kondát se a közös legelőkre, mert nincsenek közös legelők se, alig látni egy-két tehénnek való istállót, azok is üresen, de disznóólakat se látni, szóval a szerves hulladékból elszállítandó szemét lett. És aztán ott a sok PET-palack, ami kályhában égetve mérges gázt is fejleszt, de a sparhelteket is kiváltották a palackos gáztűzhelyek, szóval faluhelyen is tekintélyes mennyiségű háztartási hulladék keletkezik hetente.

Miért hablatyoltam ennyit? Mert hírforrásaim szerint más megyékben is akadozik a szemét elszállítása, nemcsak Nógrád és Pest megyében. És a hírforrások azt is elmondták, hogy csekket ebben az évben csak az év elején kaptak egy alkalommal, és azóta se. Valami biztosan nem úgy működik, ahogy kellene, mert a Dunántúlon autókázva több alsóbbrendű út mentén láttam árokban hagyott tömött szemeteszsákokat. Már az erdőkbe se viszik be, hanem egyszerűen menetközben kidobják az autókból az útmenti árkokba.

pettra01 2018.10.28. 13:06:08

@Drizari: Egyértelműen civilizációs termék a már szinte kezelhetetlen mennyiségű szemét. Gyerekkoromban a keletkezett hulladékokat a környezetünk el is nyelte, a baromfiudvar, az abban lévő trágyadomb, az éghető anyagok egy külön edénybe kerültek, a fürdőkályhában tüzeltük el, időnként jött szekérrel az ócskás, aki a rossz vasért, rossz rongyért bögrét meg tányért adott. Némelyik folyamatot nem továbbfejleszteni, inkább visszafordítani kellene, mert talán elegánsabb a központosított szemétkezelés meg a szelektív gyűjtés, de talán hasznosabb lenne, ha nem gyártanánk ezt a borzasztó mennyiségű szemetet. Szaporodik körülöttünk a kiürült pet-palackok mennyisége például, mégsem állunk át az üvegekben történő árusításra, vagy legalább arra, hogy házilag zsugorítsuk a nyavalyás palackokat, pedig úgy még elszállítani is könnyebb lenne. Hát most előállt a probléma, kíváncsian várjuk a megoldást...

CsipkeRózsa 2018.10.28. 15:42:09

Minden közüzemi szolgálatatást átalakította, eltulajdonította a kormány, és minden területen előjöttek az átalakítás miatti problémák.

A víznél annyira ráfizetésessé tették, hogy már felvetődött a gondolat, hogy egységes vízdíj bevezetése a megoldás. Ez is egy nagy igazságtalanság, hiszen a kialakult rendszert az eredeti működtetők nem tudták úgy megoldani, hogy közelítsenek a más-más terüreten működő vízművek. Most majd egy közös kasszába lehet majd befizetni.

A szemétdíjnál már évekkel ezelőtt kitalálták, hogy Budapest adjon át évente 2 milliárdot más területre. Miért?

Mindent ötletszerűen határoznak el, biztosan nincs semmilyen kalkulációjuk, hogy mi-mennyi.

A rezsidíj csökkentés így sikerült, és fizetünk többet, mint amit hazudnak a havi számlán, hogy megtakarítottak egy rakás pénzt 2013 óta. Miért nem 2010 óta, mert utána még egyet emeltek, és az ÁFA %-át is megemelték, az a viszonyítás már mást mutatna.

pettra01 2018.10.28. 15:56:05

@CsipkeRózsa: Nagyon úgy néz ki, hogy most a szeméttel megkezdődik az összeomlás. Már a szemétügyet se képesek kezelni, nem lehet rátolni valakikre, hogy innentől kezdve csinálják ők, a tűzoltók beintettek és nagyon igazuk van, hordja el a szemetet, akik kitalálta ezt az egészet. Hacsak nem a nagyon elkötelezett fideszesek beállnak kukásnak, hogy megmentsék az imádott főnöküket :)

ubermeister 2018.10.29. 00:46:53

Péntek délelőtt a belvárosi Rózsa utcában kellett nem kicsit fékeznem a bringával mert 4-5 yorki méretű patkány száguldott át előttem, majd tűnt el egy BMW i3 alatt, fényes nappal. Nem kicsit van gond a hulladékkal.

pettra01 2018.10.29. 01:02:33

@ubermeister: A patkány-jelenség nem új, még régebben az átkosban Bábolna jóvoltából nagyon sikeres volt az irtás, szinte teljesen eltűntek a patkányok, aztán jött ez a szép új világ, az önkormányzatok mindenféle szélhámosokkal kötöttek szerződéseket az irtásra, akik vagy spórolásból, vagy a hozzáértés hiánya miatt slendrián módon végezték az irtást, és itt az eredmény. Vagy tíz éve jártam egy helyen, a szomszédjukban egy házból kilakoltatták a lakókat, ott annyi patkány volt, hogy szinte mozgott az egész környék. Lefilmeztük a látványt, a helyi önkormányzat válasza: azok nem helyi patkányok, hanem éppen átvonulóban vannak. És persze továbbra is úgy irtottak, ahogy korábban - azóta is vígan szaporodnak, gondolom. Most még kapnak egy kis segítséget, hogy még szaporábbak legyenek...

gabiiii 2018.10.29. 01:28:10

A szemétügy csak az első. A környékünkön régebben szökőévente volt áramszünet. Az utóbbi pár évben már egy-kettő/év, idén viszont eddig már hét. Pedig város, normális környék.

élhetetlen 2018.10.29. 02:01:23

@pettra01: „Némelyik folyamatot nem továbbfejleszteni, inkább visszafordítani kellene„. Úgy, úgy, minden társashába baromfiudvart telepíteni, meg malacokat tartani, hogy megegyék a hulladékot. Ez meg értelmezhetetlen: „vagy legalább arra, hogy házilag zsugorítsuk a nyavalyás palackokat, pedig úgy még elszállítani is könnyebb lenne.”. Mi van, nem tudsz házilag zsugorítani egy pet palackot, pedig szerinted ez lenne a megoldás? Nagyon sokan képesek erre, de ettől még el kellene vinni. Az üvegről meg akkor beszélj, ha megszervezed azt, ami Angliában van, hogy kirakom az üres tejesüveget az ajtó elé, elviszik, és ott hagyják a tele üveget (és még el sem lopják). Vegyem meg, akár tejes, akár vizes üveget, cipeljem haza, aztán vagy meló előtt vigyem vissza, vagy cipeljem a munkahelyemre, és meló után a boltba visszaváltani? Ez a megoldás?

kolomparlole1114 2018.10.29. 02:29:14

@Drizari: Sőt, ma már a sámáni meg a lóról hátrafele nyilazói állások is betöltetlenek, nincs druida, meg MFM vinyó se már a számítógépekben... #régenmindenjobbvót...

kolomparlole1114 2018.10.29. 02:30:23

Majd jön Pénztáros Lőrinc meg a többi hiéna és akkor egyből lesz pénz, sőt túlszámlázás is vastagon.

Shish Yakoo 2018.10.29. 06:05:11

A szemétszállítás és a kéményseprés után a Handó által csődbe vitt igazságszolgáltatást is a Katasztrófavédelem fogja átvenni, hogy védett körülmények között működhessen a katasztrófa. Ganítom, hogy a MÁV-ra is ráférne kis katasztrófavédelem.

lenörd hofstadter 2018.10.29. 06:27:01

Egységagyú, átlagfideSS állat hozzászólása olvasható a balkáni birkaállat alatt. Tökéletes példája annak, hogy milyen az amikor egy elvakult, agyat csak nyomokban tartalmazó putyinista fanatikus aki ráadásul nem is él az országban beleugat abba amiről fingja nincs, csak a párthírlevélben kiadott napi mantrákat ismeri az országgal kapcsolatos ügyekből.

--------------

Amúgy inkább örülni kéne a szeméthelyzetnek. Amikor az egységagyú egységhülye fideSSállat csak a szeméten keresztülgázolva jut haza, némelyik, a negatív IQ tartománya nulla közeli részében tengődő hülyegyerek elkezd gondolkodni, hogy valami mégse teljesen stimmel abban a nagy hozsannavilágban amit a királyi tévékből nyomnak az agya helyére.

gázóra ellenőr 2018.10.29. 06:52:03

@maxval balcán bircaman: Látszik hogy Szófiából osztod az észt te barom! Itt Budapesten hetek óta állnak a kukák dugig tömve az utcán.

gázóra ellenőr 2018.10.29. 06:53:16

@élhetetlen: Az üvegek mosása szintén erősen környezetszennyező.

Máttyáskirály 2018.10.29. 06:53:48

Reggeli hirekben az volt hogy ma a katasztrófavédelem átveszi, el is különitettek rá 2mrd kemény magyar forintot - ebböl is látszik nem pénz kérdésröl beszéltünk..... Pénztároslörinc ! Rajtvonalhoz !

... addig is ha szirénázó tüzoltóautót láttok, engedjétek el, szemetet gyüjt ! Octávia kombis járõrök elönyben.....

AdamTheTux 2018.10.29. 06:58:41

@maxval balcán bircaman: Szaga, az van, de ezt a Fidesz szúrta el.

Fülig José 2018.10.29. 07:09:24

@élhetetlen: hát a vízhez nem értek, de a németek a sörösdobozért is adnak 50 centet( már az üresért..) és pont, hogy visszaballagok velük meg a többi szirszarral, ami betétes. Kicsit perverz a szelektív gyűjtésük de műkődik. A sárga zsákot ( műanyagos) ingyé adják, ki is van írva magyarul is, hogy egyszerre csak egyet tessék...

Fülig José 2018.10.29. 07:10:59

@maxval balcán bircaman: téged vinne el már végre valaki...

Stenonis 2018.10.29. 07:13:35

@Drizari:
Azért a panel 8. emeletén elég nehéz emésztőgödröt ásni... És a baromfiudvar kialakítása sem biztos, hogy elnyerné a szomszédok tetszését.
Üdv a XXI. században.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 07:14:44

@Fülig José:

Időtök lejárt... örökre... ti már senkit se fogtok sehová vnni.

