Csak mondom

Csak mondom

Látens terrorista

2017. augusztus 02. - pettra01

Megint kitört a kezemen a pikkelysömör, évekkel ezelőtt sikeresen elmulasztottam, hát most újra kezdődik. A múltkor elővett a csokiéhség, hozott a fiam egy tábla csokit, és olyan lóbélű voltam, hogy egyből fölfaltam az egészet. Szerintem azzal idéztem elő a bajt, de most már mindegy, a lényeg, hogy egyből jött a viszketegség, aztán szélsebesen ki is sebesedett, és most persze rettentően fáj. 

Na de sebaj, a terápia már megvan, mondtam a fiamnak, hozzon keserűsót, aztán majd megkezdem a kúrát. Erre hoz nekem egy picike kis zacskóval. Mert a patikában nem adnak többet, úgy hozhatna többet, ha többször bemenne egymás után, mert erre is vonatkozik a korlátozás. Állítólag bombát lehet csinálni belőle valahogyan. Mint a ricinusolajból, mert abból is csak fél decilitert adnak egy embernek. 

Gondoltam, nem fognak ki rajtam, az interneten bármit meg lehet  szerezni, találtam is jó helyeket, ahonnan kilószámra rendelhetek keserűsót, akár 25 kilós zsákkal is - mellesleg műtrágyaként is alkalmazzák. Ugyanonnan rendelhetnék ricinusolajat is, akár kétszáz literes hordóval, ha megrendelem, idegurítják nekem. 

Meg is nyugodtam, elújságolom a gyerekeknek, milyen furfangos vagyok, a bomba-elméletet is elmondtam, mire azt mondják, jó lesz, ha vigyázok, mert figyelik ám az internetet, és ha tényleg ezekből bombát lehet kreálni, majd azt veszem észre, hogy egyszer csak elvisz a TEK. Eljátszottam a gondolattal, micsoda kaland így életem alkonyán, ilyen még sose történt velem, még tetszett is, mégiscsak vonzó perspektíva, hogy terroristaként járhatom meg Orbán börtönét. 

Most már csak azt kellene megtudni, hogy tényleg bombakészítési alapanyagokat készülök rendelni, vagy csak vaklárma az egész. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmondom123.blog.hu/api/trackback/id/tr4812711210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2017.08.02. 19:06:05

Én a gyógyteákra szavaznék, és még csak terroristának sem néznének.

gyorgytea.hu/gyorgyteak/tinkturak/orbancfu-olaj

Xilit 2017.08.02. 19:34:16

Pettra, ne kísértsd a sorsot! :)

pettra01 2017.08.03. 02:11:18

@CsipkeRózsa: Évekkel ezelőtt végigpróbálgattam mindent és ez a keserűsós variácó volt a sikeres, és ugye a mondás is azt tartja, hogy járt utat a járatlanért ne hagyjuk el.

pettra01 2017.08.03. 02:13:03

@Xilit: Pedig mekkora show lenne, éjszaka a TEK hangosbeszélővel lármázna, hogy adjam meg magam, tulajdonképpen baromi jól szórakoznék :)

Xilit 2017.08.03. 10:03:45

@pettra01:

Rendben van, ha már csak ez hiányzik. :)
Biztosan igen élvezetes poszt születne belőle. :)

Drizari 2017.08.03. 10:06:57

Hahahaha !!!! :DDDD
Ismét jót nevettem írásodon és hozzászólásodon Pettra! :)))
Elszomorítalak, a szódabikarbónával is ez a helyzet, pedig ez a legolcsóbb univerzális tisztítószer, és kis mennyiségben hatásos néhányféle gyomorbántalomra is.

A keserűsó neve nem volt előttem ismeretlen, gyerekkoromban hallottam róla először, nagyanyáink használták előszeretettel, de arra nem emlékeztem, mire is? Ezért megnéztem most a neten, és elképedtem

A bombakészítésen kívül - ami szó leírását kerülni kell, mert a netet nonstop fürkésző CIA látókörébe is bekerülhetünk - szóval a bomba alapanyagán kívül enyhébb szervi bajok orvoslására is hatásos. És mivel a bőrünkön keresztül is képes felszívódni, hosszú idő óta a fürdősók egyik legfontosabb alapanyaga. Talán korlátozott vételi súlyhatáros a fürdősó is?

