Csak mondom

Csak mondom

Ki nevet a végén?

2017. április 09. - pettra01

Ha csak játék lenne, nem is venné túl komolyan az ember, mert ugye mi történhet? Legfeljebb ebben a játszmában alul maradunk, de majd jön a következő, aztán az utána következő, és előbb-utóbb talán mi is nyerünk. De ez sajnos nem játék. 

Igazi háború indult a civilek ellen - persze nem minden civil ellen, mert például a nyugdíjas klubokkal, az állatvédőkkel, a bélyeggyűjtőkkel, a CÖF-fel, és még sok-sok szorgos szervezettel nincsen semmi baj, ellenben a külföldről pénzelt civilek nagy veszélyt jelentenek a társadalomra, ezek ugyanis valójában nem is alapítványok, hanem ügynökszervezetek, amelyek azon munkálkodnak, hogy a törvényesen megválasztott kormány ellen hangoljanak. Szorgos jogászok dolgoznak azon, milyen törvényekkel lehetne megregulázni ezeket a nemzetidegen képződményeket. 

A CEU-val például sok a baj. A miniszterelnök is megmondta, hogy csalók, a kancelláriaminiszter pedig kifejtette, nem jól van az, hogy a CEU privilégiumokkal rendelkezik a magyar egyetemekkel szemben, és ennek véget kell vetni. A diplomájukat például Amerikában is elfogadják, holott más magyar egyetemek diplomáiról ez nem mondható el, tehát a magyar egyetemek ezáltal hátrányban vannak a CEU-val szemben. 

Ha ezt valaki elfogadhatóan el tudja magyarázni, mi ebben a logika, azt megköszönöm. A CEU ugyan külföldi alapítású egyetem, de a magyar kormánynak semmi köze hozzá. A finanszírozásában nem vesz részt, a létezéséből csak haszna származik. Mit akar most a kormány tulajdonképpen? Arra a privilégiumra gondol, hogy a CEU diplomáját világszerte nagyra értékelik? Ezt nem a kormány biztosítja az egyetemnek. 

Sikerült a fél világot magunkra haragítani. A kérdés már csak az, mi lesz végül szegény Izaurával? 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakmondom123.blog.hu/api/trackback/id/tr1812411321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.09. 07:33:10

Miért lenne háború a civiok ellen az, ha azok kötelesek átláthatóak lenne finanszírozásukat illetően?

ZorróAszter 2017.04.09. 14:08:58

Kedves Pettra!

Mikor Gyurcsányt behívatta a gyarmattartónk helytartója, és közölte vele, hogy át kell adnia a látszathatalmát Orbánnak, akkor Gyurcsány a hülye öszödi beszédet találta ki kínjában arra, hogy a helytartó parancsát teljesítse, és a kutya se válassza meg.

Most, hogy a német helytartó Orbánnak küldte el a selyemzsinórt, Orbán ezt a cirkuszt találta ki a saját lejáratására.

Szerintem sokkal kreatívabb, mint Gyurcsány öszödi beszéde volt.

Az sokkal érdekesebb, hogy a német helytartónk kinak adja át a stafétabotot.

Nagyon úgy néz ki, hogy a Nácipárt vezérének, Vonának.

pettra01 2017.04.09. 15:31:11

@MaxVal BircaMan HJCD: Engem személy szerint nem érint, honnan kapnak pénzt, Sőt, továbbmegyek, az államot se érinti, szerintem annyi köze van hozzá, hogy a működésüket szabályozza, mit tehetnek és mit nem, kész. Sokkal nagyobb figyelmet érdemelnének azok a civilek, akiket közpénzzel tömnek.

pettra01 2017.04.09. 15:35:47

@ZorróAszter: Hát ez már túl szövevényes az én fantáziámnak.

pietnik 2017.04.09. 19:08:29

Elszállt egy kommentem,mert a komment megírása UTÁN kérte a gép a belépést,és amikor beléptem,megette a kommentet!Igaz ,figyelmetlen voltam,de kezd az agyamra menni,hogy nekem mindenféle akadályt gördítenek az utamba,és a felvetett kérdésre való hozzászólás megtétele,kérdésre válaszolás helyet azzal zavarja meg a gondolatmenetet,hogy törjem a fejem azon,hogy hogyan lépjek be,milyen csalafinta kérdések lesznek,és azon,hogy milyen hibát vétettem,hogy eltünt a komment,mert erre a gép választ nem ad!
Nos,a kérdés az,hogy miért is zavaró a CEU?!
Nem arra válaszolok,hogy Orbánnak miért zavaró,hanem hogy nekem miért az!?
Orbán szempontjából azért zavaró,mert Soros le akarja váltani Orbánt,valami oknál fogva,valszeg azért,mert a soros cselekedet-sor már zavarja az egyéni érdekeit,,és talán meg akarja valahogy menteni a hatalmát,vagy /és el akarja kerülni az arcvesztést,és "tisztesen" akar levonulni a színről!Egyébként ugyanaz a Soros-bérenc-tanítvány,mint volt a rendszerváltás előtt,és után is!!
Ez a küzdelem a féreg küzdelme a tűzben,ami őt nem is annyira égeti!
Ami pedig a magyar felsőoktatás helyzetét illeti,hát az történt,hogy Orbán segédletével verték szét,és tették fizetőssé a felsőoktatás maradványait,amelyek helyébe a Soros egyetem lépett!!
Most ez a civódás aSoros-bérencek között folyik,egy hatalmi vákum kitöltésére!Soros hatalma megrendült,itt próbálkozik!Egyébként egy érdekes üzletember,aki államokat dönt meg,pénzügyi rendszereket támad,államférfiakat,és kevésbé államférfiakat,politikusokat tesz le,emel fel!Érdekes,de egy normális világban nem lehetne ilyen,hacsak nem igaz az,hogy egy hatalmas államok feletti árnyéktalaom játszik velünk,életünkkel Soros képében!
Engem ezért hidegen hagy a CEU sorsa,de Orbáné is!Feltéve,ha eltakarodik a francba a CEU-val egyetemben!

littke 2017.04.09. 21:23:04

Én ebben a dologban közömbös vagyok. A CEU persze nem más mint Soros miliárdos szocsöve, bástyája. Soros nagyon progressziv, sok dologban egyet értek vele, de az hogy más országok belügyeibe avatkozik, talán nem az ö feladata. Talán azt az illetö országokra kellene hagyni.
Ilyesmit nem hallasz Bill Gates röl.

Az meg hogy a CEU ilyen olyan magasan van rangolva, és hogy azt a diplomát itt az US ben kvázi elfogadják az mind por hintés. Azt se tudják eszik e vagy isszák.....
Biztos vagyok hogy sok más magyar egyetem hasonloan jo, de nincsen nekin konnekcio.....

ZorróAszter 2017.04.09. 21:50:19

@pettra01:

Tetszik tudni ez olyan, mint pár hónapja amikor pár hónapja azt mondtam, az amerikai elnölválasztás nem most van, hanem pár éve volt. Pár éve döntötték el amerika valódi urai, hogy mik lesznek a követendő feladatok 2017-től. Aztán kiválasztották ehhez a megfelelő bábot.

És azt is mondtam, hogy ez szerintem Trump, mert ha Clintonnét választották volna, akkor nem kellen ekkora hülye cirkusz. Ekkora cirkusz csak egy ilyen hülyéhez kell, mint Trump.

Little is azt mondta, ez túl fantasztikus, csakhogy ezt én a választás előtt is mondtam, amikor mindenki Clintonnéra tippelt.