Esetleg, ha nagyon húőzöngtök,l ti lesztek elvíve, egy szép nagy táborba...

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.10.29. 07:26:43

A hulladékszállítás központosítása, egységes szervezése egyáltalán nem ördögtől való gondolat, és nem igaz, hogy nem voltak korábban is a rendszerben olyan anomáliák, amelyekre egy felelősségteljesen gondolkodó kormányzatnak ne kellett volna reagálnia, de nincs új a Nap alatt. Egy ilyen művelethez ész, tárgyilagosság, szakemberek és finomhangolás kellene. Valamelyik nyilván hiányzik. A valóság végül mindenkihez bekopog, és ez a történet 2016 óta már többször is megjárta a pöcegödör alját. Lakhatsz gazdag vagy szegény településen, Párizs-Budapesten vagy Szatymazon, az utcán hagyott szemét, mindenkinél egyformán bűzlik.

zordidok.blog.hu/2017/06/14/halmozottan_szemetes_helyzetu_telepules

Alig két hónapja, nálunk is lecserélték az előző hulladékszállító céget. Nápoly, Palermo, Róma, Párizs,... a civilizált világban -különösen, ha netán valahol a szervezett bűnözés is bekavar a közszolgáltatásba, mint a jó taljánoknál- a hulladékszállítás gördülékenységét biztosítani kényes és nagy pontosságot igénylő feladat. A kukásokat pedig nem szabad bőszíteni, mert egy napon öntudatra ébrednek, mint a Skynet, felismerik a saját erejüket és hatalmukat: nincs olyan helyi vagy országos kormányzat, amit ne lennének képesek bedönteni is akár. Csak összefogás és kiállás kérdése az egész.
Ez ugyan Magyarországon nem fog megtörténni -ennek számtalan oka van, de ezt hagyjuk- de egy ilyen botrány is apró repedéseket okoz a NER-mázon, márpedig a repedések elcsúfítják a propaganda által közvetített szép összhatást.

Máttyáskirály 2018.10.29. 07:27:37

@maxval balcán bircaman: Meeeeeeeexwal, most az eccer igazad van, megadom. A következö lépés valóban a tévedhetetlen vezérünket bírálók átnevelö táborba zárása lesz..... Azt hallottam a stadionokba fogják bezárni öket és a magyar bajnokság meccseit kell nézzniük, turulos rabruhákban.....

collateral damages 2018.10.29. 07:31:07

Ha a tűzoltók viszik el a szemetet, akkor vajon ki fogja a tüzet oltani? Vagy netán berendelik azokat a kukázáshoz, akik a pihenőidejüket töltik?

Stenonis 2018.10.29. 07:31:26

@maxval balcán bircaman:
Tökéletesen egyetértek.
A sorosista-brüsszelita ballib szabotálja a szemétszállítás tökéletes rendszerét. Csak ezért alakulhattak ki kisebb döccenők.
És mint kiderült, a Zöld Híd tulajdonosának anyja egy malomtulajdonos szeretője.

Pártunk és kormányunk ökle lesújt majd a hazaáruló lipcsikre.

jandera 2018.10.29. 07:39:24

@maxval balcán bircaman:

"Esetleg, ha nagyon húőzöngtök,l ti lesztek elvíve, egy szép nagy táborba..."

NYITNÁD A GÁZT MÁR MI? ROHADÉK!

Magentax 2018.10.29. 07:55:40

@maxval balcán bircaman: A bolgár haverjaidnak ugassál baromarc. Máshol élsz, fingod nincs, mi folyik itt az országban, de osztod az észt és beszélsz baromságokat.
Amúgy jó hosszú nyelved lehet, ha olyan messziről is eléred a fideszes seggeket.

Csató 2018.10.29. 07:58:08

Stílusos, hogy 2 konténernyi szemét több gondot okoz a fidesznek, mint a komplett ellenzék.
Látszik mi ér többet.........

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 08:49:06

Hát már megint megrendült a Fidesz! Hallottam is reggel!

De csak a kukásautó jött megint.

citrix 2018.10.29. 08:53:35

@maxval balcán bircaman: Tényleg, még mindig nem válaszoltál a lényeges kérdésre: miért nem otthon, a bolgároknál nyomulsz? Ott ahol az otthonod van, ahol élsz, ahol adót fizetsz és cserébe az állam biztosít részedre ilyen-olyan ellátást. Miért nem otthon tolod az orosz pártpropagandát, a nyugat ellenességet, az EU-ból és a NATO-ból kilépést? Otthon toljad, ahol a következményei érintenek. Kibic vagy aki más farkát veri a csalánba és jót mulat rajta, a következményeit nem viseli. Szemét, gerinctelen ember(?) az ilyen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 08:58:59

@citrix:

Mondtam már: a problémák gyökerei nem országszintűek.

Gerinctelen ember, aki nem hajol meg semmilyen hatalom előtt?

pali041 2018.10.29. 09:15:00

A 9. kerületben már legalább 1 hónapja nem viszik el a szelektív szemetet, hiába rakják ki. Ezzel az a gond, hogy egyrészt halmozódik, másrészt aki rászánta magát (nem mindenki sajnos) az is azt látja, hogy nem érdemes szelektíven gyűjteni.
Tisztára visszafejlődünk. Ez a mai magyar helyzet: nemhogy előre lépnénk 1 lépést, inkább hátralépünk 2-t. Ezzel az a probléma, hogy minden szomszédos és nem szomszédos európai ország lehagy minket és ezt nemcsak a szeméthelyzetre értem.

citrix 2018.10.29. 09:18:18

@maxval balcán bircaman: Röhög a májam: Putyin oroszországát tolod ezerrel, nem a lóláb hanem a ló lóg ki. A hülye is leveszi hogy orosz kormánypropagandát tolsz ami már nagyrészt egyezik a fideszével.
Ismét megkérdezem: miért nem a bolgárokat eteted az orosz rizsával? Miért nem a saját hazádat ahol élsz akarod megváltani a hanyatló nyugattól? Van egy olyan sejtésem azért, mert a fideszt mint bolsevista állampártot képesnek érzed arra hogy sikerüljön kiszakítani az országot az európai szövetségből és átállítani az oroszokhoz. Ami nem fog sikerülni mert bőven van tapasztalatunk az orosz barátságról és önzetlenségről. Orosz gyarmat voltunk 40 évég amibő próbáltunk szabadulni és tankokkal "segítettek" a szovjetek. A bolgárok biztos szeretik az oroszokat, egy az írásuk, a gondolkozásuk se áll távol. Állítsd át őket putyinisztánhoz.

humániákus 2018.10.29. 09:37:56

@maxval balcán bircaman: A rohadt q anyád birka!
Már nincs olyan blog, amibe bele ne hánynál. Odáig jutottam, hogy ha látom a fejedet, undorral ugrom át a bejegyzésedet. Ennyire híján vagy az önmérsékletnek és a szerénységnek, hogy mindenhova be kell nyomni a pofádat? Gusztustalan egy alak vagy, az biztos.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 09:40:30

@humániákus:

Elmaradt a múlt heti pedóest a Soros-romkocsmában? Ezért vagy ilyen durci szivárványfiú?

kisf 2018.10.29. 09:49:17

@maxval balcán bircaman: Na ja, nálunk az utcában a fideszesek morognak a legjobban, hogy mióta nem viszik a szelektívet. Jól szituált környék, bőven van palack, ilyesmi.....

m.t. 2018.10.29. 09:52:25

@humániákus:
Ne huzd fel magad. Egy chatbottal vitatkozol. A birca a mindennapjaink resze. A kiszamithatosag. Egy reklam a honlapba beagyazva. A blogdizajn eleme.
Amig lesznek indexes blogok es kommentelni lehet rajuk, addig a birca is megjelenik minden nap a lipsizos tomodataival. Neha egeszen kreativ fordulatokkal kapcsolja a blogposzt temajahoz velemenyet a nyugatlo hanyatrol, de tobbnyire mindenhol szorol szora ugyanazt mondja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 09:53:44

@kisf:

A szelektívmaffia bukása jó lenne, de ez egy egész más ügy.

2018.10.29. 09:56:34

Fizeted a nyugdíj járulékot, de öngondoskodnod kell, ha nem akarsz éhen dögleni nyugdíjasként, fizeted az eü hozzájárulást, de ha problémád van, rákényszerülsz a magánpraxisra. A gépjárműre kivetett megszámlálhatatlan mennyiségű adóból tartják fent állítólag az utakat, mégis botrányosan szar a közutak nagy része. Nnna, hát ennek analógiáján született meg a nemzeti szemétszállítás koncepciója is. Teljesen kompatibilis a rendszerrel, nem tudom mi bajotok van vele.

citrix 2018.10.29. 09:56:39

@maxval balcán bircaman: A te igazságod nekem speciel vegytiszta orosz propaganda, az EU rombolása. Nekik ez egy háború része, Putyin, a szovjet KGB ezredes nem tudja elfogadni a szovjet bukást. Fenyegetőzik, bomlaszt, hazugságokat terjeszt, fegyverkezik. Azt látjuk hogy a szovjet hagyományokat követve elfoglalta a Krím félszigetet és gerillaharcot folytat Ukrajnában. A maláj gép lelövése is orosz "siker" volt amit persze a szovjet hagyományokat követve tagadnak. Azt Soros lőtte le saját kezűleg.
A bolgárokat, a saját hazádat/népedet segítsd az "igazsággal", őket tereld a "helyes" orosz útra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 09:59:53

@citrix:

A szovjet bukás nem elfogadása olyasmi ott, mint nálunk Trianon kérdése. Az antikommunista oroszok is tragédiának tekintik a SZU végét, mert ez ősi orosz területek elvesztését is jelentette.

A Krím pedig önrendendelkezett, mi vele a baj?