Aki esetleg nem tudja (mint eddig én), vagy lusta megnézni a neten, de itt kiegészítésként is hasznos olvasmány, a keserűsó, vagy az Epsom-só a következő nyavalyákra nyújt enyhülést.

Stressz és szorongásoldó: egy kádnyi fürdővízbe keverjünk el egy csészényit.
Izomgörcs oldására: fél csészényi sóból melegvíz hozzáadásával keverjünk paszta sűrűséget és kenjük a görcs helyére.
Köszvényes rohamok és ízületi fájdalmak: lábfürdőhöz lavórnyi vízben 3 evőkanálnyit föloldva.
Hajhullásra: száraz hajhoz ne használjuk, amúgy a samponhoz keverve egy evőkanálnyit, csökkenti a zsírosodást és tisztítja a fejbőrt a baktériumoktól.
Bőrgondok: használható bőrradírnak és pattanások megszüntetésére, egy evőkanálnyi sót szórjunk a tenyerünkre, kevés vízzel vegyítsük és dörgöljük arcunkra, homlokunkra, vagy ahol pattanások képződtek.
Lábszag és gombásodás: lábfürdő három evőkanálnyi só feloldásával.

És még:
Kisebb felületi zúzódásokra is hatásos, lohasztja a felduzzadt testrészt. Leégett bőrfelületre permetező palackból fújva 10 percig hagyva, utána lefürdés. Alkalmas bogárcsípések fájdalmai és viszketései enyhítésére. Elősegíti az emésztést, és segít székrekedésnél is, de kizárólag csak 1 hétig alkalmazható!! Növényekre levéltrágyának kitűnő, 2-5 % oldható a permetvízben. Edények aljára leégett ételmaradványok eltávolításához is nagy segítség.

Ennyi mindent tudtam meg ma erről a patikában korlátozott mennyiségben, a gazdaboltokban korlátlanul beszerezhető csodaszerről. :)))

Xilit 2017.08.03. 10:08:40

A pikkelysömör, meg, hogy érezted már magad jobban is: nem kéne egy kicsit diétáznod?
Ha nem vagy gluténérzékeny, a zöldárpát mint állandó táplálékot csak érdemes lenne kipróbálnod.
Ja, még valami, ami számításba jöhet:

www.naturland.hu/hun/tablazatok.html

Itt található az egyik legjobb vércsoportdiéta-táblázat

pettra01 2017.08.03. 14:43:01

@Drizari: Igen, nagyon pártolom ezeket a hagyományos praktikákat, kilószámra használjuk a szódabikarbónát is, tényleg fantasztikus hatása van, most értem le a kis vödröm aljára, megint kell szerezzek vagy egy-két kilót. A keserűsót csak néhány éve fedeztem fel, a pikkelysömörnek meg a Facebooknak köszönhetően, emellett a sima só is remek dolog, egy jó forró lábfürdő elalvás előtt csodákat művel az emberrel. Különben lehet, hogy a patikai korlátozásnak csak praktikus okai vannak, nincs kedvük zsákszámra tárolni ilyen anyagokat, és hát tulajdonképpen igazuk van, ha sok kell, vegyem meg máshol.

pettra01 2017.08.03. 14:55:04

@Xilit: Mindig nagyon tiszteltem a fegyelmezett embereket, akik képesek voltak az ilyen embertelen diétákat megvalósítani, erre sajnos nem vagyok kapható, amúgy ronda egy természetem van, inkább meghalnék éhen, de csak azt eszem meg, ami jól esik. A gyógyteákat is nagyon tudtam mindig másoknak ajánlgatni, de nekem nem ment, elkészítettem, aztán ránéztem, főleg megéreztem a szagát, attól kezdve akár ki is önthettem. A gyerekeim szoktak is csúfolni, mert vannak ilyen mániáim, hogy a tésztát valamiért nem szeretem, de képes lennék reggeltől estig krumplit enni. Csokit se szoktam enni általában, de ha megbokrosodok, akkor nem tudom, hol a határ. A coláról ne is beszéljünk, mert számomra más ital nem létezik. Múltkor a pirítósba szerettem bele, vagy egy hónapon keresztül pirítóst ettem pirítóssal, aztán egyszer csak vége lett.