:o)

pettra01 2017.04.10. 00:57:49

@pietnik: Én meg majdnem a blogomba nem tudtam belépni. Eddig soha nem kért tőlem semmit, most jelszót követelt, de hát ki emlékszik már arra? Ahány helyre regisztrál az ember, mindenhol másféle jelszó kell. Egy csomó variációt végigpróbálgattam, aztán véletlenül sikerült.
A Soros-egyetem nem lépett semminek a helyére, ezt hogyan érted? Minden egyetem saját maga dolgozik meg a hírnevéért, ezt nem lehet megvenni, nem államközi egyezményeken múlik.
Úgy tűnik, túlságosan haragszol Sorosra, ami nem indokolt, Töméntelen sok pénzt tud csinálni, és aztán ennek egy részét a passzióira fordítja. A többi milliárdosok is ezt csinálják, csak éppen nekik másfajta passzióik vannak. Mellesleg rengeteg nagyon jó kezdeményezése van.

pettra01 2017.04.10. 01:10:13

@littke: Ebben én nem vagyok járatos, fogalmam sincs, mekkora híre van a CEU-nak Amerikában, de elhiszem, hogy elismerik, már csak azért is, mert a legnevesebb szakemberek oktatnak ott, szóval azért lehet némi alapja ennek a hiedelemnek.
Egyébként ez is egy legenda, hogy Soros szócsöve. Egyszerűen lehetőséget ad embereknek arra, hogy képezzék magukat, aztán hogy mit kezdenek az így megszerzett tudásukkal, az már az ő dolguk, nincs semmiféle kötelezettségük, nem írnak alá semmiféle kötelezvényt, hogy cserébe Soros híveivé kell, hogy váljanak. Orbán azzá lett? Vagy a kormányszóvivő, aki évekig járt a CEU-ra, még ösztöndíjat is kapott? Ott az a klímakutató nő, aki a CEU-n tanít, a Facebookon fejtette ki, hogy világéletében Fidesz-szavazó volt, mégis taníthatott a Soros-egyetemen. Mi erre a magyarázat, ha nem az, hogy nem politikai elkötelezettség számít, hanem a szakmai tudás.

pettra01 2017.04.10. 01:13:27

@ZorróAszter: Ha most ezt elfogadjuk, akkor adódik a kérdés, mi lehet a követendő feladat, amihez Trump a megfelelő személy? El nem tudom képzelni. Ha ez valamiféle háttérhatalom műve, hát az elkeserítő. Legyen inkább valami hülye véletlen, azt könnyebb elviselni.

ZorróAszter 2017.04.10. 02:01:00

Kedves Pettra!

Bevallom, engem is megrémít a gondolat, hogy mit találtak ki erre a ciklusra, amihez ez a marha a hiteles bábfigura.

Magyarországon meg az, hogy a német gyarmattartóink mintha tényleg azt vették volna a fejükbe, hogy a Nácipártot ültetik a nyakunkba.

Tetszik emlékezni a pár hónapja írt cikkemre Vona Gabiék ATV-s sztárolásáról?

Azóta Kálmán Olga és Péterfi Judit is már a HírTV-nél van.

Igaz, mintha Havas Henrik és a többiek akik maradtak azok viszont mintha abbahagyták volna.

pietnik 2017.04.10. 07:32:06

Pettra!
Szerintem Little-nek van igaza abban,hogy a CEU-t Ámerikában sehol sem jegyzik,az nem más ,mint Soros elretolt bástyája,amely utóvéd szerepet is betölt!Orbánnal való látszólagos szakítása ..na,ugyan má''.. után ez maradt,de csak látszólag!
Abba pedig ne bizz,hogy Soros ide nagyon sok pénzt hozott,mert ez nem igaz!Olyan ez,mint a bejövő,rengeteg-sok eu-s támogatás,amelynek nyomán csak sorvad az ország!Aztán emlékezz csak arra,hogy mikor SGY kölcsönkért OTP részvényeket dobott piacra,amelyet egy röpke,alig észrevehető mondatban közölt a tv,és ami az OTP-nek többtíz-milliárd forint kárt okozott!
Akkor Soros 450 millió forintnak megfelelő birsággal sújtották,és akkor mondták el sokadszorra Nyugaton,hogy egy ország pénzugyi intézményének támadása egy olyan milliárdos magánszemély részéről,mint Soros,nem bűncselekmény,de azé' etikátlan(ekkicsit!!)
Utána következett Kósa-Rogán-féle shortolás,amit nyilván Soros nyomán követtek el,tehát szakításról szó nincs,legfeljebb ámításról!
Orbán túljátszotta a szerepét,vagy éppen jól is alakíthatta,ez tökmindegyy,mertaz országban az atlantista szerepét eljátszotta,most más végbélszelek fújnak!
Még mindíg azt mondom,hogy érdemes olvasni az új világtudatot,és az ott elhangzó ,szinte hihetetlen terveket,aknamunka mikéntjét is figyelemmel kísérni,mert sokszor az az érzésem,hogy a háttérhatalom ellen,amelynek Soros a képviselője,hatalmas harc folyik!
Nem tudom megerősíteni,mert sokat magam sem hiszek el belőle,de hozzá kell tennem,hogy a most felszinre bukott amerikai-eu-s világpolitikának még annyit sem!
Más!Igaz,kapcsolódik az előzőekhez!
Valamikor tavaly Soros valahol Európában termett ott,és pár órával később már valahol délen avellt,és játszotta az eszét migráncs -ügyben!Azt kérdeztem magamtól,hogy hogy a picsába kerül egyik óráról a másikra olyan helyekre,ahová a mai technikával csak napok múlva keveredhetett volna!
Aztán ,mintha a kérdésemre lenne válasz,a kutyám rugdosásos udvari masszírozása közben felpillantottam az égre,és....!!!
Alig észrevehetően az alkonyati égen,legalább 18-20 ezer méteres magasságban egy repülőgép rohant valamerre délre,de olyan sebességgel,hogy a jóval alacsonyabb,természetes repülési magasságban,jóval nagyobbnak látszó gépek állni látszottak!Senki ,világ(rossz)hírű politikus akkor nem járt semerre sem,de Soros ide-oda cikázott!
Ha valóban ő volt,akkor hogyan lehet az,hogy mint magánszemély ekkora magasságban,ilyen sebességgel repülhet országok légtere felett,minden bejelentés nélkül?!
Egyébként az a hír járja,hogy a bilderberg-csoport,azaz Sorosék,meg a háttérhatalom rendelkezik olyan repgépekkel,melyek részünkre ismeretlenek,és a MOszkva -Washongton utat 40 perc alatt megteszik!
Szóval sok titokzatos dolog történik e Földön,amiről nincs tudomásunk,és ez nem van így jól!
Nagyon nem!!Ezért gondolhatnak a illuminátusok(felvilágosultak!!) arra,hogy az emberiség 95%-a felesleges!(a számukra!)

pettra01 2017.04.10. 11:11:21

@ZorróAszter: Vona lenne a befutó? Ezt azért most még nehéz elképzelni, persze semmi sem kizárt, de valahogy nem tűnik valószínűnek. A következő hónapok még hozhatnak meglepetést, és tulajdonképpen annál rosszabb nem történhet, mint hogy ez a förtelmes Orbán marad a bandájával.