A maláj gép lelövése pedig baleset volt, amiért a kijevi kormányzat a hibás.

citrix 2018.10.29. 10:13:44

@maxval balcán bircaman: Erről beszélek, amit terjesztesz az a vegytiszta orosz propaganda. Így, szó szerint, amit írsz, betűről betűre. Ami elég visszataszító, a szovjetoroszokat nem kell bemutatni, jól ismerjük őket a módszereikkel együtt. Nem sok megértő fülre találsz itt, hidd el. Ezért is javaslom, otthon a bolgároknál told az orosz propagandát (az igazságodat), ők biztos vevők rá. Sz@rj abba a fészekbe ahol élsz!

nu pagagyí 2018.10.29. 10:14:05

A központosítások semmiféle pozitív célt nem szolgálnak. Céljuk még véletlenül sem a színvonal és hatékonyság volt, hanem az, hogy a vízfejhez delegált NER káderek megtömhessék a saját és protektoraik zsebét, másrészt, hogy függő helyzetbe hozzák és így zsarolhassák az alájuk rendelt ágazat összes alkalmazottját és vezetőjét.

A többi hasonló központosított terület is így fog járni, csak idő kérdése, hogy a kilopott pénzek miatt elmaradt beruházások és a kontraszelekció mikor dönti romba az ágazatot" .A romhalmazt pedig a Fidesz elegánsan ráhagyja az utódokra, bűnbaknak meg felkínálják a valós döntési jogkörrel nem rendelkező szakmai vezetőket. A NER-ből meggazdagodott maffiózók, a rendszer árnyékban lévő igazi gazdái, a bukás után, a magántulajdon (amit most lopnak össze) szentségére fognak hivatkozni Előbbi miatt sem lenne jó formálisan leváltan őket. Ez a rendszer nem folytatható, figurái komoly büntetést érdemelnek azért az erkölcsi és anyagi rombolásért amit eddig elkövettek és amire még készülnek. Minél előbb megszabadulunk tőlük, annál jobb lesz az országnak.

Máttyáskirály 2018.10.29. 10:24:52

@humániákus: ..... Ne bántsd bircát, mindennap értünk harcol, a folklór része...... A szuperhösök elosztásánál USA vitte Supermant, finnek megszerezték Icemant..... nekünk, képességeinkre való tekintettel Bircaman jutott. beeeeee

...... addig is hallgassátok szeretettel Laár András versét :. Hogyha Birca lennák.....

www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3Dq_1gjwBZvv0&ved=2ahUKEwje7IjRqaveAhVHJ1AKHe8cC7cQwqsBMAB6BAgJEAU&usg=AOvVaw2g2FPpl9D6lscSvsSYGF8-

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 10:26:33

@citrix:

Egyre több ember ébred rá Mo-on. sőt nyugaton is, hogy igazat mondok.

Egyre tömegesebb a kései, agonizáló liberális társadalom elutsítottsága.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 10:36:14

@Máttyáskirály:

ha én birca lennék,
éjjel-nappal igazat bégetnék,
a gondot másra hagynám,
geinces szót abba nem hagynám
bircafejes képet kitúznék,
mindenki lássa, mi a bircalét...
de most jut eszembe...
én vagyok a birca!

Nagykörúton túli magyar 2018.10.29. 10:37:09

@Jankove: "Fizeted a nyugdíj járulékot, de öngondoskodnod kell, ha nem akarsz éhen dögleni nyugdíjasként"
Saját tapasztalat? Jah hogy az jó volt, amikor minimálbérre (vagy még arra se) voltál bejelentve a szocik alatt, mert másképpen nem jutott munka, most meg nézel nagy szemekkel, hogy de akkor miért is nincs nyugdíjalapod.

"fizeted az eü hozzájárulást, de ha problémád van, rákényszerülsz a magánpraxisra"
Pontosabban fizetsz valamennyit, de te svájci ellátást szeretnél, pedig a tizedét sem fizeted az ottani biztosításnak. Van egy szomorú hírem. Nem fog menni. Ez már csak így megy. De ha annyit szánsz az egészségedre, mint a svájciak, akkor annyiért már itthon is elérheted a magánellátást, ami egy szinten van vele.

citrix 2018.10.29. 10:40:17

@maxval balcán bircaman: Orbán a bolsevista pártállamával a hülyékre építi hatalmát és van belőlük bőven. Egy Erzsébet utalvánnyal megvehető sötétek, jó részük a nemzeti szocialista katyvaszt is issza magába mint az anyatejet. Az orosz propagandát, az orosz terjeszkedést viszont elutasítják még ők is. Az orosz gyarmati létből és fegyverekből, tankokból elege van itt mindenkinek. Az erőszak, terror, forradalmaink leverése, rendőrállam, kommunizmus fűződik hozzájuk. Teljhatalmú vezérük, Putyin szovjet ezredes, felesküdött a szovjet ideológiára és hatalomra. Vörös csillag a jelképük, ami ugye nálunk önkényuralmi jelkép, a bolsevista terror jelképe. Erre talán a bolgárok vevők, próbálkozz otthon. Szerették mindig az oroszokat és helytartójukat, Zsivkov elvtársat.

szepipiktor 2018.10.29. 10:50:56

Jó írás!
A szemétszállítás az, ami egy az egyben mutatja meg a fidesz mutyialapú ostobaságait. Hogy a lopást bármi áron, akár károkozással is végrehajtják, aztán a rendberakásból is komoly pénzeket nyúlnak le. Mindenhol ezt csinálják, vállalkozásokkal, vendéglátással, támogatásokkal is - előbb kiürítenek valamit, majd a saját embereik közpénzekkel újraindítják azokat.
A szeétszállítás azonban közvetlenül érinti az embereket, a napi életüket rombolják csak azért, hogy a meló - így a bevétel is - a sajátjaikhoz kerülhessen. A rezsicsökkentés csak a számlákon észlelhető, pontosabban nem érezhető, de nem derül ki, a szeméthegyek, a bűz és a mocsok azonban melletünk, környezetünkben marad, napi szinten érezzük a negatív hatását ennek a mutyinak.
.
Két példa:
1) voltak ugye a kihelyezett konténerek, amibe az emberek a kismennyiségű hulladékaikat pakolhatták. Amikor konténert még nem érdemes rendelni, de a kukákba nem fér a felesleg (például költözésnél)
Ma ezek megszüntek, de lettek ostoba lakossági kukák - persze pénzért - és most a teher mindenkié. Most lett feleslegesen a családi házaknál három-négy pénzes kuka, ezt tárolni kell, fizetni, miközben egyedileg nem keletkezik annyi szelektív, amit indokolná ezt.
De a közterületekről beszedték, így költözésnél már konténert kell rendelni akkor is, ha alig 20%-os a kihasználtság. Azaz marad az illegális leratkás, máshoz pakolás - a jogszerűtlenség.
2) Nálunk a nyaralóövetzetben - külterület - csak villany van, mindent mi csinálunk, mi finanszírozunk. Régen tettek szemeteskonténereket a lejáratokhoz, így a fizetett adónkért legalább ennyit kaptunk, amikor mentünk haza, ott lerakhattuk a keletkezett szemetet.
Ezt megszüntették, önkormánzattól kell szerződés alapon zsákokat venni, azokat kipakolni a semmibe - ahonnan hetente körjárattal begyűjtik. Most az állatok, a vadak egy perc alatt bontják szét a zsákokat, mindenhol szemét, mocsok és bűz...
Persze mindenki alkalmazkodott, van a ki galád módon elássa a szemetét, van aki elégeti, sokan behozzák a városba és beteszik a közös kukákba, vannak akik építkezési konténereknél szabadulnak meg a szeméttől... Nem a pénzért, hanem a pénzért cserébe kapott szolgáltatásért, a mocsokért, a kényelmetlenségért, a bűzért.
Mert azért fizetni kell adót, amiért már SEMMIT sem kapunk...
Gondolom a következő a gáz és víz/csatornadíj lesz - hiszen ez is az ő mutyijuk -, miközben nincs is szolgáltatás...
Ja, és ezért nem az önkormányzatok a felelősek, ezt parancsba kapták. A fideszesek is...
.
Szóval végre egy jó írás, érzékelhető, a lakosság által közvetlenül érezhető mutyira.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 10:58:09

@citrix:

Oroszország nem akar terjeszkedni, van elég orosz terület.

Máttyáskirály 2018.10.29. 10:59:10

@maxval balcán bircaman: mééég...mééég ....mééég.... ne hagyd abba a rímfaragást! ....gratulâlok, a mai játékban te nyerted a hangszórót ! ..... vagy inkább habonyârpi használt vuttony táskáját .... hogy legyen hol tartani a kééééziratokat

Drizari 2018.10.29. 11:01:15

@Stenonis:

Olvastam, hogy a magyaroknál gondot okoz a szövegértelmezés, ugyanis ezt írtam:

"... a kertvárosi részeken és a falvakban nem szállították el a háztartási szemetet, mert nem volt. Se elszállítás, se szemét. "

Mi a gond a panel 8. emeletén?

lenörd hofstadter 2018.10.29. 11:01:18

Azért megér egy misét, hogy a zindex ami folyamatosan az igazság bajnokának és a szabad tájékoztatás császárának hazudja magát, még nem tudott odáig eljutni, hogy a köztudottan csak a topikok rombolásával foglalkozó birkaférget örökre kitiltsa. (Trollbaromnak üzenem, tisztában vagyok az összeférhetetlenséggel, de a tények azt mutatják, hogy bárkit azonnal kibasznak kivéve ezt a bolgár húgyagyú barmot)
Igaz, nélküle és még néhány keményvonalas putyinista-orbánista faszfej nélkül kevesebb lenne a kattintás, de érdemi és normális lenne a beszélgetés a valós témáról.
Ugathatjátok a függetlenségeteket, de ti is csak orbán hű kiszolgálói vagytok, nagyjából úgy mint anno Hofi a Kádár rendszerben.

