Csak mondom

Csak mondom

A látnok

2017. június 22. - pettra01

Tényleg kiválasztott nép vagyunk. Erről tegnap is alkalmam volt meggyőződni az Echo TV jóvoltából. Mások drága pénzeket fizetnek különféle jövendőmondóknak, mi meg tök ingyen hozzájuthatunk, csak úgy ülünk a tévé előtt, aztán egyszer csak jön a nemzeti látnok és megmondja a tutit. 

Kövér László volt a Napi aktuális vendége. Egy nő volt a műsorvezető, nem tudom a nevét, nem is hiszem, hogy érdemes lenne megtanulni, ő biztosan súlyos személyiségnek képzeli magát, de valójában felejthető. Bájos diskurzus volt, a hölgy imádattal tekintett interjúalanyára, miközben a házelnök úgy beszélgetett vele, hogy még véletlenül se nézett rá, hanem egyfolytában a kamerának adott elő. Szó esett mindenféle szokásos dolgokról, a parlamenti borzasztó fegyelmezetlenségektől kezdve az európai politikusok alkalmatlanságáig, semmi meglepő. Hanem a végén megszállta az ihlet és előadta a próféciáit. Polgárháborút vizionál a házelnök, méghozzá európai méretekben. Merthogy az uniós politikusok Soros meg a nagytőke zsebében vannak, nem törődnek a választóik véleményével, és ennek rossz vége lesz. Küszöbön áll a polgárháború, amikor az emberek elkeseredésükben nem látnak más kiutat, mint hogy saját kezükbe vegyék a sorsukat, akkor pedig az isten kegyelmezzen nekünk. Persze mi jobb helyzetben vagyunk, nálunk béke van és nyugalom, de a nyugat az hanyatlik. 

Érdekesen működnek némely agyak. Egyrészt látja, hogy a választókat semmibe venni kockázatos, másrészt csőben nézi a világot, aminek a végén csak és kizárólag a másféle emberek jelentik a problémát, akikkel nem és nem vagyunk hajlandóak együtt élni. Mintha  csak és kizárólag az foglalkoztatna bennünket, hogy nekünk megfelelő hittel rendelkeznek-e a szomszédaink, hogy az asszonyaik kendőben járnak-e és elfogadható-e a bőrük színe. 

Szóval azt mondja, hogy csúnya világ lesz. Hát lehet. De azért ha körülnézünk ezen az erős és büszke országon, nagyon úgy néz ki, hogy már most is eléggé csúnya. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmondom123.blog.hu/api/trackback/id/tr3312612915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2017.06.22. 11:53:52

Érdekes, hogy a Kádári időkben is a nyugat összeomlásáról vizionált a propaganda, ez akkor volt a legerősebb, mikor kezdődtek a diáklázadások, a Sorbonne egyetemet foglalták el, és a fiatalok lázadása átterjedt a munkásokra, végül országosan ötmillióan sztrájkoltak, és szinte lebénult Franciaország.

És lám, az elégedetlenség terjedt tovább, emiatt még abban az évben a mi néphadseregünk is segített leverni a csehszlovákok Prágai tavaszát ....

pettra01 2017.06.22. 12:11:38

@Drizari: Igen, van ez a fajta látáshiba, amikor az ember csak a távoli dolgokat látja élesen. Talán egy alkalmas szemüveg segíthetne...

CsipkeRózsa 2017.06.22. 13:13:11

Az Echo TV , ráadásul Kövérrel, borzasztó estéd lehetett.

pettra01 2017.06.22. 15:10:03

@CsipkeRózsa: Ja, a tegnapi nap ilyen volt, csupa csemegét fogtam ki, ráadásul Kövér éjfél után már tényleg felér az emberkínzással.

BiG74 Bodri 2017.06.22. 20:08:37

@pettra01:
Kövér bármikor felér egy durva agyelhalást okozó bakteriális fertőzéssel.