pettra01 2017.04.10. 11:49:49

@pietnik: Hogy Soros ide sok pénzt hozott, ez nem az én hitemen múlik, ez tény, még akkor is, ha te nem hiszed. És nemcsak politikai természetű megmozdulásai vannak, szociális támogatásokat is nyújt, az iszap-ügy után is segített, nem is keveset, de az persze el van felejtve. Nekem nem rokonom, nem barátom, még csak nem is ismerősöm, de elképesztő ez a hozzáállás. Ha neked személy szerint nem segített, az még nem ok arra, hogy kétségbe vond az erényeit. Ártott neked valamit? Nem hiszem. És ha nem nyomnák a propagandát, azt se tudnád, hogy létezik. Ez meg már mindennek a teteje, amit ezekről a titokzatos repülőkről írsz, hát emelném a tétet. Szerintem Soros nem szuper gyors repülőkön száguldozik, hanem teleportál, mert már azt is feltalálták, csak nekünk nem mondják meg. Az időutazásról nem is beszélve, és tulajdonképpen lehetséges, hogy a földönkívüliekkel is kapcsolatban áll.

pietnik 2017.04.10. 17:09:27

Ha úgy lenne,hogy Soros ezt az országot fellendítette,akkor hova tűnt a Népköztársaság vagyona,ma miért vagyunk az EU-ban az utolsó három között,fényévekre még az annyiszor elátkozott szocializmus nyomorától is?!
Miért keveri a szart Ukrajnában,miért szabadította rá a háborút Szíriára,miért döntöget meg országokat,pénzügyi rendszereket!?
Orbán Soros tanítvány,az ő instrukciói révén került az ország,ahova került,és Orbán pedig országnyi magasságokba!
Azt ne mond,hogy amellett,hogy rendszeresen támadta a forintot=fontot,svéd koronát,stb) azért tett valami jót is!
A múltkorokban készült vele egy riport,ahol elismerte,hogy a nácik kezére játszotta a zsidók vagyonát már 14 évesen,és nem érdekli,hogy pénzszerzés közben országok mennek tönkre,mert ha ő nem teszi meg,akkor megteszi más!
De,és ez érdekes lehet,Soros körbe szélhámoskodta az egész világot,sok országból ki is tiltották a szervezeteivel egyetemben,és a pénzszerzés nem büncselekményes,csak etikátlan művelése közben tízezrek halnak éhen,vagy nyakazzák le az ISIS emberei!
És azt sem lehet ezek szerint nagyon a szemére hányni,hogy ha nagyon akarta volna,akkor Mo.-n az Orbán,Gyurcsány-féle szembeköpősdi során az ország szétrablását nem akadályozhatta volna meg,ugyanúgy au USA sem,és az EU sem!
Valami itt nagyon sánta,és ezzel az indulatos válaszoddal nem győztél meg egy pillanatra sem!
Ami pedig a szuper technikát illeti az ,szerintem,nagyon is valós,csak éppen nem nekünk szól
Vagy ha úgy látod,hogy ez nem igaz,akkor nem volt igaz Tesla sem,de nem igaz a titkosított amerikai felderítés sem a szíriai vegyi támadásról,ami,természetesen a szír kormány és az oroszok bűne!(?)
Azt hiszem,hogy ha kis szerencsénk van akkor hamarosan olyan dolgokat tudhatunk meg,amelyek hallatán tátva marad a szánk!
Az a repülőt pedig valóban láttam,de az valószínűleg nem soros gépe volt,de ott volt!

CsipkeRózsa 2017.04.10. 18:43:05

@pietnik:
"a nácik kezére játszotta a zsidók vagyonát már 14 évesen.."

Nem egészen így volt, Soros apja, hogy mentse fiát, talált neki egy "keresztapát", hogy azt higgyék, Soros keresztény. Az igazság az, hogy ő is végig nézte, ahogy "keresztapja" elrabolja a zsidó vagyonokat. Ez nem a 14 éves fiú elhatározásából történő rablás volt.
Gondolom, utólag a nem rokonszenves Sorosról készült szövegekben ez rosszindulatúan jelent meg.

ZorróAszter 2017.04.11. 00:21:10

@pettra01:

Kedves Pettra!

Én nem tudom. Csak a jelekből próbálok következtetni. Csakhogy eddig eléggé sikeresen.

Konkrétan abból, hogy az ATV beállt sztárolni Vonáékat. Bár most meg leállt vele.

És számomra tök furcsa, hogy másnak nem tűnt fel, holott kiveri az ember szemét.

Az se kelt nagy viszhangot, hogy mi a fenét keres Kálmán Olga meg Péterfi Judit a simicskistáknál, vonyistáknál.

Szerintem meg a Nácipárt országlása minden másnál rosszabb. Miért kellene ezt a saját bőrükön megtapasztalni?

Csudálkozom, hogy ezt tetszik mondani.

pettra01 2017.04.11. 02:03:56

@pietnik: Soroson számon kérni szétlopott országot meg az elmaradt fellendülést? Mire föl? Ez mitől az ő felelőssége? Neki az emberi jogok nagyon fontosak, ezért minden tevékenysége valahol az emberi jogokkal van kapcsolatban. Ha a kóbor állatok lenne a szenvedélye, akkor menhelyeket hozna létre és támogatna, valószínű, hogy azért kevesebb támadás érné, de mivel az emberi jogok általában a hatalom számára egyáltalán nem fontosak, nyilván bajuk van azzal, aki a jogfosztottakat segíti.
Ha megnézed, milyen tevékenységeket támogatott például tavaly a Soros Alapítvány, hát van közöttük egy csomó olyan, ami engem nem érdekel, például az LMBT szervezeteket is segíti, de hát nehogy már én döntsem el, hogy ő kit részesít előnyben. Az ő pénze, ha ő a melegeket támogatja, az ő dolga. Persze ez csak egy példa, nézd végig a beszámolót, biztos találsz olyat, aminek a támogatásával te is egyetértesz.
A zsidók vagyonával kapcsolatban Csipkerózsa válaszával teljesen egyetértek, úgyhogy én nem is ragozom tovább, pontosan úgy van.
Bocsánat, hogy az előző válaszomban kicsit ingerült voltam, nem akartalak bántani. Csak nem értem, annyira nyitott ember vagy, érdeklődő, rengeteget olvasol, hát hogy-hogy nem kezdesz el gyanakodni, hogyha Orbán valakit ilyen borzasztóan gyűlöl, az nem lehet rossz ember.

pettra01 2017.04.11. 02:21:42

@ZorróAszter: Hát én sose tudtam komolyan venni ezeket a jobbikosokat, olyanok, mint amikor egy csomó ripacs előad egy nagyon gyönge népszínművet, egyszerűen el se tudom képzelni, hogy ezek kormányra kerüljenek. Persze tévedhetek is, mint ahogy azt se értem, hogy nem verték még laposra azt a buggyant polgármestert abban a faluban, aki hülyét csinál a teljes lakosságból, állítólag jobbikos , az emberek meg újra megválasztották. Most nem jut eszembe a neve sajnos. Szóval ahogy Orbánnak van egy csomó híve, akiknek nem számít, hogy mit csinál, ők szeretik és kész, úgy Vonába is belehabarodhatnak milliók. Simicskáról az a legenda, hogy borzasztó okos, hát nem tudom, mit láthat Vonában. Bár ma a parlamentben volt az a kérdése, hogy van-e Orbánnak vagy a szűk családjának külföldön bankszámlája, ez már vajon Simicska információja lenne?