szepipiktor 2018.10.29. 11:01:21

@citrix:
Nagyon jó példa a kafetéria!
Ugye ezzel a fidesz két jogsértést is elkövet:
1) korlátozza a piacot, csak a neki megfeelő működhet, ezért már van EU-s vizsgálat
2) korlátozza a vállalkozásokat, mert előírja, hogy csak olyat adhatnak, ami az ő zsebükbe folyik be! Ez pedig közvetlen korrupció, jogsértés, hiszen a vállalkozásokat kizárólag jogszabályokkal lehet irányítani (NAV, számviteli törvény stb.), de itt nem azt szabályozzák, hogy miért és mennyit adhatnak a MAGÁNcégek, hanem csak akkor jogszerű, ha NEKIK csorgót adnak! Saját magáncégeiket védi ezután a NAV, na ez már a diktatúra alapú korrupció, erre még a banánköztársaságokban sem volt példa, mert legalább ott a látszatra ügyeltek.
Ma itt a piaci alapú szolgáltatók ésaz állampolgárok közötti szerződéseket már az állami erőszakszervek felügyelik, hiszen állami szint már a bkv, a közüzemi díjak, vagy akár az autósok felelsőségbiztosításának "behajtását"! Rendőkkel mennek bkv tartozásokért, hatósággal korlátozzák a közüzemi tartozókat, a rendőrséggel terrorizálják a full privát jellegű autósbiztosításokat.
A kommunizmusban ezt a saját állami cégeik érdekében tették és léányegesen kisebb mértékben.
Ma egy kormány magáncégeket hoz előnybe a társadalommal és a piaci konkurenciával szemben.
Ez már nem bolsevizmus!
Ez az állami szintű korrupció - amihez kényelmes a bolsevik módszereket felhasználni (erőszak, zsaroláás, megfélemlítés)

paaj 2018.10.29. 11:06:00

@maxval balcán bircaman: Nem. A hülyeséget tolod ezerrel. :)

lenörd hofstadter 2018.10.29. 11:07:26

@szepipiktor:

"miközben egyedileg nem keletkezik annyi szelektív, amit indokolná ezt."

Speciel a környéken azt látom az utcában a havi kukakirakásnál, hogy a házak úgy 80%-nál mindkettő csurig van töltve.

A szemét mennyiségének csökkentésének első és legfontosabb feladata a keménymagos sötétzöldek falhoz állítása lenne, a maradék megélhetési sötétzöld barom egyből meggondolná, hogy a valós környezetvédelemmel foglalkozzon vagy a megélhetésivel.

szepipiktor 2018.10.29. 11:11:29

@Drizari: Érdekes a felvetésed.
Ma sajnos van szemét a külterületeken, falvakban is, de ez a fejlődés része.
(ma sajnos az roppant hangos ökoterrorista vonal általában a fejlődés ellen dolgozik, miközben a fejlődéssel járó káros dolgokat kellene m,egoldaniuk...konkrétan náci/bolsevik ideológia)
Igen, régen "pöcegödör" és "személtgödör volt, az el nem égethető szemetet egyszerűen elföldelték, volt rá terület és senkit nem zavart (még).
De ez persze a városokban már nem volt megoldható.
Ma azonban már a külterületeket, a falvakat korlátozzák, hiszen megszüntették a jó módszert, amiért fizetett az ember, míg korlátozzák a korszerű technológiákat.
Ne feledd, engedély kell az EU-s magán-szennyvíztisztitókhoz is, ahogy a napkollektorok és más hasznos dolgok (kutak) használata sem teljesen szabad.
Nálunk az első orbán-kormány idején a település vezetése nem engedélyezte a egyedi szennyvíztisztítót, hanem kötelezett mindenkit a mutyival épült csatornára kötésre!!! Mert ha nem tetted, akkor a pöcegödröd miatt zaklattak vona folyamatosan.
Akkor a település kiszámolta, hogy x milliárd kell a csatornára. Jött a kisgazda nokiás utasítására: nincs!
Van azonban 10x, de ők hozzák a cégeket meg mindent.
Azaz lett x-ért csatorna, 9x elment zsebbe és minden korszerűt megtiltottak, de a lé áramlott a kasszába...
Szóval a szemét szállítás, a szennyvíz és a többi vidéken ma fokozottabban probléma, hiszen a kiéptéstlen részeken ezek a problémák a szolgáltatások teljes megszűnését jelentik, szemben a városokkal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 11:14:58

@Máttyáskirály:

Tartózkodom a sznob tárgyaktól.

Hogy néznék én ki luxustáskával szürke prolatárként? Egy kopott laptoptartó táskát használok.

Egyetlen sznob tárgyam, hogy Rolex órám van, dehát még egy birca se lehet tökéletes...

citrix 2018.10.29. 11:16:32

@maxval balcán bircaman: Vicces kissé a kijelentsed, de akár igaz is. Úgy van elég "orosz" terület hogy Putyin a volt szovjet érdekszférát magáénak képzeli még mindig és vissza akarja szerezni. Vagy így, az ilyen oroszbérenc ügynökökkel , de az erőszakos hódítás se probléma. Ez az orosz önrendelkezés lényege, amit magáénak akar azt elveszi. Vagy szeretné elvenni, de ahhoz lesz egy-két szavunk, nem teszi zsebre.
Otthon a bolgárokkal többre mennek, szeretik őket, lássuk mire mennek együtt. Segítsd a bolgárokat!

_Ske_ 2018.10.29. 11:17:59

@maxval balcán bircaman: Te egyre hülyébb vagy. Sőt, meg merem kockáztatni, hogy teljesen megbolondultál. Tolod itt a saját propagandádat. De az a baj, hogy attól, hogy sokat ismételgeted ugyanazt, még nem lesz igaz. Ezt a kormány sem képes felismerni. És egyre többet hibáznak.
De mondjad csak, egyre jobban mulattatsz. :)

szepipiktor 2018.10.29. 11:18:13

@lenörd hofstadter: Pontosan!
Utalnék például a lebegő mókuscsoportra, akik vaklójában az "ötleteikkel" nem a légszennyezést oldanálk meg, hanem még nagyobbat generálnának, de idehozhatók az Energiaklub "szakértőik" vagy a Greenpeace emberellenes aktivistái is.
Egyik sem a megoldásért dolgozik, hanem a fejlődés ellen, miközben ők üddögélnek a meleg irodájukban, hasznos munkát nem végeznek, élvezik a villanyt, a klímát stb.
De korlátozni akarják az életük terén a döntő többséget. Lenini ifjúkommunista gyerekek...
.
Elgondolom, hogy hány ember áll meg szelektálni a kukáknál mondjuk reggel, amikor rohan a melóba! Egyszerűen belevágnak mindent a vegyesbe. És el sem ítélhetjük őket,hiszen az égetőben meg összeöntik az egészet, majd ők is szétválogatják.
Valójában ez a szelktívesdi működött a konténereknél, hiszen akkor mi célszerűen válogattuk szét a szemetet, majd elvittük és beleraktuk a megfelelőbe.
Most egy társasházban nem foglalkoznak az emberek napi szinten, az aktuális szemetük kapcsán a válogatással, hiszen hol a pcsában tárolnák a lakáson belül a elkülönített szemetet? Egy szemetesbe gyűjtenek és rggel viszik le. Ez az életszerű, ez volt a normális, most a mutyi miatt egy idióta rendszert vezettek be, majd még el sem viszik.

szepipiktor 2018.10.29. 11:19:26

Ügyes vagy birka!
Simán leszedáltad a kommentelők egy jelentős részét.
Gondolom röhögsz a markodban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 11:46:56

@citrix:

Szimpla tény, hogy a szovjet terület kb. 95 %-a orosz terület történelmileg.

citrix 2018.10.29. 12:10:48

@maxval balcán bircaman: Ezt a balti államokkal, Finnországgal, az ukránokkal és a lengyelekkel kicsit nehéz lesz megértetni. Történelmileg. Pont ezért csatlakoztak (aki tudott) a NATO-hoz mert tisztában vannak az oroszok szándékaival. Kicsit se bíznak bennük, jogosan.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 12:18:18

@citrix:

Nem gond ez. Nyilván vannak államok és változnak államok. Senki komoly ember nem gondolja Oroszországban, hogy pl. Észtországot vissza kellene szerezni, pedig nyilván csak az oroszoknak köszönhetően van ma észt állam.

Az viszont jogos orosz érdek, hogy határán ne legyenek ellenséges szándékú államok, s ezt el is fogja érni Oroszország. Amerika lassan húzódik vissza, Nyugat-Európa pedig nem fogja megvédeni a balti államokat. Így azok egyetlen lehetősége a semleges viszonyra való áttérés Oroszországgal szemben, a mai agresszív oroszellenes, nyugatnyaló külpolitika helyett.

citrix 2018.10.29. 12:40:33

@maxval balcán bircaman: Eszük ágában sincs kilépni a NATO-ból a balti államoknak, abban a pillanatban életbe lépne az "orosz önrendelkezés", ezzel tisztában vannak. Amikor függetlenek lettek annak idején az első vh. után, nem kellett sokat várni hogy a szovjetek "önrendelkezzenek", "megvédjék" a helyi oroszokat és megszállás alá került min a három balti állam. Történelmi tapasztalat hogy Putyin nem habozna elvenni amit tálcán kínálnak neki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 12:44:39

@citrix:

A NATO-nak nincs jövője, szóval mindegy, hogy mit akarnak.

A jövőjük: kétnyelvű állammá alakulni, pl. észt és orosz nyelvvel, baráti viszonyban Oroszországgal. Minden más abszurdum.

pettra01 2018.10.29. 12:53:18

@maxval balcán bircaman: Max, muszáj neked mindenbe belebeszéli? Még ha igazodnál valamelyest az eredeti témához, mondjuk a bezzeg orosz vagy bezzeg bolgár szeméthelyzetet taglalnád most éppen, de így baromira unalmas egy pali vagy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 12:58:22

@pettra01:

Nincs szeméthelyzet. Magáncégek végzik ezt, szerződve az állammal. Ami pesrze abszurdum, mert ezt az államnak kellene végeznie.