Jakab.gipsz 2017.06.22. 21:44:55

1. Bombera Krisztina ájuldozása felül múlhatatlan, ha a liberális demokráciáról van szó.

2. Igen 68! Akkor romlott el valami Európában.
3. A bunkók Cohn-Bendit "vörös Rudi" féle neo marxisták. átvették a hatalmat Párizsban, majd lépésről lépésre a kontinensen, itt tartunk most.
Mint a nyüvek és a fürkész darazsak, egy apró szúrás a bőrön, ami talán jól is esik, majd beléd rakja petéit, és azt veszed észre, hogy belülről viszketsz.
Ilyen az amikor a proletár internacionalizmus látomása, újra van fogalmazva.
Látod nem látod, na látod!

pettra01 2017.06.23. 01:16:22

@Jakab.gipsz: Ajánlanám, hogy nézd meg az ATV-n a mai Egyenes beszédből Niedermüller Pétert a migránskérdésről. Na valahogy így áll a problémához egy normális európai ember szerintem. Szóval ki lehet találni ilyen Orbán-féle agyrémeket a líbiai rezervátumokról, csak hát azzal egyrészt az a baj, hogy végtelenül embertelen, másrészt kivitelezhetetlen, csak arra jó, hogy az a pojáca felírassa a plakátjaira.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.23. 05:07:19

A nyugat hanyatlik, ez szimpla tény. Mind gazdaságilag, mind erkölcsileg. Gazdaságilag a nyugat jóléte tőlünk függ, ha nem lenne kit kizsákmányolniuk, végük lenne. Erkökcsileg pedig ami ott van, az ateizmus, homoszex, pedofília, iszlamizáció.

ZorróAszter 2017.06.23. 08:10:36

@Jakab.gipsz:

Ön szemlátomást nem szakít régi szokásával, hogy gátlás nélkül pampog bele a levegőbe mindenféle innen-onnan összecsipegetett ökörségeket.

Például ki mondja magán kívül Cohn-Bendit-et marxistának vagy akárcsak neomarxistának is?
Ő mondja? Más mondja róla magán kívül? Ki?

Vagy mikor is halt meg Rudi Dutschke? Csak nem 1979-ben?

Xilit 2017.06.23. 08:11:17

Nem is tudom, melyikük kevésbé beszámítható: Orbán vagy Kövér? Abban viszont biztos vagyok, hogy a Parlamentbe egyikük sem való.
Feltűnő, hogy milyen mértékben kerültek előtérbe pszichopaták. Hogy hatalomra törnek, a figyelem központjába állítják magukat, katonásan leegyszerűsített REND-be akarják tenni, és betonba öntik a világot, az a zavartságuk, bizonytalanságuk egyenes következménye. De vajon a mindenkori és a mindenütt meglévő kritikus többség is hasonló problémákkal küszködik? Vagy mi az oka annak, hogy az emberek inkább bízzák az életüket a meghasonlottakra, mintsem hallgatnak a saját józan eszükre?
Persze, van egy csomó kész válasz, s mindnek az eredője a félelem, na de mikor gondolunk bele végre, hogy maga a félelem az, ami beteggé tesz, mentálisan, fizikailag, mindenhogyan, sőt, a félelem maga az egészség hiánya, azaz a hiányos egészség.
Akkor kimondhatjuk, hogy valójában azért engedelmeskedünk a félelemnek, mert félünk tőle? Fából vaskarika.

ZorróAszter 2017.06.23. 08:16:03

@MaxVal BircaMan HJCD:

" Gazdaságilag a nyugat jóléte tőlünk függ, ha nem lenne kit kizsákmányolniuk, végük lenne."
Úgyhogy szólni is kéne végre Orbánnak, hogy ne szolgálja ki őket ilyen buzgón.

"Erkökcsileg pedig ami ott van, az ateizmus, homoszex, pedofília, iszlamizáció."
Főleg a keresztény közösségekeben, kolostorokban, papnöveldékben.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.23. 09:44:46

@ZorróAszter:

"Úgyhogy szólni is kéne végre Orbánnak, hogy ne szolgálja ki őket ilyen buzgón."