pietnik 2017.04.11. 08:27:18

Azt nem tudom pótolni számodra,amit magadtól elmulasztottál!Nem tudom veled megértetni,hogy a Soros-féle ,államok életébe,pénzügyeibe való beavatkozás nem mai keletű!Azt sem tudom megértetni,hogy én a Soros-féle áskálódásokkal már 1979-ben találkoztam,amit elmondtak a főiskolán!A polgaz.tanár elmondását akkor nevetségesnek tartottuk,ami 89-re,de mára végképp sivár valósággáváltozott!
És ha nekünk 79-ben elmondták,akkor jóval előbb tudták már,hogy a szocialista országoknak mi lesz a sorsuk!
A szervezkedésbe bevont rendszerváltó elit között egyszer csak megjelent Soros,és osztotta nekik az észt!Most nem térek ki arra,hogy hogyan történt az egészpályás letámadás,hogyn alakult ki a mai helyzet,hogyan lett a CIA szerkesztésében 56 ellenforraadalomból forradalom,hogyan vált árulóvá az akkori értelmiségi elit,zagyválódva a honi,és külföldi emigrációval!Ezeket pedig már kibeszéltük,és ha jegyeztél belőle valamit,akkor jó,ha nem ,akkor is jó,amint látom!
Csupán annyit tudok ebbe segíteni,hogy az alábbi linken ,amely egy cikk Sorosról,amiben van egy video,na ,azt kell megnézni,hogy tudd,ki az a Soros!!
Nekem az a véleményem,már jó ideje,(évtizedek óta!),hogy a háttérben sakkozó,láthatatlan,senkinek elszámolással nem tartozó pénzügyi világelit Soros Györgyön keresztül intézi hatalmi ügyeit!Gondolom,az neked sem tetszik,hogy egy magánszemély irányítsa a világ dolgait a saját pénz-és hataloméhsége szerint!
A link:

alfahír.hu/soros_gyorgy_2017_es_joslatatol_leesik_az_alla

Aztán az UFO-król!
Gondolod,hogy a 16 milliárd évesnek tartott Univerzumban a 100 ezer éve kialakult emberiség az egyetlen értelmes élet?!
Ha igen,akkor a mi Urunk,az Istenünk egy nagy kontár,hogy egyedül ezt a csökött,Soros által képviselt emberiséget tudja felmutatni!
Meggyőződésem,hogy az Univerzumban hemzseg az élet,és a többmilliárd,vagy csak pár millió éve kialakult civilizációk olyan fejlettségre juthattak el,amely számunkra elképzelhetetlen!
Soros szavaival:ha mi nem is tudtuk,tudjuk megvalósítani,akkor megvalósítja már!
Hogy bizonyítékom nincs rá?!Másnak biztos,hogy van,és lehet,hogy éppen Soros az egyik ilyen alak!
De akkor éppen hogy rossz kezekben van ez az info,mintahogy a világ politikai,és pénzügyei is!!

pietnik 2017.04.11. 08:28:06

megvalósítja más! így helyes

ZorróAszter 2017.04.11. 12:13:40

@pettra01:

Tetszik tudni hasonlókat mondtak annak idején Hitlerről is. Ha meg tetszik nézni mondjuk Hitler, Ernst Röhm vagy mondjuk Rudolf Hess fotóit, nem csak mai szemmel nézve röhejesek. Röhögtek rajtuk a németek is annak idején rendesen.

Amíg le nem fagyott az orcájukról a mosoly is.

pettra01 2017.04.11. 15:13:32

@pietnik: Megnéztem ezt az alfahíres cikket, hát nem estem tőle kétségbe. Amit mond, az úgy is van, láthatjuk magunk körül, milyen folyamatok zajlanak. A világ dolgait mindig is egyes emberek spekulációi irányították, a tömeg pedig vagy hitt nekik és azért kész volt feláldozni magát, vagy rákényszerítették, de bármelyik háború nem volt egyéb, mint az emberek felhasználása. Érdemes azon elgondolkodni, ha nekünk lenne számolatlanul sok milliárdunk, mihez kezdenénk vele? Te például hogyan használnád ezt a lehetőséget? Tényleg érdekelne.
Hát igen, az több mint valószínű, hogy nem mi vagyunk az egyetlenek a világegyetemben, de tulajdonképpen én azt kívánom, hogy ne találjanak meg minket, mert amilyen az emberiség, előbb-utóbb valamilyen konfliktusba keverednénk az idegenekkel is.

pettra01 2017.04.11. 15:19:54

@ZorróAszter: Hát igen, az lenne a jó, hogyha nem kellene megtapasztalnunk se a jobbikosok országlását, se Orbán további őrjöngését.

pietnik 2017.04.11. 16:46:43

Nem akarok milliárdos lenni!Csak annyira lennének anyagi javaim,hogy a mai(tehát nem az,amivel ámítanak minket) gazdasági szinten mindent elérhessek olcsón,és élvezni tudjam az életet,anélkül,hogy mások ugyanilyen érdekeit sérteném!És nem úgy,hogygazdag legyek azon az áron,hogy másokat nyomorba,kilátástalan helyzetbe dönteném,vagy meggyőzhetőség hiányában kioltanám az életét!
És valszeg ránk találtak a földönkívüliek,és nem véletlen,hogy a velük való kapcsolatot eltitkolják,illetve karanténban tartják a Földet!
Ebbe nem mennék bele,mert egyszerű dolgokról nem tudtam sokakat itt meggyőzni,erről meg pláne nem,és amiről nem tudjuk,hogy mi az igazság,mi a hazugság,és mi a megtévesztés!
És azt nem értem,hogy Soros-féle video miről nem tudott meggyőzni!
A múltkor,bizonyára emlékszel rá,Zorró Aszter posztjában fenyegetőztem azzal,hogy írok egy postot!?Nos,abból nem lesz semmi!
Feleslegesen nem strapálom magam olyan témában,amit egyszerűsége ellenére nem akar érteni senki!
Itt mindenki nagyon tudja a frankót,mindenkinek megvan a véleménye,és pontosan mindig az nem tetszik,vagy azzal em értenek egyet,ami éppen az aktuális megérteni való lenne,meg abból is elegem van,hogy minden hőzöngés ellenére mindenki simán beletörődik abba,hogy az ő micsidájával verik a csalánt,vagy éppen az aktuális helyzetet gondolja biztosnak és ezért nem vágyakozik arra,hogy a sorsán változtasson!
Jó példa erre az idióta aLEx-szel való vitám során való békéltetés,amikor a baloldalo nolblog bölcsei arra akartak rábeszélni,hogy aLEx nem is hülye,meg biztosan jót akar,csak te feszülsz neki csak azért,hogy igazad legyen!Na,ebből az enyhe balosságból van elegem,és arra a tetőt az húzta rá,hogy képesek vagytok a jótékony télapónak nézni a gestapót,ami jelen Soros Gy.személyében akrja azon az úton tartani a volt szocialista országokat,amelyre Orbán segedelmével juttatta 89-ben azokat!

ZorróAszter 2017.04.11. 18:33:16

Kedves Pietnik!

Mint már többstör mondtam Önnek nálam is, Ön teljesen bedől a fidesznyik propagandának.

A világot a nemzetközi nagytőke tartja a markában, nem Soros György.

Soros a koszos kis pár milliárdjával legfeljebb a pincsikutyájuk lehet.
Mint Bill Gates is.

Legfeljebb benősülhetnek a brancsba. Az a pár milliárd csak arra beugró.

Magyarország meg egyébként is német gyarmat, és nem amerikai, vagy kanadai vagy izraeli.

Földönkívüliek:
Mint abban a bizonyos cikkemben írtam, a földönkívüliek legnagyobb titka, ami miatt titkolni kell a létezésüket, az az, hogy komonizmusban élnek és nem ismerik a pénzt se.