Xilit 2017.08.03. 16:30:32

@pettra01:

A pirítóst én is nagyon szeretem, fokhagymával, vagy joghurtba tördelve. Sokszor volt vacsorám, de mostanában inkább olívaolajba tunkolom a kenyeret, miután az olajba forgattam a fokhagymát, és jól megsóztam. Mennyei! :)
A vércsoportdiéta igazából nem úgy diéta, mint amikor gyerekkorunkban ment a hasunk, és anya főtt krumplival, meg reszelt almával kúrált minket. Ez egy táplálkozási rendszer, elfogadható érvek mentén, persze, senkire nézve nem kötelezhetően. Amikor néhány évvel ezelőtt belefutottam, meglepődtem, mennyire rezonálok a vércsoportomnak ajánlott élelmiszerek többségével. A gyógynövényeket gyakorlatilag évtizedek óta használom, ösztönösen választottam ki őket , s lám, javalltak is. A tiltott lista 90 %-át eleve nem szeretem, úgyhogy nekem nem gond erre figyelni.

Semmiről nem foglak lebeszélni, de azér' mondom, hogy a colánál egészségtelenebb italféleséget elképzelni is nehéz. Az tuti, hogy egy alapos méregtelenítés sokat lendítene rajtad.

pietnik 2017.08.03. 17:49:53

Van ennél egyszerűbb oka is annak,hogy korlátozott mennyiségben lehet csak a korábban(azaz nagyanyáink idején!) házipatika-szerekhez jutni!
Egy idő óta keményen fogyasztom a C-vitamint,függetlenül minden ráaggatott,gyászos megjegyzés ellenére.No.-ból szoktuk hozatni a párom fiával,és hogy ne aprózzuk el,mindjárt 5 kg-os kiszerelésben.
Két alkalommal is sikeresen beszerezte a srác,de az utóbbi alkalommal elmondta,hogy ez volt az utolsó,mert aug .elsejével drasztikusan megemelkedik a C -vitamin ára!És ,lám,már meg is emelték,amire azt mondta a párom,hogy arra már nem pazaroljuk a pénzt,takarékoskodjak vele!
Hogy lehet az egészséggel takarékoskodni?!
Hát úgy,hogy lassan minden hasznos patikaszer arra a sorsa jut,hogy vagy korlátozzák a vásárolható mennyiséget,majd mikor ez a korlátozás már megtette hatását,akkor a korábban olcsó szer nagyon drága lesz,amitől magad is korlátozni fogod a használatát,vagy mint tavaly emlegették nálunk,hogy betiltják a gyógynövények árusítását,és csak gyógyszertárakban lesznek kaphatók!(Mára nagyon megemelkedett az áruk!!!Vagy nem kaphatók!!)
Amiről korábban ,egy másik posztban értekeztetek(Q10,stb) azoknál tapasztalható,hogy azok árai is a fellegekben járnak már!Azt figyeltem meg,hogy ezek az étrend kiegészítők sokszor a magas árakkal manipuláló gyógyszergyárak melléküzemágaiban készül,és gyakran drágábbak,mint azok a gyógyszerek,amelyek kiegészítését,vagy pótlását szolgálják!
Aki valamiféle szkepticizmust hall ki a szövegemből,az jól hall!
Koleszterincsökkentők legvadabbikát szedették velem az infarktus után,az infarktus után,ami sok-sok évi kolesztreincsökkentő szedése után vidáman rám köszöntött!!
Három hónap után istentelen fájdalom köszöntött rám,az izületeim majdnem leszakadtak,és eltüntek az izmok a kezeim egyes részeiről!!! Izomsorvadás!
Aztán megtagadtam a koleszterolcsökkentők szedését,mert gyakorlatilag nem előztek meg vele semmit,ráadásul kiderült egy nemzetközi vizsgálat adatai alapján,hogy a ROSUCARD nevű gyógyszer szedése izomsorvadást,és cukorbetegséget okoz 25%-ban,amit nekem sikeresen be lehetett gyűjtenem,és ráadásul az orvosok hibájának rótták fel,hogy a fenti káros hatások elkerülhetők lettek volna,ha...ha.Q10 koenzimet szedetnek velem,ugye,ami nem gyógyszer,csak gyógyszerkiegészítő,és nem jár rá tb!!
Ennyit erről!