$pi$ 2018.10.29. 13:05:43

@maxval balcán bircaman: "Az viszont jogos orosz érdek, hogy határán ne legyenek ellenséges szándékú államok"

Az érdek mikortól lesz jogos és mikor nem jogos? Ha mondjuk oroszországnak jogos érdeke, hogy ne legyen a határán egy ellenséges észtország, akkor az észteknek vajon jogos érdeke -e, hogy ne legyen a határán egy ellenséges oroszország?

Vagy esetleg az oroszoknak azért "jogos" ez az érdekük, mert ők az erősebbek?

Én azt gondolom, hogy ha oroszország azt akarja, hogy a határán lévő államok ne legyenek ellenségesek velük, akkor nem kellett volna oly sok időn keresztül paraszt módon viselkedni és leigázni mindenkit, akit elért. Az van, hogy az elmúlt száz évben oroszország azt gondolta, hogy mindent megtehet, ezért aztán berágtak rájuk és félnek is tőlük. Most meg oroszország elkezdett azon morfondírozni, hogy ha ez a sok állam tényleg összeáll, akkor már nekik is lesz mitől félnie.

Nagyon is megérdemlik, hogy a határaikon olyanok nézzenek velük farkasszemet, akiknek esélyük van visszaütni. Nem is hogy megérdemlik, de nagyon is helyes, mert ha nem ez lenne, akkor aggresszívan, bunkó módon viselkednének. Mint ahogy a történelem során oly sokszor.

Ez nem "jogos érdek", itt egyszerűen a "rázták a pofonfát és most méltatlankonak" esete forog fenn.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:12:34

@$pi$:

Így igaz, az érdek közös. Szóval a baltiaknak épniük kell és abba kell hagyniuk oroszellenes politikájukat.

Nyilvánvalóan nem képesek legyőzni Oroszországot, így minek tartanák fenn jelenlegi agresszív külügyüket?

Oroszországnak nincs mitől félnie, mert fegyverzete olyan szintű, hogy senki sem mer ellene nyílt támadást indítani.

$pi$ 2018.10.29. 13:17:24

@maxval balcán bircaman: "Oroszországnak nincs mitől félnie, mert fegyverzete olyan szintű, hogy senki sem mer ellene nyílt támadást indítani."

Akkor miért "jogos", hogy ne legyenek vele ellenséges szomszédai? Úgysincs mitől félnie, akkor mi az ami "jogos" elvárásuk?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:23:35

@$pi$:

Mert az országnak nem érdeke túlköltekezni hadügyekre. Pl. ha a balti államok nem készülnének állandóan agresszióra, talpig felfegyverkezve, Orpszország se lenne kénytelen erőket alkalmazni ezen fenyegetés semlegesítésre. Hiába van atomfegyverzete ugyanis, azt nem lehet bevetni kisebb agresszió ellen.

Lásd a 2008-as grúz agressziót Oroszország szövetségese ellen.

citrix 2018.10.29. 13:33:32

@maxval balcán bircaman: Tudom, a nyugat hanyatlik, a NATO hanyatlik, Putyin tündöklik. A hanyatló NATO éppen most tart hadgyakorlatot Putyin bosszantására, nézz csak oda milyen hanyatló technikával dolgoznak. Álmodozz csak tovább, a szép orosz jövőn. Addig állj fél lábon és nézd az eget míg az eljön.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 13:37:15

@citrix:

A technika szintje aoznos mindkét táborban.

A NATO-val nem technikailag van baj, hanem politikailag és morálisan.

citrix 2018.10.29. 13:56:07

@maxval balcán bircaman: Az lenne ám érdekes ha a NATO tetszene Putyinnak, a szovjet ezredesnek. Érdekes szitu lenne. Putyin eszi a kefét, de jól van ez így. nem szállhatja meg a volt szovjet tagállamok területét kénye-kedve szerint. nem tudom a bolgárokkal mi a helyzet, talán ők szívesen visszakerülnének Moszkva szárnya alá. Próbáld meg velük, hátha sikerül. Lehet moralizálni a hanyatló nyugaton és a gaz, agresszív NATO-n, de ha így teszel kinevetteted magad.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 14:01:07

@citrix:

A NATO azonnal szétesne, ha háborút indítani. Egy sor jelenlegi tagállam átállna, ill. kiugrana. Mo. is
kiugrana azonnal.

Ki akarna az euroatlantista érdekekért meghalni?

Orbán veje 2018.10.29. 14:01:35

@$pi$: De jó hogy itt vagy haver. Az is jó hogy minden alkalmat megragadsz hogy a tolvaj, korrupt, diktatúraépítő orbán seggét kinyald. Bár még több ilyen hozzád hasonló hitvány fideszes lenne a hazában. Csak azé hogy még többet lophasson a mészáros lölö, a rogán a tiborcsz, meg a többiek.

$pi$ 2018.10.29. 14:04:52

@maxval balcán bircaman: "Mo. is kiugrana azonnal."

Elég nagy baromság lenne egy globális háborúban egyedül próbálkozni. :D

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2018.10.29. 14:05:04

csak kíváncsi voltam, Birca ideokádja-e, hogy:

1. A szemét el van víve!
2. De ami mégse, az a lipcsik, meg a Soros miatt nincs elvíve!
3. A szelektív hulladékgyűjtés a Nemzetközi Genderista Lipcsi Buzilobbi ármánykodása!

3-ból 3, csak este így jöjjön a Tippmixem is.

$pi$ 2018.10.29. 14:06:27

@Orbán veje: "Az is jó hogy minden alkalmat megragadsz hogy a tolvaj, korrupt, diktatúraépítő orbán seggét kinyald. "

Már megint nem sikerült megértened ezeket az egyszerű mondatokat. Év végén meg fogsz bukni és maradsz a harmadik osztályban, ha így folytatod. ;)

Attilajukkaja 2018.10.29. 14:06:56

" stílusos, hogy pont a szemétség miatt rendül meg a Fidesz"
Ezen jót nevettem! :o)))
Hiszen a Fideszt pont a szemét tartja életben, az a lételeme. Nem rendíti meg egy percre sem, inkább csak megerősíti.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2018.10.29. 14:08:23

@maxval balcán bircaman:

de jó, hogy így értesz a geopolitikához baszod. amúgy a NATO védelmi szövetség. Magyarországot meg kábé a kutya se venné észre ha kiugrana a 3 gripenjével.

pettra01 2018.10.29. 14:12:22

Már látom, körvonalazódik a megoldás. Oroszország lépjen be a NATO-ba, aztán a NATO vigye el a szemetet és kész.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 14:13:00

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Nagyon is észrvenné. Egy mai háború a legnagyobb részben információs hadviselés, s nem minden a harctéren dől el.

citrix 2018.10.29. 14:13:22

@maxval balcán bircaman: Ez az amin kár elmélkedned. A NATO védelmi szerződés, nem támadó. Magyarország sose ugrott ki, még akkor se ha az jó lett volna, így lettünk Hitler utolsó csatlósa. Tehát ne álmodozz, inkább győzködd a bolgár tesóidat. Ők talán bírják Putyint.
Ki tűrné el hogy megint orosz katonák vonuljanak be?! Én biztos nem, erre mérget vehetsz.

$pi$ 2018.10.29. 14:14:16

@maxval balcán bircaman: "Nem egyedül, hanem kilépni a háborúból."

Kilépni a háborúból. :D Az úgy szokott menni, hogy ki lehet lépni belőle! :D Minden nap tudsz újat mondani nekem. :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 14:16:09

@citrix:

BG is azonnal kiugrana. BG már Hitlernek is nemet tudott mondani ebben 1941-ben.

A NATO agresszív tömb. Éjjel-nappal támadáson eszelnek.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2018.10.29. 14:25:13

@maxval balcán bircaman:

egyelőre ez a ruszkik szerencséje, a harctéren úgy 3 napig tudnák magukat tartani a 30 éves technológiájukkal. de a zavarosban el lehet egy darabig halászgatni, a Krímben meg Szíriában huligánkodni.

nu pagagyí 2018.10.29. 14:33:58

@maxval balcán bircaman: Azok a "magáncégek" önkormányzati tulajdonú cégeket jelentenek, magáncég már nincs a rezsicsökkentett veszteségre tervezett piacon. A rászervezett állami vízfejet a maradék pénz kilopására hozták létre. Az állami kukáscég úgy tűnik, a jövőben a katasztrófavédelem lesz, azaz egy másik vízfejjel növelt, hasonló hatékonyságú szervezet. A katasztrófavédelmet meg átmenetileg nyilván a KLIK látja majd el.

citrix 2018.10.29. 14:34:39

@maxval balcán bircaman: Jól kimosta Putyin az agyad helyét, szép munka. Lényeg a lényeg: végre belátod hogy a bolgárokkal lehet valamit kezdeni, nosza rajta. Szívesen átállnak Moszkvához, tudják ők mi a jó mert voltak már szovjet övezet. Habzsi-dőzsi, jólét és boldogság. Szurkolok hogy sikerüljön.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.29. 14:50:51

@maxval balcán bircaman: Későn jöttél!Ez le lesz vonva a napidíjadból +prémium megvonás!

2018.10.29. 14:53:54

@Fülig José:
Mikor németeknél járok, üveges sört veszek, és legtöbbször vissza is viszem a boltba, mert:
1. Az üvegnek kisebb a betétdíja, mint az egyutas dobozoknak.
2. Nem szívóznak boltokban.

Ezzel szemben Magyarországon majdnem kizárólag dobozos sört veszek, mert a betétdíjjal együtt az üveges sör drágább, viszont az üveget sosem viszem vissza (megy a szelektívbe), mert minden boltban csak olyat fogadnak el amilyet abban a boltban lehet kapni. Nekem meg már fogalmam nincs melyik üveg honnan származik. Ahol automata, az még vonalkódot is olvas, nehogy véletlenül 100%-ban egyező formaüveget más cimkével elfogadjon. Így legyen az ember környezettudatos, basszák meg.