Nem lehet. Bombáznák másnap Bp-et. Amit meg lehet tenni: lassan rombolni belülről, óvatosan.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.23. 09:45:21

@ZorróAszter:

""Erkökcsileg pedig ami ott van, az ateizmus, homoszex, pedofília, iszlamizáció."
Főleg a keresztény közösségekeben, kolostorokban, papnöveldékben."

Amióta liberális lettál, elkezdtél ilyen mítoszokat gágogni. Mi van veled?

pettra01 2017.06.23. 11:45:06

@MaxVal BircaMan HJCD: "Erkökcsileg pedig ami ott van, az ateizmus, homoszex, pedofília, iszlamizáció.".
Azért érdekes, hogy amikor valaki egyre szenvedélyesebben ostorozza az elhajlásokat, fel se merül benne, hogy ő maga is szélsőséges.

ZorróAszter 2017.06.23. 14:16:33

@MaxVal BircaMan HJCD:

Kedves MaxVal!

Mióta fizetett fidesznyik lett, azóta hiszi meggyőződéssel azt a blődséget, hogy a vádakra elég bármit bevisszakamuzni, és akkor a politikai parti minimum döntetlenre jön ki.

Tévedés: magáról mindenki tudja, hogy egy politikai szélkakas, aki már minden volt és mindennek az ellenkezője is. Többek között liberális is.

Rólam meg hiába mondja, hogy liberális vagyok, senki se hisz magának - többek között ebben sem.
Mindenki tudja hogy sosem voltam és most sem vagyok.

Ráadásul nem is zaklat fel különösebben, mivel próbálkozik.
----------------------------------------------------
Papnövelde, egyebek:
arra a furcsaságra bátorkodtam ismételten felhívni a szíves figyelmét, hogy keresztény(nek mondott) létére mennyire csak a homokosfelvonulás és a buzibárok világa izgatja.

Holott ha keresztény lenne, akkor elsősorban az izgatná hogy hogy van mindez az egyházon, főleg papságon belül. Mert hát minimum ugye az egy probléma, hogy egy ilyen pap által kiszolgáltatott szentségek érvényesek-e?

És ez egyáltalán nem mindegy ha valaki valóban hívő.

Ezen a kérdésen ugyanius a lelki üdve múlhat.

Azon, hogy hogy riszálja magát egy szakálas nő miniszoknyában, azon meg legfeljebb az övé.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.23. 18:34:19

@ZorróAszter:

Öregem, ne hazudj. Évek óta próbálsz rágalmazni, soha nem volt bizonyítékod.

ZorróAszter 2017.06.23. 20:31:53

@MaxVal BircaMan HJCD:

Ön önmaga igazolja minden állításomat. Egyrészt azzal, ahogyan folyamatosan korrelál a véleménye a fidesznyikek gyakran változó tematizálási szándékaival és irányával.

És azzal is, amilyen fideszes arcbőrt növesztett:
idejön egy ilyen blogba, ahol az olvtársak kezdettől ismerik a NOLBLOGról, még "többkapitalizmust" MaxVal időszakából. És engem is.
Azt mondja rám hogy liberális őelőttük.
Aztán meg azt mondja nekem őelőttük, hogy "Öregem, ne hazudj."

Muhahaha! ! ! :o)

CsipkeRózsa 2017.06.25. 14:50:27

@MaxVal BircaMan HJCD:
"@ZorróAszter:
Öregem, ne hazudj"

ez erős volt, és nem igaz!

ZorróAszter 2017.06.25. 22:16:12

@MaxVal BircaMan HJCD:

Ott vannak a tények szépen felsorolva. És itt vannak a régi NOLBLOGos olvtársak, akik mint említém, ismerik már magát mint a rossz pénzt. Úgyhogy itt hiába hazugozik, mindenki tudja, hogy maga hazudik.