pettra01 2017.08.04. 01:55:58

@pietnik: A koleszterincsökkentővel nekem is volt kalandom. A nevére már nem emlékszem, csak arra, hogyha bevettem, kettőslátásom lett és forgott velem a világ. Az orvos persze azt mondta, hogy képzelődés, ilyen nincs. Nyilván abbahagytam, azóta azt az orvost is kerülöm. Napi egy Aspirin protectet szoktam megenni, állítólag ez megvéd az infarktustól. Lehet, hogy nem, de én erősen hiszek benne és az is ér valamit, hát nem? Rendkívül gazdaságos kis gyógyszer, 98 darab van egy dobozban, nagyon sokáig elég. A C vitamint a gyomrom nem szereti.

pietnik 2017.08.05. 12:56:34

Én is aszpirint szedek,annyi van belőle,hogy sörétes puskába tölthetném egy egész vadászidényre!
Jaa,lehet viccelődni vele,de.....A legutóbbi "vénségi kontroll" eredményeként vért találtak a székletemben!Puff!hétfőn megyek a gasztroenteriológushoz,kolonoszkópia előkészítése céljából!Hát,az meg a hátam közepére sem kell,főleg úgy nem,hogy a vastagbél-panaszaim évekkel ezelőt t megszűntek...és ami feltűnő,hogy az aszpirint szedők körében gyakori a véres széklet,mivel vérhigítóként (is) működik,ez benne van a kontraindikációban!
Valószínüleg új székletvizsgálathoz fogok ragaszkodni két hét aszpirin-szünet után!
Ugyanis a nyár befejező aktusaként hétfőn gasztró doki,kedden Martinban ortopédus,kilencedikén kardiológiai kontroll,,10-én meg kolonoszkópia lenne!Hát ebbe bele lehet dögleni!Ráadásul még a háziorvosomat is meg kellene látogatni,meg a diabetológusomat is,tekintve,hogy felhívták a figyelmemet arra,hogy ahogy visszajöttem nyaralásból,feltétlenül...azonnal..sját érdekemben....hogy nekem mennyire tele van ezzel a hócipőm!

pettra01 2017.08.05. 13:10:10

@pietnik: Na, a kolonoszkópia az, ahová végképp nem mennék el, sőt, a szúréseket is kihagyom, túl sok rossz példát láttam ezzel kapcsolatban. Itt nálunk évekkel ezelőtt volt egy szűrőprogram, akiket kiszűrtek, mind el is tették láb alól, előbb zacskót kaptak, aztán annyi. Hát ilyen opció engem kicsit se vonz, meg tudok én halni előzetes kínzások nélkül is. Egyszer nekiálltak kezelni a vérnyomásommal, tényleg magas volt, de észre se vettem, megjártam mindenféle kórházakat, kaptam egy láda gyógyszert, semmit nem segítettek, aztán egyszer egy EKG-n egy kardiológus fölírt a szívemre egy gyógyszert, hogy ne verjen már 120-at folyamatosan a szívem, azóta a vérnyomásom is rendben van. Szóval csak óvatosan az orvostudománnyal, ha javasolhatom. Ha cukros vagy, persze, arra figyelj oda, mert az csúnya dolgokat tud tenni az emberrel, de szerintem a beleidet ne kapkodd el.
süti beállítások módosítása