Punxsutawney Mormota 2018.10.29. 14:56:50

@ubermeister: A patkánysztori nem a hulladékgazdálkodáshoz tartozik, hanem ahhoz, hogy 50 év után elvették a bábolnaiaktól a budapesti patkányirtást, és csókos cégnek adták át. Íme az eredmény!

Punxsutawney Mormota 2018.10.29. 14:57:55

@maxval balcán bircaman: Mert a saját szagod mellett nem érzed a hulladékbűzt, KGBirca-janicsár :D

2018.10.29. 15:01:26

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Mondjuk az amerikaiak az elmúlt évtizedekben az oroszoknál sokkal gyengébb allamokat sem tudtak 3 nap alatt lenyomni, sőt... Persze az nyilvánvaló, hogy Oroszország és az USA nem fog egymással közvetlenül háborúzni, túl sok ahhoz az atomfegyverük.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 15:27:30

@Punxsutawney Mormota: megigerte orban hogy lecsapoljak a mocsarat

sok mas komcsi ceg megy meg le a klotyon

Punxsutawney Mormota 2018.10.29. 15:31:11

@Halál kamionja mindenkit elgázol: A legtöbb szemétszállító cég önkormányzati tulajdonú. Akkor azok is mind komcsik? A különbség max annyi, hogy vannak a vörös komcsik, meg vannak a narancskomcsik. Oszt jónapot.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 15:33:22

@Punxsutawney Mormota: a legtobb szemetszallito ceg rendben elviszi a szemetet, a szemet gate az orszag 3%-at erinti jelenleg

peldasan meg lesznek szopatva

nu pagagyí 2018.10.29. 15:50:13

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Úgy tűnik, a mocsár megmaradt, sőt terjeszkedik. Nem azt csapolják.

stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2018.10.29. 15:51:29

"Előre megmondták, akik értenek hozzá, hogy ebből baj lesz."

És az egészben az a legszomorúbb, hogy az érvek nem is annyira bonyolultak: ha egy vállalkozásnak elveszik a lehetőségét, hogy profitot szerezzen, akkor az általa nyújtott szolgáltatás vagy rosszabb minőségű lesz, vagy megszűnik. Erről már 2014-ben írtam:

liberatorium.blog.hu/2014/09/19/draga_lesz_az_a_nonprofit

Attilajukkaja 2018.10.29. 15:56:50

@stoic79:
"az érvek nem is annyira bonyolultak"
A NER-ben már régen nem számítanak az érvek. Ez a legszomorúbb az egészben. Az idő kereke nem előre, hanem visszafelé forog, másképp nem lehetett volna egy ekkora NER háztáji farmot kialakítania a Vezírnek.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 16:00:28

ez jo hir libbantak, minnel tobb a szemet annal hamarabb bukik meg a Zorban

legkozelebb mar a jovo kedden

Attilajukkaja 2018.10.29. 16:09:44

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
"minnel tobb a szemet annal hamarabb bukik meg a Zorban"
Szerintem tévedsz: Orbán lételeme a sok szemét, anélkül nem is tudna létezni. Neki csak kedvez, ha az országot elárasztja a trutyi.

Ferenc Bánfalusi 2018.10.29. 16:51:00

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: fù baszki te nagyon el vagy maradva a harci technológiàk terén

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 17:18:54

@maxval balcán bircaman: Remélem, mást is zavar, hogy már a táborral fenyegetőzik ez a fizetett! Bár, már abban sem vagyok biztos, hogy fizetett. Ezek szerintem meggyőződésesek.

Ez most komoly, vagy vicc? Viccnek elég erős lenne. Nagyapád nyilas volt? Apád meg ÁVH-s? És már te is itt tartasz?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:24:23

@WTF???!!4!!44!!:

A mostohadédapám nyilas volt, sőt az maradt élete végéig. A Nagy Imre újratemetésről nézd meg a videót, van rajta egy bottal járó öreg bácsi, aki ráesik a koporsóra. Ő az.

De ez hogy jön ide? Nyilas mostohadédapám se küldött senkit táborba. Őt vitték táborba 3 hónapra 1945-ben, de kiengedték, mert kiderült: nem volt háborús bűnös.

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 17:32:00

@maxval balcán bircaman:

Úgy jön ez ide, hogy már azzal fenyegetőzöl, hogy aki nem úgy gondolja, mint te, azt vihetik a táborba.

Jól van akkor, nem tévedtem nagyot, megvan a családi hagyomány. Persze tudom, a nyilasok mind jófejek voltak, a mocskok azok voltak, akiknek kiverték a fogát, esetleg megölték.

Változtass nevet Nemzethy Alsó-Felső Kőbányai Vitézh Bégetőre, hagyjál középen egy kis bajúsz, fésüld oldalra a hajadat szépen!

Esetleg, ha tökös gyerek vagy, felcsaphatod a tányérkalapot és a karszalagot, és elutazhatsz kicsit Izraelbe téríteni. Ott szeretik ezt a táboros dumát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:44:33

@WTF???!!4!!44!!:

Az internáló, átnevelő tábor valamilyen nyilas találmány, butusom?

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 17:46:56

@maxval balcán bircaman:

A főnököd szerint pedig valakik vissza akartak kényszeríteni minket valami "ázsiai zsákutcába". Hát hallottál már ilyet? Ez is a Nagy Imre újratemetésén volt.

www.youtube.com/watch?v=4YybjROUMu0

2:09-től az érdekes rész. Ezt is sokszor láttad?

És már bocs, de ha ő beszélhet össze vissza 5-10-15-30 évenként, akkor más miért nem?

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 17:49:04

@maxval balcán bircaman:

Nem az a lényeg, hogy ki találta fel. Egyébként már a Szent Inkvizíció, aminek most a seggét is kinyalná kormányunk, ha tehetné.

A lényeg az, hogy a 21. század elején te még mindig itt tartasz. Más vélemény az halálbüntetéssel jár.

Butusom.

BiG74 Bodri 2018.10.29. 17:50:52

Kiváncsi vagyok, hogy meddig hagyják fajulni ezt a szemétügyet?
Ez itt most a legfájobb pont az eddigiek közül.

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 17:51:04

Nézegesd a Nagy Imre temetésrt, Orbán minden szava igaz!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.29. 17:54:42

@WTF???!!4!!44!!:

A gondolkodó ember egyik jellemzője hogy változik a véleménye.

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 17:56:24

Lőrinci mellett lakom, itt évek óra büdös van, mert a pernyehányóra hozzák jó pénzért a szutykot. De erről biztosan hallottatok. A Zagyvától 25-30 méterre tornyosodik a szarhegy. Én már nem csodálkozom semmin. Csak a pénz kivétele számít.

És nem, nem a Fidesz idején kezdték idehozni a fekáliát, meg az olajos szennyet. Hanem egyből a rendszerváltás után, az első volt MSZMP-s polgármester idején. Csak azóta is folytatódik. Utána másik polgármesterünk lett, előbb MSZP, aztán (láss csodát) Fidesz támogatással. Ugyanaz az ember, az zajlik itt kicsiben, ami az országban nagyban.

Ennek kellene véget vetni, a megélhetési politikusokkal együtt.

Attilajukkaja 2018.10.29. 17:56:55

@maxval balcán bircaman:
Nem tudom eldönteni, hogy te gúnyolódni vagy szopni jársz az Indexre. Bármi is a célod, mindig nagyon melléfogsz.
Azt sem tudom eldönteni, hogy az autizmus vagy a megrendelőd tehet arról, hogy nincs se szégyen-, se erkölcsi skrupulusod, csak tolod az aktuális kormánypropagandát, akármi is történjen. Téged senki és semmi nem érdekel, a lényeg, hogy használnod kell a megadott kulcsszavakat: lipsi, ballipsi, Soros, keresztény meg hasonlók.
Tényleg jó ennek élni? Tényleg kielégít, hogy egy regresszív, álkeresztény kormányt támogatsz? A fiaid mit szólnak ahhoz, hogy ebből élsz? Mert napi 24 órában kommentelsz, ezt mindenki látja.

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 17:59:10

@maxval balcán bircaman:

Mekkora mákja van, hogy nem küldték akkor táborba, amikor pont az ellenkezőjét mondta, nem? Mert akkor most nem mondhatná ezt a véleményét.

Igen, a gondolkodó embernek változik, változhat a véleménye. Van olyan, akinek a köpönyege forog mindig számára jó irányba. Lásd a fenti szemetes példámat. Meg az országot.

Az Inkvizíció pedig maga a csoda.

Etniez 2018.10.29. 18:02:24

@_Ske_: Nem tűnt fel nektek, hogy új user kezeli az accot? Más szókészlet, szófordulatok, stílus, stb.
Az eddigi birka szimplán hülye volt, ez most egy agresszív hülye.

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 18:09:15

@Etniez:

:D

Azért van ő itt, hogy elterelje lekössön minket. Ki van ez találva. Úgy érzem, megint megszívattak. De attól még jó megkérdezni egy nyilas bolsevik káderivadék káder ivadékától, hogy ugyan már, miért akar bárkit haláltáborba küldeni azért, mert nem tetszik neki, hogy nem viszik el a szemetet.

Úgy érzem, hogy a birkánál már nagyon alacsony a táborba kerülési ingerküszöb. Mi lesz, ha kiderül, hogy valaki lopja a nép vagyonát?

Attilajukkaja 2018.10.29. 18:13:50

@WTF???!!4!!44!!:
"Az Inkvizíció pedig maga a csoda."
Sajnos visszatérő "csoda", mert hagyjuk, hogy visszatérjen. A Bircákat pedig felhasználják, kihasználják azok, akik ebben hasznot látnak. A Bircák elég buták ahhoz, hogy ne lássanak tovább az orruknál, ... pedig idővel őket is lemészárolják. :o(

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 18:19:35

@Attilajukkaja:

Úgy látszik, hogy jött a puli, és beterelte a kicsi nácikat az akolba. Megvan a leütésszám, mindent megtett, ami tőle telik. Alvás, kérődzés. Pénz megy. Minden rendben.