Általánosan se, a dollárt meg pláne :o)

pettra01 2017.04.12. 02:05:25

@pietnik: Nem az volt a kérdés, hogy akarsz-e milliárdos lenni, hanem hogyha véletlenül az lennél, mihez kezdenél a lehetőséggel. Ha jobban belegondolsz, egyáltalán nem könnyű feladat, mert szétosztogathatod, de akkor olyan kevés jut egy-egy embernek, hogy olyan lesz, mintha nem adtál volna semmit. Megtartani sincs értelme, mert minek? Egy embernek, egy családnak mire van szüksége? Aztán ha elkezdesz gondolkodni, hogyan lehetne értelmesen felhasználni a pénzt, akkor rájössz, hogyan gondolkodhat Soros, és mindjárt nem feltétlenül egy sátánfajzatot látnál benne.

pietnik 2017.04.12. 08:45:50

Aszter,kérem!
Soros nem lehet a koszos milliárdjaival...más,mint a háttérhatalom pincsikutyája!Nem lehet,hanem kifejezetten az!
Ő a provokátor,a végrehajtó!Ezt már tíz évvel ezelőtt is mondtam,írtam!Ha Soros nem lesz,akkor lesz más!Nem más BillGates,sem Kissinger,sem Brezinsky sem!Ugye,milyen csodálatos,hogy ezek a vén krokodilok még ma is élnek,és aktívak?!
Német gyarmat vagyunk,de No. pedig háttérhatalmi gyarmat!!Ez ilyen egyszerű!
Ha a háttérhatalom szellent,akkor Németo.-ban mély lélegzet,és dúsítják tovább a levegőt,közvetlen közelről!
Nem hiszem,hogy kanzlerinahuren merne Oo.-val kekeckedni,ha nem lenne mögötte a Deep State!!
Pettrának!Nem is az volt a kérdés ,valóban,hanem az volt a kérdés,hogy ezzel a pár milliárddal Soros hogyan lehetett az egész világot zargató háttérhatalmi gazember!
Ne redukáljuk le a kérdést erre,főleg ne az én személyemre,hanem keressük meg az okát a mai nyomorunknak!
Nekem az a megdöbbentő,hogy én itt próbálok a dolgok mögé nézni,ti pedig olyan alantas gondolatokat hoztok rám,hogy mi lenne ,ha:::
Hát,nincsen ha!
Azt ,ugye,már mondtam,hogy a szocban nekimentem (ez azért túlzás!!) pár telkintályes,helyi pincsinek,akik a párt nevében próbálták eladni karrierjüket a néphez való hűség gyanánt,,és a végtére ,hosszú évek során tartó ellenkezés végére annyit mondott egyikük,hogy basszam meg a szocializmusomat,míg előtte ugyanő annyit mondott,hogy nem kritikus reakciósokra van szükség,hanem pártépítésre,és ezért nem vesznek fel a pártba!Mára pedig büdös komcsi lettem,akinek Szanyi annyit mondott,hogy hagyjam az ósdi dumát a francba,amiért melegeb elküédtem őt a pichába!Amire százados bátya annyit mondott,hogy nem mondhatok ilyet egy politikusnak!
De ez csak vihar a biliben,amit nem a milliárdjaim hanem csak 12 millió ft.-om bánja eddig,no meg havonta 100 eze ft.-t!
Ami pdig az itteni egyet nem értésünket illeti,azzal nagy gondok vannak!
Kezdjük azzal,hogy a mai helyzetet mai szemmel nézzük,és nem vizsgáljuk az ide vezető utat
Nem csak,hogy nem hasonlítjuk össze a múltban történtekkel,hogy mi vezetett ide,hanem hagyjuk,hogy azok aki k ezt a helyzetet előre megtervezetten végrehajtották,azok még valami soha nem volt jótétemény révén meg is dicsőüljenek!
Ha én véletlenül milliárdos lennék....Soros viszont nem véletlenül lett az,hanem gyilkos gonosztetteken keresztül...Nem tudom,emlékszel-e rá,hogy valamikor még volt olyan ,a tőke nemzetközivé válása előtt,hogy tiltott volt a kartellezés, csak úgy lehetett korszerűsíteni,hogy nem növelték a munkanélküliek számát,tilos volt a tőkének az állami gépezetben szerepet vállalni stb.stb.
Nem voltak adókedvezmények,súlyos adóval,birsággal stb-stb
Ez mára miért is szünt meg?!
Szóval,nem csak a tőkének kell nemzetközívé lenni,hanem a munkásság szervezeteinek is,mert csak így lehet korlátot vetni Soros elé,és az általa képvisel háttérhatalom elé!
De ez,én úgy látom,még nagyon várat magára,hacsak Benjamin Fullfordnak a hetente megjelenő írásai valódivá nem válnak,Vagy talán már azok,csak mi nem hisszük!
Pedig a józan észnek vannak egyéb megnyilvánulásai is,csak akik azt mondják,azokat itt Mo.-n Putyin-bérencnek tartják,és azt hiszik,hogy (vagy tudatosan terjesztik),hogy Orbán is az!Pedig dehogy!
A mai CEU-s balhé az gazemberek egymás elleni harca,nekünk semmi közünk hozzá!

ZorróAszter 2017.04.12. 10:04:13

Kedves Pietnik!

A felvetések kérdés szintjén rendben is vannak. Honnan tudhatjuk, hogy Németország gyarmata vagyunk, és nem az amerikaiaké német közvetítéssel? Honnan tudhatjuk, hogy a német vállalatok német kézben vannak, és nem nagyrészt amerikaiak német strómanok alatt?

Nem tudhatjuk, de vannak jelek. Ilyen például az, hogy a németek átlagkeresete körülbelül ötszöröse a magyarnak, és közel azonos az amerikaival. Vagyis a német nagytőke biztosítja a hátterét és korrumpálja a népét. Ha ő meg amerikai gyarmat lenne, akkor ez kisebb mértékben lenne így. Nem tudná ugyanazt biztosítani, mert a pénz egy része tőle meg Amerikába vándrolna.

Fenntartom, hogy Önt gúsba köti a fideszpropaganda. Ugyanis nem Soros itt a lényeg, hanem az, hogy ki hozta létre az Iszlám Államot és ki indította be a menekülthullámot?

Mert az Iszlám Államot az ameriakiak hozták létre (afgán mudzsahedek -> Tálibok -> al-Kaida + iránellenes terrorszervezetek => Iszlám Állam)

A menekülthullámot meg az EU és az USA együttesen hozta létre a menekültekre szánt segélyösszegek alapos megkurtításával miközben tudták, hogy nem kevesebb menekült lesz, hanem sokkal több. És aminek az volt a következménye, hogy már a török táborokban is éheztek az emberek.

Nos ezekre kellene gondolni és nem arra, amire az ilyen-olyan média mondja, hogy gondoljunk. Vagy gondolhatunk.

Vagy akár Fulford. Vagy akár Drábik János.

De minket már annyira elhülyítettek, hogy se kérdeznei nem tudunk már, sőt már gondolni se arra, amire nem szabad.

Pedig az említett tények megtalálhatók, csak éppen már megfelelően ki lett alakítva a világ csőlátása a nagytőke zsebében csücsülő szabad világsajtó által.

CsipkeRózsa 2017.04.12. 12:46:52

Tisztelt Pietnik,

ne sértődj meg, amiért a politikailag is kevesebb tudók hitetlenkednek, vagy vitatkoznak az általad leírtakkal. Mögötted évtizedek tapasztalatai és gondolatai vannak felhalmozva, én ilyen témákkal eddig nem nagyon foglalkoztam. A vita nem ellened szól, csak a tudatlan, vagy az eddig mást gondolók ragaszkodása a saját elképzeléseikhez.

