Csak mondom

Csak mondom

Hamiskártyások

2016. szeptember 26. - pettra01

Tegnap az idősebbik fiam volt a boltos beosztott. Indult volna, megkapta a listát, aztán azt mondja, hogy akkor hol van a kártya. Ez vicces, hogy pont tőlem kérdezi, mert aki garantáltan nem használja a kártyámat, az én vagyok, mindig az viszi, aki éppen pénzes ügyeket intéz, aztán az a szokás, hogy utána visszateszi a  helyére, a konyhaszekrénybe az üveg közé. Ezúttal azonban a kártyának hűlt helye volt. 

Na, kitört a hatalmas nagy riadalom, elkezdték keresni a tettest. Ki vitte el legutóbb? A nyomozás eredményeképpen fény derült az elkövető kilétére, az is az idősebbik fiam volt, előző nap is ő járt bevásárolni, de mivel a kártyát nem találta a tárcájában, valószínűnek tűnt, hogy talán ott maradt valamelyik boltban. 

Azt a pánikot érdemes lett volna lefilmezni. A fiam elrohant itthonról, hogy akkor ő most végigjárja a lehetséges helyeket, a másik fiam is aggodalmaskodott, hogy talán le kellene tiltatni, a lányom meg szinte belebetegedett, hogy jaj, most mi lesz, ráadásul az enyém olyan érintős vagy milyen kártya, hogy állítólag ötezer forint alatt kódot se kér senki, ha tehát valaki megkaparintotta, apránként szépen akár az összes vagyonomat elvásárolhatja. 

Olyan túlságosan nem izgattam magam, akkora nagy összeg az én kártyámon nincs, túl nagy kárt nem tudnak nekem okozni, szerencsére az októberi nyugdíj meg fizetés majd októberben érkezik, szóval nem láttam okát, hogy most Dunának kellene menni emiatt. Aztán egy óra múlva megjött a fiam, be is vásárolt, meg a kártyát is hozta, nem veszett el, csak nem a tárcájában hagyta, hanem a kocsiban. Ez örömhír volt, annál inkább, mert egyszer a lányom már ottfelejtette a kártyámat a Tescoban, és nem is volt egyszerű visszaszerezni, személyesen kell megjelenni, igazolvány, jegyzőkönyv, miegymás, hát nem igazán hiányzik nekem egy ilyen tortúra. 

Ma ismét az idősebbik fiam ment boltba, előtte azért piszkáltam egy kicsit, hogy aztán a kártyára nagyon vigyázzon - általában nehezen viseli a prédikációt, de ezt szó nélkül fogadta. 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmondom123.blog.hu/api/trackback/id/tr3111745387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2016.09.26. 22:39:41

Én a kutyára gyanakodtam volna. Főleg ha a szeme sarkából néz :o)

Egyszer én elveszítettem a kártyámat, ami azért volt kínos, mert akkor még volt ilyen lehúzós vásárlás a dombornyomott kártyákkal, és csak pár nappal később vettem észre, de nem történt baj.

pettra01 2016.09.26. 22:54:18

@ZorróAszter: Tulajdonképpen előfordulhat bármikor, hogy az ember elveszíti, ha sok pénz van rajta, akkor tényleg kínos, de így hónap vége felé azért talán kiheveri az ember. A barátnőm, akinek ellopták a táskáját mindenestül, azóta is bele van betegedve, pedig összességében nem járt nagyon rosszul, az iratok megkerültek, a kártyát letiltatta, jó, persze, kellemetlen, de ezért még nem kellene a kétségbeesésbe zuhanni.

ZorróAszter 2016.09.28. 14:26:53

Ha jó barátnője, akkor szerintem vigasztalja ezzel. Mármint hogy sokkal rosszabb is lehetett volna.

Hacsak ettől nem lesz még félősebb.
süti beállítások módosítása