Attilajukkaja 2018.10.29. 18:22:24

@WTF???!!4!!44!!:
"Alvás, kérődzés. Pénz megy"
Birca sohasem alszik. Keményen megdolgozik a pénzért. Csak sokat esett a színvonala. Ez picit zavar.

lenörd hofstadter 2018.10.29. 18:24:27

A birka egy full agymosott idióta. De az sem sokkal jobb nála aki nem tudja felfogni, hogy putyin ócska propagandistája és a topikok szétbaszása a feladata.
Mikor tanuljátok meg végre, hogy nem kell hozzá szólni, oszt a saját gyűlöletében fuldokolva mászik vissza abba a szennybe ahonnan előmászott. A topik fele már megint a birka agyatlan tereléseivel van tele, a szemétszállítás ocsmányságaiból is csak a NATO és a libsik bukását tudja kihozni ti meg adjátok alá a lovat a válaszolgatással.

Miért nem lehet ezt a szemét blogmotort úgy megírni, hogy az ilyen barmokat le lehessen tiltani, oszt fulladjon bele a saját putyinimádatába, egyedül teszi, kit érdekel.

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.29. 18:33:50

@Etniez: Mi most a választás után a teendő? A magyar nép többsége az országos építő munka, a belső rend és a demokratikus egység mellett döntött. E döntés parancsolóan megköveteli, hogy sürgősen vessünk véget a meddő politikai viszályoknak és fondorlatoknak, amelyeket jogos visszatetszéssel néznek a dolgozó tömegek. Azonnal rá kell térni az alkotó munkára, a népünket közvetlenül érintő gazdasági, pénzügyi és politikai ügyek rendezésére.

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 18:34:03

A szemétkérdéssel kapcsolatban: az államosítás már egyszer nem jött be. Most megint erőltetik egy ideje, csak más céllal (ha egyáltalán a régi államosítás valódi értelmét tényleg jól tudtuk). A cél szerintem az, hogy a számukra kedves minden embernek legyen jól fizető pozíciója. A nemzeti (hú de utálom már ezt a szót, annyira nem jelent semmit) dohányboltok esetében is ez volt a lényeg. Szépen lassan létrehoztak egy "kisnemesi" osztály. Aki megérdemelte, kapott. A továbbiakban létrejön a nemzeti menedzser réteg is a jó kis államosításokkal. A lényeg, hogy a megfelelő emberek között oszoljon szét a jövedelem, másrészt, kellő számú beszaratható közalkalmazott és állami szférában dolgozó ember legyen, akiket meg lehet kérni, hogy menjenek ki tüntetésre, meg esetleg arra is, hogy kampányoljon, gyűjtsön aláírást, esetleg szavazzon is a jó oldalra. Így ügyesen, okosan, fent lehet tartani a hatalmat mindörökké. Bár azt hiszem, talán a Romanovok is így gondolhatták. Fene tudja.

Ha sokáig nem viszik el a kukát, többen dobják majd a szaros pelust az útra.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.10.29. 18:37:25

EZ a rohadt mocsok dagadt cigány geci tolvaj (orbánc) rátette a mocskos mancsát a szemétre!
De rá fog baszni a rohadt disznója, mert a szemét az nem fideSS-es nem libsi, hanem csak halmozódik !
Szóval szemétbe fog fulladni a szarláda, ha nem viteti el nagyon gyorsan!
Mindenkinek javaslom, hogy az el nem vitt szemetét vigyék a Nemzeti kukacég elé, basszák oda, azt dögöljenek bele ! ÉN ezt fogom tenni, ha nem viszik el sürgősen !

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 18:37:40

@lenörd hofstadter:

Bár ebben most én is nyakig benne voltam, teljesen egyetértek. A szétbaszás a lényeg. Viszont azt azért nem hagyhatom szó nélkül. hogy táborba kell mennem egy birka miatt. Másrészt, ha leszarom, akkor pont azt csinálom, amit vezetése is, nem szállok vitába, nem hagyom, hogy kérdezzen. Szóval kétélű dolog ez.

Ezért is szóltam hozzá konkrétan szemétüggyel kapcsolatban is saját tapasztalataimról.

Megnyugodtam. :)

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.10.29. 18:39:51

@WTF???!!4!!44!!: Nem az útra, hanem a POFÁJUKBE kell tömni a szaros pelenkát ! Tudjuk mit akar a puhos csúti csüngőhasú: elszegényítenia cégeket, majd felvásárloni haverok által és azután jó drágán üzemeltetni ! Mindig ezt csinálja a rohadt cigány gazember állatja ! Ébredjetek már, hülyék !

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.10.29. 18:41:40

@maxvaI baIcán bircaman: BAszd meg a halott kurva anyádat a ravatalán te rohadt pedofil, bulgár szar geci! Te putyinbérenc, fidess csicska ! Mit a kurva anyádnak ugatsz bele baszd meg, mikor nem is laksz itt A ROHADT ÁLLAT!

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.10.29. 18:42:54

@maxvaI baIcán bircaman: Neked nincs néped hazáruló geci , rohadt oroszbérenc kulákkurva anyád !

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 18:43:26

@maxval bircaman szeredőci anyabaszó:

Vannak ilyen törekvések.

Hallottátok? Jövőre lesz kilenced , meg tized. Meg azt hallottam, hogy kell majd robotra menni. Szerintem én Turára megyek majd Ráchelékhez. Vagy ahová beosztanak.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.10.29. 18:51:57

@maxval balcán bircaman: Rájöttem. Te egy Troll Isten vagy, Iván.

Gyakorlatilag másodpercek alatt megsemmisítetted a topikot, és a blogposzt kényes témájáról elterelve a szót, a NATO-Oroszország harci helyzetre lökted át a téged követőket. Ma este minden kopejkát megszolgáltál: az FSZB térdét csapkodva röhög, de az összes narancstálib is fetrengve veri magát a padlóra az örömtől. Te mindent tudsz erről a szakmáról, Iván. Mondom, Isten vagy. Valószínűleg súlyos Asperger szindrómás és kóros monomániás isten, de akkor is Isten. Ebben semmi gúny nincsen, Iván. Le a kalappal előtted, öregem. Elképesztő, amit itt véghezvittél. Az pedig, hogy még haláltáborral is befenyegetted a kommentelőtársat, már külön plusz: kategóriát léptél, ezt eddig nem csináltad. Ki sem basztak, vitatkoztak is veled az off témában,haláltáborozol is egyet, egy brancs maguk ne tagadja.

A gombócot is mind megette. A bort is megitta. Fel sem akasztják. Pénzt is kap. Egy brancs maguk, ne tagadja.

Google a barátod.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.10.29. 18:55:10

@zord íjász: Lábánál fogva kell felakasztani ezt a szarkupacot (a birkát) és a faszát a szájába tömni, majd kanócként meggyújtani vele !
Ez egy patkány, egy féreg a nemzet testén (mint a gazdája) ezeknek azért kell a szemét, hogy ne tűnjenek fel közte ! Rohadtak volna az anyjukba ő is meg a dagadék minicigó főnöke is !

Melee 2018.10.29. 18:55:32

Üzemeltetés Fidesz módra.
Csináljunk egy nagy Nemzeti pénznyelőt, ahol eltűnik sok adózott milliárd, és szarjuk le nagy ívben a magyarokat. Azok úgyis olyan hülyék, hogy mindent lenyelnek.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.10.29. 18:56:28

Ott a sok telibebaszott STADIOn, vigyék oda a szemetet, a foci már úgyis szemét mindenhol, elférne közte !

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.10.29. 18:57:31

@Melee: Ha ez így marad, abba belerokkan az elmebeteg miniduce ! MErt a szemetébe ugyanúgy belefullad a fideSS bérenc geci troll is, mint a normál emberek !

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.29. 19:02:46

@maxval bircaman szeredőci anyabaszó: Zene füleimnek a ballib visongás, mint amikor Soros veszít a tőzsdén, a karvalytőke meg zokog. Az orosz nép pedig ünnepet ül.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.10.29. 19:05:23

@nu pagagyí: Bár nincs megszólítás benne, de ez olyan, mintha az én kommentemre reagálna. Ha ez igaz, akkor csak jelzem: mielőtt félreértenél valamit, közlöm, hogy minden szavaddal egyetértek, mert a jelen helyzet az, amit te felvázoltál. A NER-ben a központosítás a pénz átcsatornázását jelenti, és nem a problémákra kifejlesztett megoldást, egyetértek. Nálunk a Depónia lett az új szolgáltató, ami a fideszes vezetésű székesfehérvári önkormányzat 100%-os tulajdonlású, nonprofit cége: elvileg jobbak a feltételek, jobb a szerződés, jobban járnak a lakosok, de a Depónia is ennek a rossz rendszernek a része, és a végeredmény borítékolható. Én általános értelemben használtam azt a kijelentést, hogy a központosítás nem az ördögtől való gondolat. Sok anomália, visszaélés, kimatekozott mutyi és szépen felosztott piac működött ezen a téren a NER előtt, és ennek a rendszernek a visszásságait mindenki láthatta, ( a szocik is látták!) tehát valóban rendet kellett volna vágni a piacon, hogy érvényesülhessen az a kibebaszott piacgazdaság és verseny, amiről olyan szépeket mondtak a NER előtt...de persze semmi nem volt belőle igaz. A NER nem megoldást hozott, hanem egy másfajta problémát teremtett. Nincs vitám veled abban, amit leírtál.

Attilajukkaja 2018.10.29. 19:08:58

@lenörd hofstadter:
"Mikor tanuljátok meg végre, hogy nem kell hozzá szólni, oszt a saját gyűlöletében fuldokolva mászik vissza abba a szennybe ahonnan előmászott."
Mert ő nem így működik. Azért. Én évekig nem szóltam hozzá, de ez semmin nem változtatott, csak egyre szemtelenebb, rosszabb lett. Hát ezért!

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.10.29. 19:09:28

@efi: :-))) Ez vicces. Én is ebből idéztem. Hiába: örökbecsű darab, e kies honban úgy tűnik, hogy soha nem megy ki a divatból, mindig aktuális marad.