Azért, szánd rá magad a blogod megírására.

pettra01 2017.04.12. 14:36:56

@pietnik: Nagy kár, hogy támadásnak veszed, ha valaki nem ért veled egyet, erről szó sincs, csak nem értem, miért Sorosra hegyezed ki az egészet, mintha ő lenne minden baj okozója. Pedig hát ha jól belegondolunk, nekünk semmi dolgunk Sorossal, de ha Orbán bármiféle fenyegetést lát benne, akkor én már csak ezért is Sorosnak fogok drukkolni. Lehet, hogy ez rövidlátás, de pillanatnyilag a mi közvetlen kis életünkre sokkal károsabbnak tartom Orbánt, mint Sorost az összes migránssal együtt. Ez olyasmi, mint hogyha ma nincs mit enned, de azon aggódnál, hogy meg kellene csinálni a kerítést, mert nyilván az is fontos, csak éppen nem az a legégetőbb probléma.

pettra01 2017.04.12. 14:41:47

@ZorróAszter: Hát én elolvastam az ajánlott cikket, és úgy döntöttem, hogy jobb nekem a part közelében maradni, mert itten úszni nem tudok, szóval ez már nekem túl magas, buta vagyok én ezekhez a dolgokhoz, talán ezért is maradtam távol mindig az ilyesmitől.

pietnik 2017.04.12. 19:28:52

Na,igen,Aszter kérem!
Elolvastam a belinkelt valamikori postot!És ott derült ki,hogy a francba,hagynak it belinkelgetni olyan dolgokat,amelyeket már akkor megírtam!!
Ime: el kell olvasni annak a postnak aq 2013.12.11 10:53:46 alatt található hozzászólásomat!

pietnik 2017.04.12. 19:49:57

Na igen!Ez az amit annak mondok,hogy kíbúvás a normális válasz alól!Ugyanaz,mint a hivatkozott aLEx féle postban volt,ne vegyem támadásnak,ha megmondja rólam valaki az igazat!
Klasszikust idézve:lófaszt,mama!Nem erről van szó,én nem ellenem való támadásnak veszem,hanem a körültekintést nélkülöző mondogatásnak,hogy sértőbbet ne mondjak!
Soros,és Orbán egy és ugyanaz rosszakaró!Az ő tevékenységük nyomán bukott meg a szocializmus,és elszabadult hajóágyúként söpörték végig az elmúlt 28 esztendőt!A nagyon elszabadult Orbán volt,aki azt hitte,hogy Soros ura pórázát levetve mindent megtehet,Soros pedig úgy gondolta,hogy ugyan má",ez nem így van!
Mindkettő a világuralomra törő Deep State embere,csak más-más hierarchikus beosztásban!Soros mondja meg Orbánnak,mit tehet,mit nem,és ebben a hierarchiában az alulról jövő,és felülről jövő kritika hatása ,illetve a DS.kívánalmai fejeződnek ki!Egyik sem a maga ura,csak a hatáskörük nagyobb,illetve kisebb,ahogy a beosztás diktálja!Orbán nem tud szabadulni atbbl a hazaáruló pozícióból,amibe elfogadva Soros Kezét,és irányítását a rendszerváltás idejére,és az ország rabszolgasorba helyezése terén került!Az ország nem az ő játéktere,csak a rabszolgaság leeső hasznait szedheti mindaddig,míg a pórázát tartók érdekeit nem sérti,vagy/és ha a saját hasznát tekinti elsődlegesnek! Ez a rabszolga státuszú rabszolgafelügyelő sorsa!
Amint olvasom a CEU képzése nem más,mint a háttérhatalmi érdekeket szolgáló rabszolga-politikus-talpnyalók képzése!Pontosan a Marxista-Lenista -Szabadegyetem ellenpólusaként!Míg a ML-Egyetem a tőkés társadalom társaadalmi-gazdasági összefüggéseit taglalta,és azt,hogy hogyan lehet a kizsákmányolástól megszabadulni,a CEU azt oktatja,hogy lehet a világot a tőkések szűk csoportjának az igájába hajtani az emberiséget örökre a demokrácia hazug nevében!Ennyi,és nem több.
Nekem nem kell igazat adni semmiben sem,mert felesleges lenne akkor,ha valaki nem úgy gondolja,és szivesebben szolgáltatja ki magát a tőke uralmának ,csak hogy ne kelljen felfelé kritizálni!Az én szavamnak sincs több jelentősége ,mint a tiednek,és ez akkor baj csak,ha szólok,hogy vigyázz sziklaomlás,és akkor a lábamba kapaszkodnak a hitetlenek,,hogy én se tudjak mozdulni!
És ha meg is ússzuk a sziklaomlás,akkor meg azt mondják,hogy miért nem szólta,,vagy azt,hogy na ugye,hogy ezt is meg lehet úszni,miközbe görög lefelé a következő,elkerülhetetlen!
Eddig mindig ide jutottam,de úgy látszik,hogfy van bennem egy kis(csak?) mazochizmus,hogy orrbavágnak,de mégis elmondom,amit gondolok!De hát,majd csak elfogyunk azok ,akik mások békés nyugalmát háborgatják hülyeségekkel!Nem?!

ZorróAszter 2017.04.12. 22:13:04

@pettra01:

Kedves Pettra!

A bejegyzésem lényege a közepe lett volna. Vagyis hogy a világegyetemben található bolygók túlnyomó többségén nincs és soha nem is lesz élet. Azok a bolygók, amiken lehet élet, ott a hatalmas, évmilliárdos korszakok miatt valószínűségi alapon könnyen belátható, hogy az esetek túlnyomó többségében két állapottal találkozunk majd. Fele részben olyannal, ahol egysejtű élet van. Fele részben meg olyan civilizációkkal, amik évmilliókkal, évmilliárdokkal fejlettebbek, mint mi.

Hozzánk hasonló fejletségi szinten állókkal, tehát például kőbaltás civilizációval, vagy olyannal, mint amik leszünk mondjuk 2000 év múlva, olyanokkal nem találkozhatun, mert ennek a korszaknak a hossza eltörpül az évmilliárdokhoz képest,

Ezt azért tetszett érteni?

ZorróAszter 2017.04.12. 22:20:37

@pietnik:

Kedves Pietnik!

És ahhoz szava sincs, miszerint gumicsontokon rágódunk, amit a kedvenc médiánk vet nekünk ahelyett, ami valóban lényeges lenne?

És nincs olyan gyanúja, hogy a Deep State-es bolondságokat ugyanúgy a háttérhatalom veti oda az erre hajlamosaknak, mint a Soros-barátságot vagy Soros-ellenességet?

És hogy minden gumicsonton szabad rágódni, csak azt nem szabad, hogy ki alakította ki ezt a helyzetet és miért? Konkrétan hogy ki hozta létre az Iszlám államot és ki indította be az európába irányuló menekülthullámot?

pettra01 2017.04.13. 01:37:49

@pietnik: Na, ez aztán igazán érdekelne, pontosan hol olvastad ezt a CEU-ról? Ehhez azért nem akármilyen helyekre kell járni olvasni, ahol ilyen információkat szerezhetsz. Hát nem is adok neked igazat, ezzel együtt én nem sóvárgok a tőke uralma után, hiába is mutogatsz rám. Nem értem, mit szeretnél. Neked Orbán jó? Mert ha nem jó, akkor miért véded? Ezzel ugyanis, hogy a CEU ellen vagy, lényegében beállsz abba a sorba, akik Orbán hívei, akik szerint jól teszi, amit tesz. Végre elkezdődött valami, akik kint tüntetnek, azoknak a többsége nem a CEU miatt van ott, hanem mert elege van Orbánból, ez csak egy csepp volt, de az utolsó csepp, és ezt észre kellene venni.