De jó újsüttetű fidesznyikként úgy tesz, mintha nem is lenne oda írva semmi. És a saját szelektív vakságát hatalmában állna itt bárkire is ráeröltetni.

Szerintem kiváncsian várjuk mindannyian, hogy amikor majd épp JOBBIKos lesz, mert Vona látszik a nyerőnek, akkor milyen műsort ad majd elő.

:o)

pettra01 2017.06.25. 23:00:15

@ZorróAszter: Hát igen, ha valaki változékony, akkor ezt a szokását megőrzi, szerintem is lesz még itt érdekes fordulat Max esetében :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.26. 06:05:37

@ZorróAszter:

Még akkor se voltam fideszes. amikor Fidesz-tag voltam.

A Jobbik akkor se tetszett, amikor újfasiszta volt, most se tetszik liberális pártként. Nem érzem bennük a szellemi erőt.

)sszekeversz valamelyik balllibbak, aki tavaly még átkozta Vonát, ma meg már koalát akar vele,

ZorróAszter 2017.06.26. 17:42:19

@MaxVal BircaMan HJCD:

X-edszer vertem bele az orrát. Maga meg azt pampogja vérző orral, hogy "Még egyetlen tényt se írtál eddig.... "

Gondolja elég ennyit mondani és akkor elfelejtődik minden?

Szerintem szerezzen be ide minimum 20 fideszest akik mindenre bologatnak magának.
Mert mint mondtam, itt többségében olyanok vannak, akik ismerik magát mint a rosszpénzt régről.

:o)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.26. 18:10:37

@ZorróAszter:

Sosem tikoltam múltamat. azaz nem tudsz ellenem felhozni semmit.

Aki ismer korábbról, az semmi újat nem tud azokhoz képest, akik csak nem rég ismertek meg.

ZorróAszter 2017.06.27. 08:11:55

@MaxVal BircaMan HJCD:

Azt hogy politikai szélkakas, aki nyikorokva forog aszerint, hogy milyen szelek fujdogálnak, azt itt mindenkinek volt szerencséje megfigyelni az elműlt közel 10 évben.

Én ebből csupán a liberális "Többkapitalizmus" MaxVallal, a fideszellenes MaxVallal meg a hirtelen fidesznyikké vedlő MaxVallal találkoztam.

A többi szélkakaskodásáról maga büszkélkedett mint legnagyobb erényével a hitelességén kívül.

Azokat azért nem sorolom, mert azt elfelejtettem, hiába hozza elő megint.

Csak az maradt meg belőle, hogy maga minden volt már és mindennek az ellenkezője is.

Ilyet speciel én érdek nélkül sosem láttam. Csak olyanoknál, akiket mindig a főnök körül láttunk sündörögni akárki is volt az éppen aktuális főnök. Ők változtatták így állandóan a politikai véleményüket aszerint, hogy az aktuális főnökük épp MDF-es, FIDESZes vagy JOBBIKos volt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.27. 09:47:38

@ZorróAszter:

A gond csak az, hogy még sosem voltam olyan pozícióban, ahol számított volna a politikai álláspontom. Egész eddigi
életemben vagy kényszervállalkozó voltam vagy egyszerű proletár.

Azaz se hasznom, se károm nem lehetett véleményem miatt.

Akkor meg miről beszélsz?

Ráadásul ritkán esett egybe álláspontom az éppen többségivel.

Sose voltam még szélkakas. Voltam már kommunista, liberális, fasiszta, populista, de szélkakas még sosem.

A legtöbb munkahelyem ezen kívül külföldi volt, ahol a főnököm nullára értett a magyar politikához, azaz még a főnökhöz se tudtam alkalmazkodni.

Ami pedig a külföldi politikát illeti, a helyzet ugyanaz.

Sose alkalmazkodtam senkihez, nemhogy főnökhöz nem, de még a családhoz se.
süti beállítások módosítása