WTF???!!4!!44!! 2018.10.29. 19:09:31

@maxvaI baIcán bircaman:

Szerintem most nem vetted észre, hogy jobbról előznek.

Valószínűleg te egy voltál azok közül, akik megsiratták az orosz kivonulást. Vagy akkor mást gondoltál? Éltél már akkor? Ha éltél, és sírtál, akkor Orbánnak mit kívántál akkor? Valami tábort? Nagyon nehéz lehet ez most neked.

Attilajukkaja 2018.10.29. 19:13:24

@lenörd hofstadter:
@WTF???!!4!!44!!:
Ja, és ne tévesszétek össze az anyabaszó ál-Bircát a valódi balkánival. :o)

BiG74 Bodri 2018.10.29. 19:15:30

Aki korpákok közé keveredik, azt felzabálják a disznók. Ha etetitek a disznót, nem csak hízik, hanem állandóan idejár zabálni.

Attilajukkaja 2018.10.29. 19:17:36

@BiG74 Bodri:
"Ha etetitek a disznót, nem csak hízik, hanem állandóan idejár zabálni."
Akkor te miért teszed, miért foglalkozol vele?

Fülig José 2018.10.29. 19:18:24

@zord íjász: jaj, nemá...! Na egy kicsit komolyan: vala nekünk Birca, kb. a kínnal egyidős. Nem sok baj volt vele, régesrégen (a történelem előtti időkben, amikor az istenek még köztünk jártak... Herkules sorozat megvan?) még értelmeseket is bírt írni... nade mióta a csúti törpe a király, és követőinek intelligencia hányadosa megegyezik a foguk számával, Birca már kilóg a trollok sorából-felfelé! Ígyhát fent nevezett be kellett erősítsen, ha nem akarja elveszteni “közírói munkáját”. Hát ezt éljük most. No para.

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.10.29. 19:21:01

@Attilajukkaja: A kommentelőtársak ebben nem tudnak sem pozitív, sem negatív értelemben változást elérni. (nézőpont kérdése a megítélés) Ez mindig a bloggerek dolga. Egyedül a blogger az, aki ebben lépni tud, te is tudod. Te legfeljebb csak "idegállapotba kerülsz." :-)

De a blogger is csak emberből van, és különös módon a troll-blogger szimbiózis pénzt/népszerűséget/látogatottságot/kölcsönös hasznot hoz a konyhára...már ha valaki árusítani akar a hiúság vásárán.

medianaplo.blog.hu/2018/10/10/medianaplo_az_alneves_kommentelok_miert_gyulolik_a_nepszabadsagot/full_commentlist/1#c35953529

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.10.29. 19:22:17

@Fülig José: :-))) Ja, akkor rendben. Ez is egy értelmezés, kétségtelen.

Attilajukkaja 2018.10.29. 19:32:26

@zord íjász:
"a blogger is csak emberből van, és különös módon a troll-blogger szimbiózis pénzt/népszerűséget/látogatottságot/kölcsönös hasznot hoz a konyhára"
Ez valószínűleg így van. :o) Főleg az olyan bloggereknél, akik kiposztolnak valamit, utána pedig rá sem néznek a kommentekre, nem reagálnak semmire. Nem érdekli őket. Sajnos ez a blog is ilyen.

Fülig José 2018.10.29. 19:32:53

@zord íjász: még komolyabban: egy barátom műanyag újrahasznosításban volt érdekelt, amíg a fideSS szét nem b.szta a koordináló szervezeteket és vette “saját kézbe” a rendszert... meg is szűnt a piac no perc alatt... a másik tanulságos dolog a “vadász” ( te is ismerted) okítása, aki nem szenvedett ugyan pénzhiányban, de a szemétszállítást otthon is csak muszájból végezte (a szippantási monopóliumért cserébe) és mindig ráfizetéses volt. Ami biztos: a fideSS-nél valaki aszitte, megfogja az Isten lábát ezzel a binisszel, csak most rájött, hogy rohadt büdös.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.29. 20:35:52

horogjetek, hulyek, tavasszal jon a kovetkezo ketharmad

Attilajukkaja 2018.10.29. 20:44:11

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
"horogjetek, hulyek"
Te miért nem hörögsz? Téged nem zavar, amikor hülyére vesznek?

Fülig José 2018.10.29. 20:58:00

@Attilajukkaja: ékezetmentes, agyhalott barátunk örül, ha tudja mikor jön a váltása a fekete mosogatóban, London alsón... ne zavard össze ilyen hulye kerdesekkel... :-)

BiG74 Bodri 2018.10.29. 21:09:47

@Attilajukkaja:
Nem foglalkozom vele. Tőlem bármit írhat, akár közvetlenül nekem, részemről nincs válasz. Tengjen, lengjen itt, de olyan mértékben taszít, hogy bottal sem piszkálnám meg. Ha szót ejtek róla, akkor sem neki, és nem konkrét témában teszem, lásd fent.
Nem hiszem, hogy ilyen emberrel szóba kellene elegyednem, úgy, hogy önkéntes alapon, csak magamat képviselve jelenek meg. Ennyi!

Punxsutawney Mormota 2018.10.29. 23:21:42

@Halál kamionja mindenkit elgázol: :D :D :D Nem éppen, de ha elhiszed, hát elhiszed. Ha meggyőződésből nyomod, akkor: Szegééééééééény.... ha viszont ebből élsz, akkor további jó munkát :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 05:55:51

@Attilajukkaja:

Nincs jobb, mint a természetes jó mellett élni, hidd el.

Érthető persze, hogy gazdáid tombolnak, hisz lassan elvesztik a globális háborút.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 05:57:02

@WTF???!!4!!44!!:

Minden társadalom megvédi magát a deviancia ellenében,

Vedd lszre, a liberális társadalom se tesz mást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 06:02:46

@zord íjász:

Nélkülem már nem lennének hozzászólások, vedd észre.

Komolyan elhiszed, hogy egy gyakorlati problémából, mint a szemétszállítás globális ballib harci induló csinálható?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.30. 06:04:03

@zord íjász:

Nem haláltábor, hanem tábor.

A kivégzendő elítélteket nincs miért táborba utalni, őket le lehet puffantani a börtönudvaron.

Nylul 2018.10.30. 09:54:54

@maxval balcán bircaman: 'Nélkülem már nem lennének hozzászólások, vedd észre.'
Hazudsz. Nélküled is lennének hozzászólások.

Én viszont már kimondottan élvezem ahogy szénné szivatnak, mint ahogy itt is sikerült. :D

pettra01 2018.10.30. 11:57:24

@maxval balcán bircaman: egyfolytában a sarokban vagy, vedd már észre!

WTF???!!4!!44!! 2018.10.30. 20:41:08

@maxval balcán bircaman:

"Minden társadalom megvédi magát a deviancia ellenében,

Vedd észre, a liberális társadalom se tesz mást."

Deviancia, mint például bűnözés? Bűnözés, mint például lopás? A magyar társadalom nem védi meg magát a lopás ellen, mert már nem tudja. Vagy most nem tudja, hiszen ez a kormányprogram. Amit 46% megszavazott, ami unortodox számítás szerint, és a jobb helyeken 2/3.

Az én nézőpontomból nézve a lopás az lopás, a tiédből nézve pedig attól függ, hogy ki lop. Ha a Fidesz lop, az nem probléma. Szerintetek a kommunisták lopnak. Pedig hát... most is ők lopnak.

Ma is kiderült, hogy Orbán egy ujjbábú. Putyin mutatóujjára van felhúzva. Ezt onnan sejtem, hogy ismét leszavazták az ügynökakták nyilvánosságra hozását. Ez csak kommunista érdek lehet, gondolom, te is ezt akartad mondani. Igen. És a kommunistákat nagyon utálják a birkák, de ez a dolog őket is összezavarja most, nehéz megmagyarázni.

index.hu/belfold/2018/10/30/megvolt_a_18._alkalom_hogy_a_fidesz_leszavazta_az_ugynokaktak_nyilvanossagat/

Például.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.31. 06:17:38

@WTF???!!4!!44!!:

A kapitalizmus lopáson alapszik, azaz nincs lopásmentes polgári demokrácia.

A kérdes ezek után csak az, melyik tolvaj hagy többet a kisembereknek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.31. 06:18:43

@WTF???!!4!!44!!:

Az ögynökaktákat pedig egy kormány se akarta nyilvánosságra hozni 1990 óta. Vajon miért?

Egyébként nagyon helyesen nem tették őket nyilvánosságra.

Nylul 2018.11.04. 07:23:57

@maxval balcán bircaman: Csak úgy naponta párszor. :D Amúgy meg keress vissza, már több példát is írtam.

Nylul 2018.11.04. 07:37:57

@maxval balcán bircaman: Adtam. Folyamatosan. Kattints és olvass!

Nylul 2018.11.04. 07:42:28

@maxval balcán bircaman: Ha ezt sem érted, az megint csak téged minősít! :D

Nylul 2018.11.04. 08:02:46

@maxval balcán bircaman: Akkor így jártál. :) Szerencsére rajtad kívül mindenki tudja, hogy miről van szó. :D

CsipkeRózsa 2018.11.05. 14:06:38

És akkor jött a legnagyobb szemétség: Megvonta a Zöld Híd Kft. engedélyét az állami kukaholding

propeller.hu/itthon/3382691-megvonta-zold-hid-kft-engedelyet-allami-kukaholding

pettra01 2018.11.05. 14:34:36

@CsipkeRózsa: bezzeg a kukaholdingnak masszív megfelelőségi engedélye van.

Edit exnolbloggerina 2018.12.31. 11:05:06

Boldog új évet az ex-nolblogosoknak!

KapitányG 2018.12.31. 22:05:34

Békés, szép új esztendőt!

pettra01 2019.02.05. 19:29:59

@Drizari: Még nem haltam meg, de nagyon rám jár a rúd mostanában.
süti beállítások módosítása