pettra01 2017.04.13. 01:52:22

@ZorróAszter: Igen, ennyire azért nem vagyok buta, ezt megértettem, csak az az ábra, szóval azt akárhogyan is forgattam, túl sok volt, nem is beszélve a Pi-ről. És hát minek nekünk valami távoli, ismeretlen civilizáció, amikor egymással se tudunk mit kezdeni. A múltkor beszéltem egy régi barátnőmmel, és sikerült megdöbbentenem, mert nekifogott migránsozni, aztán ellenvetettem kicsit, hogy hát volt már rá példa, hogy tömegek szaladtak világgá valami miatt, erre bedobta az ászt, hogy na de azok keresztények voltak és keresztények közé mentek. Nekem meg már tele a hócipőm ezzel a nagy kereszténykedéssel, és mondtam neki, hogy például én se vagyok keresztény. Erre azt mondja, hogy az nem létezik, mert biztosan van valamilyen vallásom. Hát nincs, és akkor most engem is el kell innen távolítani? Hát valószínűleg többé nem fog felhívni, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ha például a muzulmánokra is úgy nézünk, mintha egy másik galaxisból származnának. Pedig nincs is akkora különbség, mintha ráakadnánk egy fejlettebb vagy fejletlenebb civilizációra. Szóval szerintem inkább lapítsunk, ne nagyon keresgéljük a kapcsolatot, addig jó nekünk, amíg nem vesznek észre minket.

ZorróAszter 2017.04.13. 08:15:48

@pettra01:

Kedves Pettra!

Az az ábra csak azt mutatná, hogy a közhiedelemmel ellentétben a Földhöz hasonló bolygók nem egykorúak a Földdel. De nem is a világegyetem kezdetei óta léteznek. Hanem nagyobb számban úgy 8 milliárd éve jelentek meg, 4 milliárd évvel a Föld előtt. Vagyis az első civilizációk durván akkor érhették el a mi mai fejlettségünket, amikor a Föld kialakult. Ma tehát 4 milliárd éves technikai civilizációval rendelkezhetnek.

Én továbbra is úgy érzem, hogy a migránsbarátok ugyanúgy orruknál fogva vannak vezetve mint a migránsellenségek. És a valós problémákról, például ennek a helyzetnek a kialakulásáról nem beszélhet senki. Csak azokon a gumicsontokon szabad rágódni, amit a média odavet.

pietnik 2017.04.13. 14:49:15

Aszter kérem!
Ha most megsértődik azon,amit mondani fogok,akkor a lelke rajta!De!
A maga,meg pettra válaszát olvasva most szomorúan konstatálom,hogy a valagam csupa kék folt,a fejem meg csupa dudor,ahogy a két választ olvasva a fenekemet fölhöz verve pattogtam apadló és a menyezet között!Csak ennyi jött le mind a kettőjüknek a tízéves dumából,hogy beveszem Drábik szövegét,meg hogy nekem jobb Orbán,mint Soros!?
Na ne!Ez olyan ,mint a dobókockás játék,amelyben egy bizonyos pontról a cél előtt visszamehetünk a kezdőpontra,és kezdhetjük előlról az egészet!
Nem,mégegyszer nem!
Annyiszor elmondtam,hogy mit látok ebben az egészben,azt is elmondtam,hogy szerintem, hol lehet felfordítani ennek a rendszernek az eszmei alapját,kinek nem hiszekmeg stb.stb,és akkor megkérdezik,hogy ugye,te naív vagy,vagy te vagy a helikopter!?
Nem !

pettra01 2017.04.13. 15:31:55

@ZorróAszter: Persze, lehet úgy is nézni a világot, hogy minden eseménynél mögöttes gondolatokat és szándékokat feltételezünk, holott egyáltalán nem biztos, hogy azok ott vannak. Nyilván ebben az egész közel-keleti zűrzavarban fel lehet fedezni egy sor olyan döntést, amelyek végül is ehhez a mostani helyzethez vezettek, de miért gondoljuk azt, hogy aki annak idején rosszul döntött, az előre látta ennek a lehetséges következményeit? Ezen az alapon azt is elképzelhetjük, hogy Hitler anyja tisztában volt azzal, mivé válik idővel a kis Adolf. Most megint arra készül a világ, hogy rendet tegyen például Szíriában, eldönti, hogy kit választ ki, aki majd helyrehozza az ottani állapotokat, kérdés persze, hogy jól választ-e, mert a dolog megint csak kétesélyes, aztán ha megint valami rémség keveredik ki belőle, akkor fantáziálhatunk, hogy a háttérhatalom direkt rosszul választott, pedig talán csak rosszul ítélte meg a legjobb opciót. Migránsbarátság és migránsellenesség, hát nem nagyon hinném, hogy ezt irányítani lehet. Jó, nyilván nem kevés olyan ember van, akit befolyásol a propaganda, de azért aki nem fogékony erre, nem azért pártolja vagy ellenzi a menekülteket, mert az MSZP vagy a Fidesz ezt az irányelvet adta ki.

ZorróAszter 2017.04.13. 16:09:20

Kedves Pettra!

Nékem van egy ritka hobbym, az emlékirat olvasás. Mindenkinek ajánlom, mert egészen más történelem rajzolódik ki belőle, mint amit az iskolában, vagy akár az egyetemen tanítanak.

A propagandatudomány mára természettudományos megalapozottsággal működik. Több mint száz éve kezdődött a reklámokkal, majd az első és II. világháború folyamán a lélektani hadviseléssel és a hidegháború alatt érte el a mai szintjét. Vagyis ma már természettudományos módszerekkel lehet orruknál fogva vezetni az embereket.

Nem is kell mindenkit. Az is természettudományos alapon meghatározott, hogy minimum mennyit kell, és mennyi rátartás kell a biztonság kedvéért. A többi meg keresheti az igazságot ahol akarja, úgyse figyel rá a kutya se.

Ha véletlenül mégis, akkor riaszt a google, hátrébb sorolják, és akkor már tényleg senki se talál rá.

Mára az egész világ be van hálózva. Az emberek meg már mint többször említettem, még kérdést se tudnak feltenni önmaguktól. Csak azokat a kérdéseket és válaszokat szajkózzák, amit a kedvenc lapjuk szajkóz.

Az se zavar senkit, hogy az un. baloldali sajtó német jobbos nagytőkések kezében van. Mint egyébként a fidesznyik, vagy a simicskista, és még tán a náci sajtó is.

Az se zavar senkit, amikor kilóg a nagy szőrös lószerszám, hogy ezek összehangoltan hülyítik a magyar népet.

Persze ez csak akkor látszik, amikor hiba kerül a rendszerbe.

Példák:
1. Welsz Tamás öngyilkossága. Ha nem lenne összehangolt a sajtó egésze, akkor valakinek fel kellett volna tűnnie, hogy a nátrium-pentotál nem inyenc playboyok öngyilkos mérge, hanem IGAZSÁGSZÉRUM.
2. Ha nem lenne összehangolt a média egésze, akkor például valakinek eszébe kellett volna jutni, hogy a brókercégnél az állami tisztviselők saját zsebre vagy fideszzsebre játszottak össze állami pénzzekkel a brókerekkel. Saját zsebre kamatoztatva a milliárdokat.
De aki ezt óvatlanul szóbahozta (egy-két ember) azt azon nyomban lekeverték. Ma meg már nyoma sincs, holott a kérdés magától értetődő. A világ leggyanútlanabb emberének is elsőre kellene eszébe jutnia.

És még sorolhatnám.

Utána olvashat. Illetve megfigyelheti például a kommentelőket, a szomszédokat, stb. hogy igaz-e mondjuk az az állításom, miszerint olyan jól vagyunk már beidomítva, hogy önmagunktól már kérdésfeltevésre se vagyunk képesek, nemhogy a válaszokra.

De megnézheti azt is, hogy igaz-e például, hogy a sajtó egészének lett befogva a szája az igazságszérumos öngyilkosság témában.

pettra01 2017.04.13. 16:57:25

@ZorróAszter: Jó, tényleg nem tudok magamtól kérdéseket feltenni. Mert mondjuk mi lehet a háttere a Welsz-öngyilkosságnak? Nem valószínű, hogy ő tartott volna igazságszérumot a zsebében baj esetére. De akkor ki adta be neki és miért? Rendőrök mentek érte, a rendőrök fel vannak szerelve mindenféle mérgekkel is? Véletlenül igazságszérumot adtak neki a ciánkapszula helyett? Ha igazságszérumot adtak neki, azt miért akkor adták, amikor éppen őrizetbe vették? Nem a rendőrautóban akarták kihallgatni, vagy igen? Ha van ennek más olvasata, igazán megoszthatná velem is, mert most már érdekel. A brókerügyben meg egészen biztosan vastagon benne vannak a politikusok, de hát mi értelme lenne annak, hogy az emberek ezen morfondírozzanak, úgyse jutnának vele semmire.

Xilit 2017.04.13. 21:36:18

Hogy ki nevet a végén? Orbánék biztosan nem, hacsak kínjukban nem ül ki a vigyor az arcukra.
Az elmúlt napok eseményeit a gépem mellől követem, kisebb baleset ért, így a tüntetéseken nem tudtam részt venni.
De a gyerekekre és mindenkire, aki vette magának a fáradtságot, hogy demonstráljon, nagyon büszke vagyok.
Erre vártam évek óta, megtörtént a fordulat, innen már előre van, akkor is, ha a bayer-félék még kiabálnak. Nekem sem elnököm jános, akit nem szabad tegezni, de ismeretlenül is barátom Gulyás Marci és Varga Gergő, akiket a mai szégyenteljes tárgyalásra , törvénytelen fogva tartás után, száron, bilincsben vezettek elő.
Szegény orbán, meghirdette a lázadás évét, és meg is kapta, csak nem úgy, ahogy ő azt remélte, a legmagasabb földi hatóság, Trump elnök engedélyét és támogatását remélve. Már ez is, hogy egy kora szerint felnőtt ember, egy ország miniszterelnöke ilyen attitűddel áll ki a nyilvánosság elé: a vélt földi hatalmasság engedélyéért kilincselne, hogy végre bünti nélkül rosszalkodhasson. Ez színtiszta infantilizmus... és ami ebből származik.

ZorróAszter 2017.04.14. 00:13:15

@pettra01:

Kedves Pettra!

Sajnos (vagy szerencsére) nem tudom, mi történt. Csak azt tudom, hogy a ha a sajtóban nem csupa hülye dolgozik, akkor valakinek fel kellett volna tűnnie, hogy a nátrium pentotál nem inyenceknek való öngyilkos méreg, hanem igazságszérum. Ehhez képest tessék megnézni, miről hadovál a teljes magyar sajtó: hogy ez egy külförldről beszerezhető milliomosoknak szánt drága öngyilkos méreg, hogy ezzek végzik ki a méreginjekcióval végrehajtandó halálraitélteket, és a többi és a többi.

Vagyis ha nem csupa hülye ül a teljes sajtópaletta összes pozíciójában, akkor csak az lehet az egyetlen megoldás, hogy itt vannak olyanok, akik megmondhatják a TELJES magyar sajtónak, hogy ERRŐL KUSS!!!!

ZorróAszter 2017.04.14. 00:22:44

Na de jó, elmondok egy variációt. Ami lehetséges.

A nátrium pentotál nagyon veszélyes anyag. Csak úgy szabad alkalmazni, hogy hozzáértő, erre kiképzett orvos adagolja, ott van a kihallgatásnál, és a páciens kozelében egészen addig, amíg teljesen ki nem űrül a szervezetből.

A rendőrség alkalmazta ezt az igazságszérumot Welsszel, de nem tartotta be a szigorú orvosi előírásokat, esetleg az orvos csak hitte, hogy ért hozzá, de ehhez speciális szaktudás kell. Welsz a kihallgatás során meghalt a rendőrségen, erre betették a rendőrautóba és eljátszották az ismert sztorit.
Elvitték a kórházba azzal, hogy "bevett valamit a házkutatásnál"

pettra01 2017.04.14. 01:23:37

@Xilit: Hát most hallottam Török Gábort az ATV-n, megfontolandó, amit mond, hogy ez az egész csak a fideszes szavazók stabilizálására szolgált, kiprovokálták a támadásokat, amitől a híveik még inkább összetartanak, és igaz, hogy még többen fordulnak ellenük, de nincs egy olyan párt, amelyik össze tudná gyűjteni a sok másként gondolkodót, az ellenzék szanaszét fog szavazni, Orbán meg röhöghet a markába.

pettra01 2017.04.14. 01:28:28

@ZorróAszter: Na jó, de nem magányos farkas volt ez az ürge, volt családja vagy személyzete vagy mit tudom én, akiktől kiszivárgott volna, hogy nem is akkor vitték el. Vagy ha már ilyen balfácánok voltak, minek vitték kórházba? Biztos van olyan maffiaorvos, aki kiadott volna bármilyen bizonyítványt.

ZorróAszter 2017.04.14. 01:47:31

Kedves Pettra!

Nem az a lényeg, hogy mi történt valójában.

Hanem az, hogy a sajtónak valaki testületileg befogta a száját, és arra utasította a média és a politika teljes palettáját szélsőjobbtól szélsőbalig, hogy halandzsázzanak a nátrium pentotálról.

Ez itt a lényeg.

Hogy a teljes média és a teljes politikai paletta egy zsebben van.

Ellenkező esetben akadt volna egy-egy mértékadó politikus vagy újságíró, aki vizsgálatot követel azzal kapcsolatban, hogy gyanús, hogy egy rendőrségi őrizetben lévő személy igazságszérumtól hal meg.

Hogy nem ez történt, sőt mindenki kenegeti a témát, az a lényeg. Az körvonalazza a rendszert amiben élünk.

Ez csak az ilyen "hibáknál" válik nyilvánvalóvá.

pettra01 2017.04.16. 21:10:19

@littke: Fondorlatos kis írás. Egyrészt tényeket is közöl, de azért elpotyogtat kis bombácskákat, hogy persze, mert az a ronda Amerika így akarja befolyása alá vonni az egész világot. Aztán mindenki azt emeli ki magának, mint lényegest, ami az ő ízlésének megfelel. Ez a Borókai egyébként, akié a Heti Válasz, a fene se tudja, kicsoda. Volt Orbánnak a szóvivője, néhány éve kapott valami tisztikeresztet is, aztán most megmondóembert alakít, de most már lassan eldönthetné, mi szeretne lenn, ha nagy lesz. Nekem vannak vele szemben fenntartásaim.

littke 2017.04.16. 22:25:19

@pettra01:
Válaszodból érzékelem, hogy szerintes Amerika nem "ronda".
Az, hogy Bush (és Blair) indította el a mai terrorista hullámot, hogy többszázezer iraqi áldozata lett az értelmetlen háborújuknak az neked látszólag nulla. Putyin az "ármányos" és Asszad na meg az itt ott előforduló afrikai és szerb erős ember. Bush és Blair meg első osztályon utazik.
Itt élvén 48 évig, hidd el nekem van olyan, hogy "ugly American".

Mellesleg itt egy másik cikk:
magyarhirlap.hu/cikk/85116/A_CEU_koruli_perpatvarrol#sthash.xTmMk4ye.gbpl
süti beállítások módosítása